1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza 2]Show your ride [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Triple X NL, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    idd, schoonbroer heeft zo'n mooie ps3.. hij heeft cod3 en dat ene race/off road race spel.. voor de rest is er niets wat hij wil spelen(en daar moet ik hem gelijk in geven... waar zijn de knallers, de toppers!?), en is het online gebeuren nog lang niet op het peil van de 360.

enigste wat wel kut is is dat sony de rechten heeft voor formule1 spellen... dus die zullen we nooit zien op een 360.

2. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij in mn nieuwe opgepimpte leon B700 (niet afgesteld oid. ) 1m35'2 dus die 32/33 is makkelijk haalbaar.

3. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Juistem , hij had ook die snelle auto die fairlady afgesteld en al.
    en kimi zat er nog met een brakke auto dichtbij ken je nagaan.
    En hij wou allen die baan met die auto's (loyallronin) ook zijn headseat enzo niet op.
    En schade op realistic \o/

4. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Een 1:34:00 op Sunset Infield?? :+

Ik rijd met me Peugeotje nog sneller man.

Nr. 50 Sp33dD666 Peugeot 206 RC B 700 Multiplayer 09/17/07 01:33.344

Beat that ;)

5. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Sony geeft de rechten na dit jaar (?) weer op, ze vonden het uiteindelijk te duur dus de verwachting is dat EA het gaat overnemen. :)

6. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Nummer 2 is nog altijd de eerste verliezer.
    Sunset Infield of Sebring in B-klasse was de afspraak toch? Dat was dus geen verrassing. Ik wou de auto snel kwijt. Was ik van mijn belofte af. Kom ik altijd na.
    En in de race maakte ik een domme remfout en reed tegen de muur op. Gelukkig geen schade want dan had ik het kunnen schudden. Koste wel tijd.
    Maar ja, eigen schuld.
    Wat is het bezwaar tegen geen headset op?
    En tuurlijk is er altijd iemand sneller. Dat vind ik geen verrassing ik kan ook de hotlaptijden lezen op de scoreboard. Maar 1 ronde snel is wat anders dan een paar ronden konstant die snelheid vasthouden met slijtage van de banden.
    En is realistic damage optie iets raars. Staat standaard bij mij op deze optie ik had ergens in een Forza 2 forum post gelezen dat dit cheaten tegen zou gaan van een of andere shiftglitch. Motor zou dan overrevven en heter en dus langzamer worden. Baat het niet dan schaadt het niet.
    Wat echter belangrijker is, ik kon de auto toen na race niet als gift weggeven. Het spel zegt dat de auto een unieke auto is en dus niet als gift kan worden weggegeven.
    Dus bij volgende race zelfde probleem als ik een keer ongetwijfeld verlies. IK kan de auto door gamebeperking niet gratis weggeven. Probeer zelf maar, lol.
    Wist ik eerlijk gezegd niet bij deze Stradale CS wist. Jullie ook niet want niemand reageerde.
    Wat ik wel kan doen is de auto voor 5000 credits (laagst mogelijke prijs in de auction house gooien, o credit gaat volgens mij niet) Ben ik van mijn belofte af door overmacht. Ik heb foto's van de auto op officiele Forza 2 site in design contest geplaatst dus ik heb hem niet meer nodig.
    Om iedereen een kans te geven zal ik de auto pas op vrijdag 28 sept. na 18.00 uur voor 5000 credits op de AH gooien. Eenzijdig en vast besluit.
    Ben ik van dat ding en belofte af. Ik hoop niet dat jullie denken dat er boze opzet in het spel is.
    Het zou rotter zijn geweest als Triple of Kimi had gewonnen en ik had de auto daarna niet kunnen weggeven.

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  7. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Mogen we hopen idd dat Sony die rechten niet meer verlengt. Dan krijgen we een lekkere nieuwe F1 Challenge. Daar zijn we wel aan toe, sjongejonge. Dat rFactor is ook niets qua installeren....

8. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor,
    maar ik kan niet eens zoeken naar een stradale cs op auction house.
    Weet je zeker dat je hem kunt verkopen via auction house?

9. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ja heb ik ook met de download carpack auto's.
    Ik kan die auto's niet selecteren in AH als ik niet zelf die carpack heb.
    Dus waarschijnlijk kan je zo'n DLC carpack auto ook niet giften aan iemand die niet die DLC heeft gedownload. Dit is wat ik vermoed dus. Weet het niet zeker.:confused:

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    ...wouw! Heerlijk ontopic!

11. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    De afspraak was niet voor die ferrari , dat ding hoef ik niet:9 het was bedoeld om gewoon normaal te racen en niet b klasse sunset infield.
    Ik heb geen bezwaar tegen het niet dragen van je headset maar 8ik kon zo niks tegen je zeggen om b.v van baan of auto te verwisselen.
    En het oneerlijkst was dat jij een dik getunde auto had , als we allemaal dezelfde hadden had het anders gelopen;).

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    uhm, ik weet niet hoor. Dit was toch het topic waarin men zijn of haar auto postte om lekker te kunnen patsen met hun paintkunsten? En was het live/gaming gedeelte niet voor de overige zaken zoals het Live gebeuren?

:{

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vertel dan even hoe geweldig je mijn Knor Car vind. :+
    Zijn we gelijk weer ontopic :D

14. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Nice :cool: waar heb je het van?

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geïnspireerd door mijn placemat die ik bij de Wibra voor 49 cent had gekocht :+

En het idee om die placemat te kopen kwam weer van de serie 2 Pints of Lager, waarin het boekje van een varkentje wat Oink Oink zegt de hemel in werd geprezen 8)

Ik ben tegenwoordig helemaal in to varkentjes :cool:

16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Haha , lache die knor auto.
    Mijn excuus voor offtopic zal voortaan weer netjes auto's posten :):

17. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
  18. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow!! Dat coca cola logo is echt te goed!! Gruwelijk netjes!! Dat doorzichtige motorkap idee is ook wel heel strak!

Ach wat, die hele auto verdient mijn respect!!

19. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met vwtdigt eens, die coca cola is strak

20. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    ^^ Bedankt voor comments:thumbs:

Ik heb per ongelijk 2 Ford GT's gekocht op AH,
    Als iemand er eentje heel graag wil hebben, dan gift ik de auto ff.
    Credits spelen voor mij nu toch geen rol meer, sinds ik aardig overweg kan met de paintmode van Forza2.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina