[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat terwijl stewart weldegelijk een punt heeft. In een normale rechtbank zou McLaren weliswaar een boete kunnen krijgen, maar er zou waarschijnlijk geen puntaftrek van zijn gekomen.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Na z'n manager heeft Alonso nu zelf ook vertelt dat hij bij McLaren blijft, ik vind het alleen maar mooi. :)

PS: En Fisico denk ik ook wel.

-Edit-
    Nu vergeet ik Piquet Jr...

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik las een paar dagen geleden een bericht dat Fisico in de wachtkamer zat, wachtend op wat Alonso zou doen. Het zou mij dan logisch lijken dat Fisico nu ook mag blijven, anders begrijp ik niet waarom hij aan het wachten was. Want als Alonso komt, zou hij weg moeten en als Alonso niet komt ook? Tja, het zou kunnen, maar dan vind ik het bijzonder dom van Fisico dat ie niet allang bij andere teams was gaan informeren.

Daarnaast heeft hij altijd stellig beweert dat hij zeker wist dat hij mocht blijven. Dit kan een soort van bluf zijn, maar toch zou ik het raar vinden als ie daar zomaar even vanuit zou gaan, terwijl Kovalainen boven hem staat in het WK. Misschien weet hij dan al meer dan ons.

Briatore heeft gezegd dat Kovalainen en Piquet al contracten hebben en dat ze een optie hebben op Fisichella. Ik hoop dan niet dat het bij beide om race contracten gaat O-)

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste denk ik niet want dan zou Fisico als optie zijn voor testrijder en dat zal niet zo snel gebeuren denk ik. :)

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Was een hele toffe natte kwalificatie. Op het laatste moment pakte Hamilton de pole van Alonso. Alonso, die overigens zichtbaar not amused was. Hele knappe ronde van Hamilton.
    Hulde aan Rosberg, Button en Vettel. Die laten allemaal toch wel even zien wat ze kunnen in de regen.

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Die Yamamoto komt er nog wel. Super kwalificatierondje heeft ie gereden :cool:

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan hij zelf weinig aan doen, is te danken aan onze grote vriend Ralf:

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    McLaren één en twee! :thumbs:

Was inderdaad een leuke kwali, hopelijk wordt het morgen een mooie race.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hint: Check de kwalificatie uitslag die je hebt gepost ;)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het was nog vroeg. :+

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb alles even tussen de spoilertags gezet voor de mensen die herhaling nog gaan kijken.

Damn, wat een race zeg! _O_
    Eerst een dikke 40 minuten achter de safetycar en daarna ging het los.
    Sorry dat ik het zeg, maar wat is Vettel een sukkel zeg. Ten eerste rijd hij Webber eruit die 2e ligt en hij rijdt zichzelf eruit terwijl hij 3e ligt. Echt super balen voor Webber.

We hebben ook weer een nieuwe Villeneuve erbij, Kubica. Rammend inhalen en mensen eraf rijden.

Alonso zat echt niet lekker in z'n vel en was duidelijk langzamer dan Hamilton. Alonso maakte de ene na de andere fout, wat aangeeft dat hij aardig onder druk stond, wat weer de aanleiding was voor pas de eerste uitvaller van McLaren.

Hamilton deed het daarna echt fantastisch en heeft nagenoeg een foutloze race gereden! Heel strak en heel gecontroleerd. Hij laat hiermee zien dat hij onder druk en in de regen prima presteerd. Hij kan in China wereldkampioen worden, echt bizar gewoon. Als rookie in de F1 stappen en met één hand de titel al beet hebben. Had je dit aan het begin van het seizoen gezegd, dan had iedereen je voor gek verklaart. De titel zou vandaag weleens beslist kunnen zijn. Echt een klasse apart vandaag.

Hulde aan Kovalainen! Eindelijk zijn podium. Heel mooi gevecht met Raikkonen op het einde, waar Kovalainen gelukkig als winnaar uitkomt. Echt een hele strakke race van hem. Op deze manier word het steed moeilijker voor Fisichella.

Verder erg goed van Coulthard en Liuzzi.

Twee rookies op plaats 1 en 2, erg gaaf.

Mooie foto, een eerbetoon aan Colin McRae.

12. JeePee

JeePee Guest

Super race. Eerste 40 minuten waren doodsaai, maar toen de SC eenmaal naar binnen was... :D Heb echt genoten. Jammer van Kimi met de intermediates en dat hij net te ver doorschoot in de laaste ronde bij de hairpin, had hem graag ivm het kampioenschap nog 2de zien worden. Maar Hamilton hoeft nu nog alleen maar op cruisecontrol te rijden. Alonso en Raikkonen zullen écht moeten trappen. De kans is btw weer erg groot dat Kimi 2de wordt in het kampioenschap. Is er iemand die zovaak 2de is geweest :9?

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Serieus... RTL verneukt het nu gewoon helemaal. Ze begonnen de herhaling met nog 47 rondes te gaan, en doen er gewoon normale reclameblokken doorheen.
    RTl heeft hiermee echt af gedaan en dwingt je op deze manier eigenlijk gewoon 's nachts te kijken.:mad:

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    RTL heeft gewoon weinig tijd omdat ze straks ook nog A1GP uit gaan zenden dus dat ze de eerste rondens achter de SC niet laten zien vindt ik wel begrijpelijk. Ze hadden de kijker alleen wat meer informatie moeten geven

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    godvertering wat een race! _O_
    Die inhaal actie van Raikonnen, vrij vroeg, bij ik dacht Ralf, dat ie em een klein beetje naar buiten duwde in die chicane _O_
    Die inhaal actie van Raikonnen bij Coulthard, tegen het einde, ik zag hem gewoon al 2,3 bochten van te voren zichzelf positioneren, en hij zette em er echt prachtig naast!
    En dan nog een x exact hetzelfde proberen bij Kovalainen! 8)
    Heb voor het eerst sinds tijden echt weer zitten schreeuwen voor de tv :D
    Echt genoten!

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    RTL heeft flink zitten knippen. Ten eerste hebben ze de eerste 40 minuten eruit geknipt (zonder hierover te informeren), bij de laatse commercial gaan ze opeens van 9 ronden te gaan naar nog 3 ronden te gaan, het podium is eruit geknipt en de persconferentie is eruit geknipt. Vanochtend hebben ze trouwens ookal zitten knippen in de persconferentie, ze lieten namelijk alleen Kovalainen zien. Ik had toch ook graag wel even willen zien wat Hamilton en Raikkonen te zeggen hadden. Echt belachelijk gewoon. Baal ervan dat we hier in Gouda RTL niet meer op de kabel hebben. Die Duitsers knipten nagenoeg nooit en deed veel meer aan F1.

Vettel heeft trouwens een straf gekregen voor het incident met Webber. In de GP van China moet hij 10 plaatsen achteruit.

17. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijek race idd, kheb ook zitten schreeuwen voor de tv. Jammer alleen dat Kubica het niet lukte om Massa af te houden. Spannend tot het eind. En Hamilton, proost: :b:

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Liuzzi heeft trouwens een straf van 25 seconden gekregen, omdat hij Sutil onder geel had ingehaald. Dat betekend dat Sutil 8e is geworden en Sutil samen met Spyker hun eerste WK punt te pakken hebben!
    Dramatische dag voor Toro Rosso.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De laatste ronde tussen Massa en Kubica was gewoon geniaal _O_

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt! _O_
    Is die al op youtube te vinden? 8)