Mensen wat kan hier aan de hand zijn:
Als ik me xbox opstart en gewoon door de (gekleurde) menu's heen scroll is er niks aan de hand. Dan bedoel ik de menu's als marketplace etc.
Maar.... als ik in de menu's kom waar je friends staan, je emailtjes en waar je kan zien met wie je het laatst hebt gespeeld dan freezed me xbox na ongeveer 10-15 seconde.. BOKirritant. Ik kan me xbox dan alleen nog maar uitkrijgen door hem gewoon uit te drukken op de xbox zelf. Daarna als ik hem weer aanzet is er niks aan de hand en hopla na 10-15 seconde in die ene menu's gaat weer alles fout.
Ik heb nog niet goed getest of het ook zo met games is of met andere menuutjes. Dit zou ik misschien nog even kunnen bekijken als dat nodig is om het probleem vast te stellen.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
EDIT: heb net ffies game gespeeld, helemaal niks aan de hand. Na de game ging ik meteen ffies de profile van een vriend bekijken en wou net op compare games drukken.. toen liep ie weer vast :/. Bah!! Wat kan dit zijn? Misschien iets met me internet waardoor hij vastloopt? Hij lijkt namelijk wel vast te lopen zodra ik iets doe waarvoor hij internet nodig heeft (compare games van een vriend, check je mailtjes etc). Toch raar :/ Het zou ook iets anders kunnnen zijn though, want me internet doet het wel gewoon zolang ik maar buiten bepaalde menu's blijf.
Laatst bewerkt: 29 sep 2007