De regering der Nederlanden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 sep 2007.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hoi en welkom in Goiz' emo thread :cool:

Deze thread is er omdat ik in dit forumdeel even wil bashen op het stelletje beroepsidioten die dit land besturen. Wie ergert zich nog meer groen en geel na het zien van de ene debiele beslissing na de andere?? De meeste komen in dit geval van de PvdA (Partij van de Achterlijken op dit moment), maar dat doet er in deze thread niet zo toe aangezien alle partijen er gewoon een complete puinbak van maken in dit land.

Nu ga ik even lekker wat voorbeelden opnoemen van waar ik me mateloos aan stoor:

• 1

WTF?! Mag een Nederlander niet meer zelf bepalen wat hij wil vreten? Als ik een lading fricandellen naar binnen kieper heeft niemand daar wat mee te maken. Dat het niet goed voor je is, dat is algemeen bekend, maar het is MIJN keus. Als ik patat zit te vreten doe ik daar anderen geen kwaad mee, so mind your business en ga geen voedsel zitten belasten. Trut.

• 2

Persoonlijke mening, maar kan er iets meer inkomen dat deze zaken wel (een beetje) belast zijn. Maar dat is nu wel hoog genoeg, no need om dat nog hoger te maken. EN als je het wel al doet, doe het dan GOED. Als je wil dat mensen gaan stoppen met roken, maak die pakjes dan meteen 10,- Maar nee, dat gaat natuurlijk ten koste van hun inkomsten.

• 3

WTF?! Doe is normaal, de sportschool is ook je eigen keus en daar ga je toch niet iedereen voor laten betalen? EIGEN KEUZE STELLETJE IDIOTEN. De regering vind nederlanders te dik, de regering wil dat het anders wordt, de regering gaat bepalen hoe wij eten en bewegen. De regering is niet goed wijs.

• 4

Ik ga dit niet eens uitleggen. Rot toch op met die kutexcuusjes elke keer weer.

• 5

Inmiddels meerdere keren gebeurd... Allen gesubsidieerd. Idioot is het.

• 6

Oké, het is sowieso niet makkelijk op te lossen, maar 1 stap lijkt me toch niet zo moeilijk mensen? Meer fokking asfalt! De A4 is een tijdje terug (op een stukje) breder gemaakt en de files dalen daar met 25%. Do the math idiots!

• 7

FFS!

• 8

Are you serious?!

• 9

... Jammer. Ook dit wordt je door de strot geduwd.

• 10

:emo: Wanneer loopt die af? Kok people... Kok!

• 11

Sure, en maar blijven schreeuwen dat heel europa 1 moet worden. Opkutten.

Goed, dit was het even voor nu, maar er zijn nog zat andere dingen te vinden, maar dan hebben jullie niks meer te doen in deze thread ;)

Kijk, ik snap dat ik met sommige dingen een beetje door kan slaan en dat het nodig is om voor bepaalde doelstellingen geld te genereren, maar er zijn op dit moment WAT MIJ BETREFT gewoon teveel mongolen op te belangrijke posities die te veel invloed hebben..

Gooi je mening maar neer peeps!! :) Ik reageer morgen weer, anders gaat mijn vriendin zeiken dat ik teveel tijd achter de computer zit :+

PS: Ja, ik had even zin om m'n gal te spuwen..

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    punt 1 mag nooit gebeuren junkfood nog duurder :'-(
    punt 2 drank duurder nooit :'-(

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik kan niks meer dan het volkomen eens met je zijn, goiz :b:

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ben die belachelijke bemoeizucht van de regering al jaren beu. Typisch Nederlands om maar iedereen te vertellen hoe hij/zij zijn/haar leven moet leiden. En dan vinden ze het gek dat mensen massaal emigreren. En wat krijg je dan.. TRAVELTAX.. JAAAAAAA GG MAN, GG! 8)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    bronnen?

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik heb er eigenlijk niet zo heel veel aan toe te voegen Goiz, je haalt precies de juiste voorbeelden aan. Nu ook met dat EU-referendum, ik vind 't gewoon volksverlakkerij. Inhoudelijk is er zo goed als niets veranderd....Mja, een 'nee' van 't Nederlandse volk mag niet weer gebeuren, want daar kan JP niet meer mee aankomen in Brussel.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nou linkse rakkers, dit wilden jullie toch?
    Reageer hier maar eens op, mah!

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wil wel maar zie geen bronnen :+ . Dit is alleen zijn mening waar niet op re reageren valt omdat je niet weet waarop het gebaseerd is.

