het ''hoe vervals je het beste een ID kaart'' topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door collin43, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    haha jaa das een lange topic naam he, maar ik zit met een probleem te kampen (valt onder entertainment, lifestyle:p) waar denk ik best veel van jullie mee te maken hebben, namelijkk **trommelgeroffel** te jong voor de discotheek ! al mijn vrienden zijn een jaar ouder als mij, gaan veel uit, maar ik kom weer is niet binnen he :p zijn er meer mensen met dit probleem? en hebben meer mensen tips voor het vervalsen voor ID's? post dan hier de beste manieren om ze te vervalsen en help de jonge nederlanders de kroeg in :p

2. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gast. ID's vervalsen is illegaal _0/ Blijf jij voorlopig nog maar even buiten staan dus :+

4. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ilegaal maar t is t wel waard joh:p

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt het nog voordat je 16 bent?
    Ga anders met je homies ergens anders met super-bier chillen en wacht met uitgaan. Als je echt een kroeg wilt binnenstappen, en of je bent een klein ventje, en er wordt vet veul gecontroleerd; dress like a woman! Of zoek tussen de 14-16 disco's op. Keuzes zat...

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En hij is ook echt 15 :emo:

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ken trouwens iemand die dit ook eens heeft gedaan, en ermee is genaaid. Die had een hele fijne taakstraf te gaan en een fikse boete te betalen...

Begin er niet aan!

10. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt hehehe:+

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  11. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je moeder hier wel van? :x

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, wie weet vervalst die haar ID card oók wel, maar dan om zich voor jonger dan ze werkelijk is te laten doorgaan....:eek::cool:

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Google vervalste ID kaart8)

On topic: Loop gewoon met je vrienden van 16 mee, schenk totaal geen aandacht aan de uitsmijter. Rare club/café als ze je er dan nog uitpikken.

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe , behalve dan als je last hebt van een "babyface" .dan vragen ze zelfs je ID card nog als je al 20 bent...:+

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maat van me, 26 jaar, werd gisteren naar z'n ID gevraagt bij het kopen van sigaretten :+

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah je kunt altijd wel eens pech hebben. Er worden hier trouwens ook wel eens volledige controle avonden gehouden, waarbij iedereen z'n ID moet laten zien. Ook als je 21+ bent|:-

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hij is lang de enige niet weet je, zo ken ik er ook enkelen ,die moesten altijd met hun auto stoppen bij politiecontroles omdat ze er op het eerste zicht zo verdacht jong uit zagen.
    Ze hebben wel één voordeel,nu zien ze er nóg altijd jonger uit dan ze zijn,zelfs na al die jaren....:+

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, in de V.S. worden de meeste mensen gevraagd om hun I.D. te tonen bij het kopen van alcohol of tabakswaren. Of je nu 3 jaar, 18 jaar, of 67 jaar oud bent, het maakt daar geen zak uit. Opzich wel beter, aangezien je zo geen onderscheid maakt tussen bepaalde mensen en je weet altijd zeker of het klopt.

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mmmmjaaaaa

Gewoon wachten. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina