1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je dan te horen wanneer je xbox klaar is ? Klrijg je een mailtje ofzo waneer ups em op gaat halen ? Ik ben bijna nooit thuis en ga wel balen als ik ups aflevering ga missen.
     
  2. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komen ze gewoon aan je deur, niet vooraf aangekondigd. Je kunt natuurlijk wel gewoon de Support lijn bellen en vraag wat je Xbox blijft.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je krijgt niet altijd een mailtje, en als je een mailtje krijgt, dan heb je 99% kans dat je je console al lang weer thuis hebt staan.;)

    Het enige wat je kunt doen is af en toe de helpdesk bellen; die kunnen de status van je console nakijken, en als ie klaar is voor verzending kunnen ze je ook het trackingnummer geven van het pakje voor de terugreis naar jouw huisje.

    Maar goed, het kan dus zijn dat je voor niks belt; als het ding nog niet klaar is voor retour, weten zij ook niks.
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb eindelijk eens een game veel gespeeld en ik keek eens voor de gein op de cd...en ja hoor enorm veel krassen erop.

    Nu heb ik niet goed het verhaal gevolgd omtrent die krassen, maar kan ik die game(Bioshock) kosteloos een terug krijgen en kan/moet ik weer mijn 360 opsturen?

    Dat zal dan de 3e keer worden en ik had begrepen dat ze je dan een nieuwe terug geven....? Binnenkort maar weer bellen....zucht.
     
  5. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zeggen ze bij die xboxsupport dat ik die labels per mail krijg en dan ups bellen, staat vanavond ups in eens voor de deur.
     
  6. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe disc kost ongeveer 15 eu geloof ik .. Ik heb hetzelfde met mijn Bioshock en Gears of War.. Gelukkig krijg ik bij Bioshock geen disc read errors. Toch mijn 360 maar laten reparen ( stootkussentjes rond de lens?? ) want ik denk dat elk nieuw spel dat een beetje hard draait wel krassen gaat krijgen als ik em niet zou laten repareren.. De helpdesk was trouwens niet gelijk overstag, moest flink zeiken om een reparatie te krijgen.

    de games stuur ik niet mee.. Laat ze liever oppoetsen bij de plaatselijke filmverhuur. De krasjes op mijn games zijn gelukkig heel oppervlakkig.
     
  7. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan kloppen, dat bleek te ontbreken bij de oude dvdspelers in de xbox, die maakten dus de krassen dat is nu verholpen dan.
     
  8. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dezelfd toegestuurd gekregen (althans manufacture date). Doet het goed hoor. Geen krassen.
     
  9. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat ik ook zo'n nieuwe toegestuurd krijg! :thumbs:
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mmm vreemd, ik dacht dat mijn xbox na de reparatie krassen maakte maar blijkt dat dat nog van vorige keer is gelukkig. Wel is de rand van de dvd wat gekarteld enzo maar dat maakt niet uit neem ik aan?
     
  11. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft het tracking nummer dan niet hetzelfde?
     
  12. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mijn X360 heeft het woensdag ook begeven :mad:

    Kwam net terug van Mediamarkt met de Halo 3 Limited Edition, steek de Essentials disc erin (met de thema's en gamerpics, die wou ik even vlug installeren), en net als ik in het dashboard mn gamerpic wil veranderen freezt hij |:-
    Ik zet m dus uit, weer aan, en ra ra ra, wat zie ik :mad: Die 3 rooie lichtjes branden... Bagger

    Gelijk even gebeld naar M$ woensdag, ze zeiden dat ze mn stickers binnen de 3 dagen zouden opsturen via email, maar we zijn wel al zaterdag ondertussen |:-
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nope.
    Tracking nummer is een enkeltje, geen retourtje.:9
     
  14. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Seriously :{
    Waar kan je zien wat je retour ticket nummer is, weet je dat?
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2007
  15. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dta zou ik nu oo kwel willen weten, want ik chek elke dag op UPS aangezie nik op MS hun site mijne Xbox nie registreren kan... En betalen met mijn mobieltje ga ik ook niet doen!!!
     
  16. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, je krijgt een mail van ms als hij klaar is. In die mail staat dat trackingnummer van UPS.
     
  17. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    of je belt om te vragen wat de status van je repair is.. krijg je vanzelf dat nummer
     
  18. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, Maandag maar is doen dan. Thanks
     
  19. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan vandaag tot 20.00 uur bellen en morgen van 9 tot 17.00 uur bellen
     
  20. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen wat kan hier aan de hand zijn:

    Als ik me xbox opstart en gewoon door de (gekleurde) menu's heen scroll is er niks aan de hand. Dan bedoel ik de menu's als marketplace etc.

    Maar.... als ik in de menu's kom waar je friends staan, je emailtjes en waar je kan zien met wie je het laatst hebt gespeeld dan freezed me xbox na ongeveer 10-15 seconde.. BOKirritant. Ik kan me xbox dan alleen nog maar uitkrijgen door hem gewoon uit te drukken op de xbox zelf. Daarna als ik hem weer aanzet is er niks aan de hand en hopla na 10-15 seconde in die ene menu's gaat weer alles fout.

    Ik heb nog niet goed getest of het ook zo met games is of met andere menuutjes. Dit zou ik misschien nog even kunnen bekijken als dat nodig is om het probleem vast te stellen.

    Weet iemand wat het probleem kan zijn?

    EDIT: heb net ffies game gespeeld, helemaal niks aan de hand. Na de game ging ik meteen ffies de profile van een vriend bekijken en wou net op compare games drukken.. toen liep ie weer vast :/. Bah!! Wat kan dit zijn? Misschien iets met me internet waardoor hij vastloopt? Hij lijkt namelijk wel vast te lopen zodra ik iets doe waarvoor hij internet nodig heeft (compare games van een vriend, check je mailtjes etc). Toch raar :/ Het zou ook iets anders kunnnen zijn though, want me internet doet het wel gewoon zolang ik maar buiten bepaalde menu's blijf.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina