Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Even voor diegene die al via bol.com iets hebben binnengekregen.
    Kwam het bij de normale post, of als pakketpost via een busje?

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tiz wel weer balen met de pet op... FRS bluntert er met GoW op los, nu Bol.com met Halo3... T was al een blunder om hem voor die prijs erop te zetten, moeten ze dan bij het goedmakertje nog een blunder maken :confused:

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Normale post

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je kan het ook van de andere kant bekijken, en blij zijn dat ze hun blunder goedmaken door je gratis halo 3 te geven. Ze waren het niet verplicht namelijk.

Normale post dus, dan zal ik hem ook al wel binnen hebben.

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nouwja, wat moet ik met een live kaartje... :p Daar kan ik sowieso voor een schappelijk prijsje aankomen... Ik wilde hem gewoon op de release spelen, en ik nam aan dat ze hem gewoon verzonden, ik ga echt niet een week lopen wachten hierdoor...

6. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gedeeltelijk mee eens, maar als je dan je fout goed wil laten overkomen aan je klanten door het toch op te sturen doe het dan wel goed en niet zoals ze nu doen. Ik heb express een preorder gedaan zodat ik de game op de 26e binnen zou hebben. Nu zit ik zo met een kaartje van live op de bank te wachten :)

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dan moet je niet op internet bestellen en gewoon in de winkel pre-orderen.
    Wees blij dat ze je geen 120 euro laten betalen maar 60. Gierige nederlander.

8. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    godver....ik heb ook alleen maar een live card gekregen.

Ga maar ff bellen waar het andere deel blijft. VInd dit redelijk skraal hoor. Tuurlijk was het een mooie deal, maar we hebben dus met zn allen weken lang Bol.com lopen ophemelen enzo. DAt ze het dan zo'n staartje geven is echt wel minder.

Ze hebben beloofd 2 dingen te sturen, dan is het gewoon niet netjes dat ze het opsplitsen (ik ga ervan uit dat de game wél komt...). Zeker niet met een game als Halo 3.

Bah!

[edit]

Goed net even gebeld. Ze hebben 'een speciaal iemand' voor deze bestelling. Er is inderdaad iets misgegaan (surprise!). De meneer aan de lijn zei dat het maximaal 2 werkdagen zou duren voordat ik t spel zou krijgen. Vandaag zou ik nog een mail krijgen van die speciale persoon:)

Opmerkelijk is trouwens dat in de ontvangen factuur stond dat ik de special gold card had besteld. (dus de 12 maanden+1 maand gratis) ipv Halo 3+ 12 maanden Live. De medewerker aan de lijn zei ook 'hmm, ik zie hier dat u alleen de special gold card heeft besteld'....Naja...afwachten maar. 2 dagen extra is nog te doen.

Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bullshit, als ze iets beloven moeten ze zich daar aan houden. Als ze na hun fout gezegd hadden: je krijgt alleen de kaart, je mag annuleren. Dan had ik gezegd; doeiiii ik ga hem in de winkel halen. Nu houden ze mij aan het lijntje wat ik helemaal vervelend vind!

10. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ja hoor hier ook alleen GOLD

11. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd balen met een titel als Halo 3. Maar ik vind het toch wel relax dat ik de game gratis krijg.

12. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ook alleen het live kaartje gehad, ga hem zo bij de mm halen. die andere van bol verkoop ik wel gewoon weer.

Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  13. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Ook alleen Gold hier.
    Mail gestuurd, straks even bellen. Als ze 'm gewoon zsm opsturen ben ik tevreden, het is immers een superdeal...
    Geduld is een schone zak.

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    dunno of geduld een schone zak is:D maar beetje geduld kan geen kwaad. mijn geduld loopt tot vrijdag ochtend:+

15. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijne tot donderdag :p Ik hoooooop zo hard dat ze hem sturen he :mad:

16. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is het zeker wel, wacht maar af... :+

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    doe maar ff geen pics ;)

18. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mail er bijgepakt en er staat idd dat het eind-september wordt uitgeleverd. Dus eigenlijk moeten we niet klagen, al helemaal niet vanwege een gratis game. Bol.com verleent altijd hele goede service, kijk maar naar de oplossing van een verkeerd product plaatsen. Ik neem aan dat ze dit ook zo snel mogelijk in orde maken. Het spel zal deze week vast wel in de bus liggen.

Mijn vriend heeft trouwens het spel zelf (geen Live Gold) binnen gekregen van Bol.com. Dus het zal verder wel in orde zijn.

19. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    tegen mij zeiden ze 2 dagen max. Eind september kan dus ook betekenen dat het nog een wee duurt.

dat is gewoon dikke onzin. Zet dan meteen in de mail dat je weliswaar de game erbij krijgt, maar dat dit wel langer kan duren dan verwacht. Tis nu eenmaal zoals het hoort. Klant is koning, ook als we een royale deal krijgen.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Moet je bellen voordat ze hem alsnog opsturen, of zeiden ze dat ze bij iedereen die gebruik heeft gemaakt van deze 'actie' de card NU krijgt en de game wat later?

Oftewel, moet ik bellen, of komt het vanzelf goed?

Dat ik even moet wachten op Halo 3 maakt me persoonlijk namelijk niets uit, want ik heb toch nog geen 360 (die koop ik eind volgende maand als Half Life 2 en Pro Evo uitkomen :) )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina