Nou ja, hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk. EA doet eigenlijk niks anders dan spellen uitspugen zonder er ook maar een beetje liefde in te stoppen.
Bij Bioshock kun je gewoon zien dat men echt hun best heeft gedaan. Dat zie je aan hele kleine details in het spel. Dat soort dingen kan ik echt uren naar kijken. Ik ben pas in het begin van de game, en heb er toch al een aantal uren opzitten. Elk hoekje en gaatje wil ik bekijken, misschien dat er weer wat nieuws is te ontdekken.
Volg de gesprekken of uitspraken eens, bekijk de reclameaffiches eens, dingen die op tv's komen die door de hele game hangen.
Ja, als je dat allemaal niet doet is het inderdaad een standaard shooter en speel je het in 2 dagen uit. Ik vind wel dat je de game, en jezelf, daarmee te kort doet omdat Bioshock je veel meer biedt. Zonde van de game, en van je geld.
Ik zou eigenlijk ook niet meer weten wat game makers moeten doen om gamers tevreden te stellen als mensen zeggen dat het maar middelmatig, gehypt of niks bijzonders.
Ik vind Bioshock wel bijzonder, ook al speel ik al bijna 25 jaar games.
Edit:// Voor het researchen kun je foto's maken van anderen. I begrijp alleen niet wanneer je een bepaald persoon nu fully geresearched hebt?
Ik zie een A, B en C verschijnen? Wat voor betekenis hebben ze?
Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2007