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Waarom de prijzen van junkfood hoger? Gooi dan de prijzen van gezond eten omlaag, maar daar is nátuurlijk niet over nagedacht. Een achterlijke regering, inderdaad.

10. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het allemaal best, ik wil alleen een referendum om nee op te stemmen.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is goed meneer ''ik doe graag mee met de menigte'', ik zal hier wel even op reageren dan.

Ja ik ben over het algemeen politiek links georiënteerd. Dit hoeft niet te betekenen dat ik ook overal mee eens ben wat een kabinet besluit. Ik heb ook mijn eigen ideeën over de kabinetsplannen. Ik ben er over het algemeen niet tevreden over. Ik kan een hele post volkalken met wat er allemaal aan ontbreekt.

Dus jou gelul dat ik als links persoon me maar even hier moet verantwoorden vind ik ook nergens op gebaseerd.

12. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Punt 6 hebben ze zondag in Amsterdam nog geprobeerd op te lossen met een "autoloze zondag"...

Betaal je je de schompes aan wegenbelasting plus het kwartje van Kok per liter en ook nog eens een BTW als je benzine tankt, mag je nog niet eens gebruik maken van de wegen...

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jij ziet het verkeerd, of je wilt het gewoon niet snappen, dat kan ook :x . Het is gewoon een goede actie om de mensen een beetje milieu bewust te maken, mensen alternatieven laten bedenken om te reizen in plaats van de auto. Je doet nou net alsof de regering aan het besparen is op wegen...

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Mensen blijven toch met de auto reizen, dus mileubewuster worden ze er niet van.

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat duurder maken van junkvoedsel, drank en roken slaat nergens op. Het is met oog op de gezondheid en met name die ziektekosten verzekeringen die het niet meer kunnen betalen. Bedenk dan wat met verzekeringen dat mensen die ongezond leven (roken, alcohol verslaving, ze zijn er zélf mee begonnen) er op achteruit gaan. typisch gevalletje van; "goede" hebben weer last van de "slechte" (heel zwart-wit gezegd)

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Maar wel duidelijk. De "goede" hebben inderdaad weer last van de "slechte". Dit is niet alleen het geval met junkfood, drank en sigaretten, maar ook met andere dingen.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2007
  17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet graag mee met de menigte, mijnheer.
    En linkse rakkers zijn hele linkse mensen die van mij part dus minimaal een sjaal van de SP aan de kapstok hebben en Femke Halsema een leuke meid vinden met inhoud.

En ik ben helemaal niet in een bepaalde richting georienteerd, noch links noch rechts. Heb een mening voor allerlei onderwerpen die onder verschillende hoeken vallen. Ben dus waarschijnlijk een heel apart geval in een hoop ogen?
    Ik vind dat het huidige kabinet té links is ja, geen vermenging van links en rechts meer. En daarom vraag ik de linkse rakkers hier te reageren, de mensen die dus een SP sjaal aan de kapstok hebben hangen.

Het stabiele CDA, ook wel bekend als de meningloze kutpartij, waarmee in mijn ogen iedereen kan samenwerken... Great, waren ze het vorig jaar nog eens met de plannen van Verdonk en andere VVD initiatieven nu wordt het allemaal weer tegengesproken. Dat stomme sociale geneuzel iedere keer waar Goiz zat voorbeelden van heeft gegeven in de startpost, ik word er gewoon treurig van. En wat Goiz daar noemt zijn eigenlijk dingen die je op kunt maken uit de troonrede ed.

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Geen zin om inhoudelijk te reageren op zon domme oppervlakkige post. Ga zelf maar eens nadenken ofzo. Ik ben het zelf ook niet eens met een groot deel van de door de regering gevoerde beleid. Maar ik bekijk het van de andere kant. Ik heb het hartstikke goed in Nederland, kan me geen hol schelen of die junkfood nou een paar eurocenten duurder worden eigenlijk.

Wat ik helemaal belachelijk vind is dat er een milieuheffing op vliegen komt en deze heffing niet bij het milieu terecht komt. Vind het woord milieuheffing dan ook niet echt toepasselijk.

Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ware woorden meneer Goiz, het kabinet is totaal aan het doordraaien met onder andere roofhoofdman W. Bos aan het stuur :mad:

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoezo? Als je weinig uitgeeft aan alcohol, roken en slecht eten zul je er toch weinig van merken? Oke, je betaald iets meer maar een eerlijker manier kan ik niet bedenken.

Gratis sportschool? Zie een gat in de markt, ik wou dat ik geld had om een dure sportschool te stichten met allemaal vette shit zoals sauna's en paintball :+ .

Deel Deze Pagina