Nummer 2 is nog altijd de eerste verliezer.
Sunset Infield of Sebring in B-klasse was de afspraak toch? Dat was dus geen verrassing. Ik wou de auto snel kwijt. Was ik van mijn belofte af. Kom ik altijd na.
En in de race maakte ik een domme remfout en reed tegen de muur op. Gelukkig geen schade want dan had ik het kunnen schudden. Koste wel tijd.
Maar ja, eigen schuld.
Wat is het bezwaar tegen geen headset op?
En tuurlijk is er altijd iemand sneller. Dat vind ik geen verrassing ik kan ook de hotlaptijden lezen op de scoreboard. Maar 1 ronde snel is wat anders dan een paar ronden konstant die snelheid vasthouden met slijtage van de banden.
En is realistic damage optie iets raars. Staat standaard bij mij op deze optie ik had ergens in een Forza 2 forum post gelezen dat dit cheaten tegen zou gaan van een of andere shiftglitch. Motor zou dan overrevven en heter en dus langzamer worden. Baat het niet dan schaadt het niet.
Wat echter belangrijker is, ik kon de auto toen na race niet als gift weggeven. Het spel zegt dat de auto een unieke auto is en dus niet als gift kan worden weggegeven.
Dus bij volgende race zelfde probleem als ik een keer ongetwijfeld verlies. IK kan de auto door gamebeperking niet gratis weggeven. Probeer zelf maar, lol.
Wist ik eerlijk gezegd niet bij deze Stradale CS wist. Jullie ook niet want niemand reageerde.
Wat ik wel kan doen is de auto voor 5000 credits (laagst mogelijke prijs in de auction house gooien, o credit gaat volgens mij niet) Ben ik van mijn belofte af door overmacht. Ik heb foto's van de auto op officiele Forza 2 site in design contest geplaatst dus ik heb hem niet meer nodig.
Om iedereen een kans te geven zal ik de auto pas op vrijdag 28 sept. na 18.00 uur voor 5000 credits op de AH gooien. Eenzijdig en vast besluit.
Ben ik van dat ding en belofte af. Ik hoop niet dat jullie denken dat er boze opzet in het spel is.
Het zou rotter zijn geweest als Triple of Kimi had gewonnen en ik had de auto daarna niet kunnen weggeven.
Laatst bewerkt: 27 sep 2007