1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Vaag zeg dat een toptitel als dit toch niet eens zo heel veel reacties losmaakt hier.
    Ik word er helemaal in gezogen, ook al snap ik het hele gedoe met plasmids enzo nog niet helemaal. Ben ook nog niet zo heel ver, maar vermaak me kostelijk! _O_
     
  2. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nou in level 4 en je heb gelijk, nou gaat het al een stuk leuker worden lekker pittig }:]
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    denk omdat het een SP only game is, eerste 2 weken hoor je erveel over, maar bij mij is nu al bijna een maand alweer niet in me 360 geweest, iedereen zit ook te halo'en, behalve ik natuurlijk8)
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja daar heb je wel een punt. Geen mp. Maar dan nog, ik had echt verwacht dat er meer mensen zouden zijn die het zouden spelen. Het blijft een prachtige game!
    Ik heb zelf ook niks met Halo (of mag ik dat niet zeggen :x)
     
  5. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Halo 3 niks is vergeleken met BioShock als je kijkt naar de singleplayer, maar de meeste mensen hebben Halo 3 dan ook voor de multiplayer.

    Ik heb Halo 3 ook niet gehaalt omdat ik zwaar teleur gesteld was met Halo 2 terwel die ook 10/10 kreeg van de reviews :confused: dus waarom zou ik dan op eens wel Halo 3 gaan halen.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Een tijdje terug werd hier ook gewoon elke dag een paar pagina's vol gepost. In mijn ogen is dit nog altijd dé topgame van het jaar! Als je je wat meer verdiept in het hele gebeuren en het verhaal, en dat dan ook snapt is het een geweldige wereld. :thumbs:
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Er is ook niet echt veel te vertellen over Bioshock. 't Is zo lineair als de neten, alles is overduidelijk en de meeste mensen hadden hem binnen een dag of wat uitgespeeld.

    En Halo is een kutspel. Al ga ik hem denk ik toch weer proberen (vond Halo 1 en 2 geen fuck aan, maar je kunt geen kritiek leveren als je een spel niet gespeeld hebt hè :9).

    Vond Bioshock ook niet echt fantastisch trouwens. Veel meer dan een 8'tje zou ik 'm niet geven. Al die vernieuwende elementen vond ik wat overrated en de hype was weer eens groter dan de game zelf. Best vermakelijk maar niet erg bijzonder.
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vind je dan wel goede games? al die EA bagger zeker?
     
  9. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Hier ben ik het in grote lijnen mee eens, al was Bioshock naar mijn mening wel de meest innovatieve 360 game van 2007. Natuurlijk is het principe hetzelfde als de meeste FPS games, maar toch. Daarnaast vind ik Halo 1, 2 en 3 ook verschrikkelijk, maar dat heeft puur met persoonlijke smaak te maken.

    LoL, typische reactie van iemand die geirriteerd raakt als een ander zijn/haar mening uit over een bepaalde game....echt triest, zo'n reacties. Maar goed, je signature zegt genoeg, dus het was te verwachten.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou ja, hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk. EA doet eigenlijk niks anders dan spellen uitspugen zonder er ook maar een beetje liefde in te stoppen.

    Bij Bioshock kun je gewoon zien dat men echt hun best heeft gedaan. Dat zie je aan hele kleine details in het spel. Dat soort dingen kan ik echt uren naar kijken. Ik ben pas in het begin van de game, en heb er toch al een aantal uren opzitten. Elk hoekje en gaatje wil ik bekijken, misschien dat er weer wat nieuws is te ontdekken.
    Volg de gesprekken of uitspraken eens, bekijk de reclameaffiches eens, dingen die op tv's komen die door de hele game hangen.
    Ja, als je dat allemaal niet doet is het inderdaad een standaard shooter en speel je het in 2 dagen uit. Ik vind wel dat je de game, en jezelf, daarmee te kort doet omdat Bioshock je veel meer biedt. Zonde van de game, en van je geld.

    Ik zou eigenlijk ook niet meer weten wat game makers moeten doen om gamers tevreden te stellen als mensen zeggen dat het maar middelmatig, gehypt of niks bijzonders.

    Ik vind Bioshock wel bijzonder, ook al speel ik al bijna 25 jaar games.

    Edit:// Voor het researchen kun je foto's maken van anderen. I begrijp alleen niet wanneer je een bepaald persoon nu fully geresearched hebt?
    Ik zie een A, B en C verschijnen? Wat voor betekenis hebben ze?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2007
  11. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk zo zie het graag als mensen gelijk hun EERLIJKE mening zeggen wat ze de er van vinden simple en duidelijk _O_

    Ik vind Halo geen kutspel en BioShock ook een bijzonder spel maar dat wou niet zeggen andere mensen dat ook vinden.

