godver....ik heb ook alleen maar een live card gekregen.
Ga maar ff bellen waar het andere deel blijft. VInd dit redelijk skraal hoor. Tuurlijk was het een mooie deal, maar we hebben dus met zn allen weken lang Bol.com lopen ophemelen enzo. DAt ze het dan zo'n staartje geven is echt wel minder.
Ze hebben beloofd 2 dingen te sturen, dan is het gewoon niet netjes dat ze het opsplitsen (ik ga ervan uit dat de game wél komt...). Zeker niet met een game als Halo 3.
Bah!
[edit]
Goed net even gebeld. Ze hebben 'een speciaal iemand' voor deze bestelling. Er is inderdaad iets misgegaan (surprise!). De meneer aan de lijn zei dat het maximaal 2 werkdagen zou duren voordat ik t spel zou krijgen. Vandaag zou ik nog een mail krijgen van die speciale persoon
Opmerkelijk is trouwens dat in de ontvangen factuur stond dat ik de special gold card had besteld. (dus de 12 maanden+1 maand gratis) ipv Halo 3+ 12 maanden Live. De medewerker aan de lijn zei ook 'hmm, ik zie hier dat u alleen de special gold card heeft besteld'....Naja...afwachten maar. 2 dagen extra is nog te doen.
Laatst bewerkt: 26 sep 2007