De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik niet. Als ze al niet eens van een eerste divisie club kunnen winnen, geven ze mij geen garantie dat ze zo hoog kunnen eindigen.

Ach, AZ heeft z'n beste tijd blijkbaar al gehad. Beetje jammer van die 100 miljoen die Scheringa erin gepompt heeft om de club te kopen. Onder Co Adriaanse speelde ze veel leuker en toen waren het ook allemaal Nederlandse spelers. Maar dat is met de jaren toch minder geworden.

Maar op deze manier kan NAC wel weer lekker ver komen in de beker :)

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met de jaren minder? Vorig jaar was het nog schitterend om te zien. Ookal walgde ik ervan als Ajacied.
    AZ komt nog wel denk ik.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond is de loting trouwens, zou grappig zijn als het Feyenoord-Ajax word, dan zit er nog maar 1 topclub in. 8)

Wel grappig hoe iedereen blijft beweren dat AZ een topclub is ze eindigen een aantal jaartjes hoog en het is een topclub. Maar ik weet zeker dat als ze zo doorgaan dit seizoen dat volgend seizoen het stadion weer voor de helft leeg is.

Maarja laten we deze discussie maar niet weer starten :)

Ben iig benieuwd naar de loting voor vanavond.

4. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Het zal voor NAC wel weer een uitwedstrijd zijn, zoals gewoonlijk :mad:.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vond AZ ook goed vorig jaar, wedstrijden van AZ waren altijd leuk om te zien. Maar ik zeg 'met de jaren minder', dus ik vond het onder de tijd van Adriaanse gewoon leuker, dat wil niet gelijk zeggen dat ik het vorig jaar slecht vond.

6. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel leuk zijn zonder die gloryhuntertjes :).

en ja we beleven een beetje en feyenoord seizoen nu, ook al kan het nog elke wedstrijd een stuk beter worden, daar ben ik van overtuigd.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wahahaha:lol:

Ik ben plotseling het Kozakken debacle vergeten:lol:

Ajax-Feyenoord finale?:D

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    kom maar op! :)

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    God, dat gaat echt leuk worden:D Hopelijk gaat de KNVB niet zeiken en geeft ons gewoon 16.000 kaarten. Helemaal zin om dan met de bus te gaan.

Of ze loten ons al van tevoren aan elkaar om gezeik te voorkomen...:{

10. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ja, die kans zit er dik in met die lotingen van tegenwoordig. Of zou het weer toeval zijn :mad:?

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dat is niet de schuld van Da Costa maar van PSV

http://www.vi.nl/web/show/id=314833/langid=43/contentid=143769

mooie reacties bij t'wereldje:p

geweldige gast die van Muiswinkel, ik zat vorig jaar bij zijn zoon in het voetbalelftal

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    geniaal :lol:

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Die lotingen zijn sowieso doorgestoken kaart. Het kàn gewoon niet dat de ''toppers'' elkaar pas treffen als het niet anders kan en dat jaren op rij.

Maar ik vrees dat Ajax en Feyenoord elkaar al zullen treffen voordat de finale er is. Veiligheidsrommel enzo. Ze willen een mooi affiche, maar ze durfen het niet aan om 16.000 Ajacieden en 16.000 Feyenoorders bij elkaar in een stadion te proppen.

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    en ik maar denke dat je deze:

geweldig zou vinden:p

Twente er ook uit ten onrechte.
    mooi die reactie van Been toen Twente een ingooi kreeg, ''heey Bossen die bal is voor ons! blinde kip!''

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, en waarom heeft Feyenoord nu al jaren op rij gelijk de eerste ronde een redelijk moeilijke tegenstander terwijl psv en ajax tegen amateurs moeten? :+

Ik weet niet wat ik van die lotingen moet denken, maar ik ga me er niet druk om maken.

Feyenoord-Ajax als finale zou wel leuk zijn hoor, maar denk dat Ajax het moeilijk gaat krijgen volgende ronde, weinig amateurs over om in de verlenging van te winnen :lol:

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Laten we dan maar blij zijn voor Feyenoord dat PSV er al uitligt.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wie weet speelde ze tegen Feyenoord ook wel met 3 spelers die geschorst waren :+.

Maarja laat mij nou maar lol hebben van die andere ploegen, ik heb genoeg gezeik over me heen gehad vorig seizoen :D

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    haha, geniet maar van het moment dat Feyenoord 3de staat. dat zal ook niet lang meer duren}:]

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vrees ik ook helaas =(, want volgende week staan we gewoon weer eerste \o/

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    haha tsja als jij denkt dat ajax zondag thuis tegen vvv punten gaat verspillen, dan laat ik jou van die gedachte genieten_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina