In de 1e helf (vrijwel) geen kans gehad. In de 2e helft 1 tandje hoger, en ze denderen over Utrecht heen Dat had 4-0 moeten zijn trouwens
Vind het wel jammer dat een ploeg als Utrecht er nu al gelijk uitligt. Ze moeten gewoon in de eerste en 2e ronde ofzoiets de eredivisie ploegen niet tegen elkaar doen.
Ten Cate: 't Is een kwestie van overleven momenteel Inter Zlatan Eindelijk weer eens voetbal van het niveau dat je van Inter mag verwachten. Heerlijke goal trouwens, die tweede van Ibrahimovic *) Roma en Milan (weer) puntverlies Inter weer 'gewoon' eerste (weliswaar gedeeld). Komend weekend Roma - Inter. Voor de liefhebber, de goals van Inter, waaronder de tweede van Zlatan: http://www.inter.it/aas/partita/mc?IDPARTITA=3655&SHOW=GOALS&L=it
Barcelona-Real Zaragoza 4-1 Ik was bang voor een moeizame wedstrijd, maar dit is geweldig. Toch prachtig dat het team ook zo goed loopt zonder 'Dinho en Eto'o.
Ondanks dat ik baal dat we eruit liggen, is deze nieuwe opzet van de beker natuurlijk top ! Niks Europese ploegen in laten stromen in de 1/8e finales, maar gewoon alle clubs in de pot voor ronde 2.
ja nu zijn hun door. *** PSV uit bekertoernooi verwijderd *************************************** **PSV is in de strijd om de KNVB-beker van verdere deelname uitgesloten.PSV won woensdag weliswaar met 3-0 van Jong Heerenveen,maar verdediger Manuel da Costa had niet mogen meespelen vanwege een nog openstaande schorsing. "Een enorme blunder.Dit is niet goed te praten",zo zei algemeen directeur Jan Reker."De KNVB-beker is een mooie prijs die PSV graag had willen winnen.Hier is het laatste woord nog niet over gezegd" aldus Reker op de site van de club. Da Costa kreeg in het bekerseizoen van 2006 twee gele kaarten,samen goed voor één duel schorsing.Omdat de Portugees toch meespeelde,wacht de Eindhovenaren een reglementaire uitsluiting.
Betekent wel een extra kans voor andere clubs om Europees voetbal te halen, wanneer PSV kampioen wordt. Toch?
Wahahahha PSV Hilarisch @Elgee: Als een ploeg die al via de Eredivisie Europees haalt de beker wint, gaat die plaats automatisch naar een andere ploeg. En Ajax gisteren. Tja, beschamend. Gewoon triest. Hier valt geen enkel excuus voor te bedenken. Laten we het maar snel vergeten.
Ah oke. Nou nou, alle Ajaxspelers moesten vandaag 1 heel uur lopen. Nee, nu gaat de ploeg ineens veel beter spelen.
Jullie hadden wel jullie pleziertje gister op de tribune hoorde ik. Laten we dit maar afdoen als een incident en dat we in mei gewoon weer de beker pakken Drie x op rij naar Rotterdam om de beker op te halen, mooier kan niet. Die tripjes naar de Kuip zijn altijd geniaal. Mooi zo. Bij nader inzien had ik ook wel kunnen gaan gisteren