    (Oh nog een tip als je Halo 2 niks vond dan zal je Halo 3 ook niet bijzonder vinden want Halo 3 lijkt veel op Halo 2 en dan bedoel ik niet grafics maar over de gameplay.)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ S1nn3rz:

    A, B en C betekenen de score van je foto.
    Als je bijvoorbeeld meerdere personen in beeld hebt + die zijn ook nog eens in actie (dus ze vallen jou of iemand anders aan) krijg je een veel hogere score dan dat je gewoon een lopende splicer van achteren fotografeerd.
    A is dus het beste, C het slechtste en B is dus daar tussenin.
    Je hebt iemand fully geresearched wanneer je 5 van die balkjes vol hebt.
    Dus gewoon foto's maken tot dat je erbij neervalt. :9
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Top! Dank je! Helemaal duidelijk nu!! _O_
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee, dat vind ik afgezien van een uitzondering hier of daar je reinste rotzooi.

    Hij heeft inderdaad gelijk dat EA zich ernstig schuldig maakt aan uitmelking en het grijpen van het snelle geld. Maar dat ie dat aan mij linkt omdat ik Bioshock niet zo fantastisch vind als hij is natuurlijk belachelijk...

    Ik ben het hier gedeeltelijk wel mee eens hoor. Het is overduidelijk dat Bioshock tot in de puntjes is afgewerkt, de sfeer en setting zijn bijzonder en innovatief. Maar het is wel een hele aparte sfeer, en het blijft zo dat een spel je qua gevoel moet liggen. Halo bijvoorbeeld is voor veel mensen geweldig en er zijn ook weinig minpunten te bedenken voor de criticasters, maar toch vind ik er geen ruk aan. Dat komt door de sfeer en de weinige vernieuwing en de gigantische hype die Halo met zich meebrengt. Als de fans van de daken schreeuwen dat het allemaal zo geweldig is en je wordt flink teleurgesteld komt die teleurstelling harder aan dan wanneer je zonder voorkennis het spel in was gestapt. Dit geldt ook min of meer voor Bioshock, hoewel dat spel me veel beter ligt dan de Halo franchise. Je moet als gamer een bepaalde klik hebben met een game, anders zul je het niet snel als absolute topper zien. Ben nu bijvoorbeeld met Oblivion bezig, en hoewel het spel zeker z'n minpunten heeft (de laadtijden en 'loading area' teksten zijn soms om gek van te worden, de draw distance is slecht, de bergen op de achtergrond zijn afschuwelijk lelijk, enz.) vind ik het hélemaal geweldig. Puur en alleen omdat ik er ingezogen wordt qua sfeer en quests.

    Bottomline: ik zeg niet dat Bioshock een slecht spel is, het is wat mijn persoonlijke voorkeuren betreft alleen geen absolute topper. Wel gewoon een uiterst vermakelijk spel, vandaar dat ik het nog een 8 zou geven.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had zo vaak d,e,f en g.
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Heb al veel foto's genomen, echter die letters heb ik nog niet gezien. =(
     
  17. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    voor diegene die alle diaries hebben gevonden.

    welke lijst hebben jullie gebruikt! Ik had een hele lijst uitgeprint maar kreeg aan het einde van de rit geen achivement voor historian.

    Terwijl ik toch elke diari op m`n lijst had aangevinkt en had gevonden....

    Hebben jullie tips of dat jullie misschien weten of er een paar goed verbopren zijn?

    En die avid inventor award snap ik niet helemaal.

    Als je ammo vol is en je invent daar toch nog meer van dan komt t uit die kast rollen. telt dat item dan wel mee voor de 100?

    wie kan mijn vrgane beantwoorden




    trouwens de good ending is een mooi einde
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik deed met die avid inventor: alle items behouden tot het laatste. Dan die tonics aanzetten die met inventen te maken hebben en dan gewoon super veel inventen.
     
  19. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ok, ik had een save game voor dat je een little sister moet gaan begeleiden, en ben vanaf dat punt terug gaa lopen door alle levels.

    Maar ik kan bij elke U-Invent niets meer inventen :confused:
     
  20. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is weer een update voor BioShock. Waar die update voor was weet ik niet maar bij mij haperde het spel af en toe.
    Bij de eerste update had ik hier nog geen last van gehad maar nou met de tweede update in eens wel.

    Gelukkig is er een manier om die probleem op te lossen, te minste het werkte wel bij mij wel.

    http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=9247&highlight=xbox 360 cache

    Off-topic.
    Jezus wat is die reclame irritant aan de rechter kant van de forum =(
     

Deel Deze Pagina