De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het kan toch niet dat az het hele seizoen zo slecht gaat spelen. we hebben bijna allemaal dezelfde spelers als vorig jaar. er is gewoon mentaal iets mis met de jongens. misschien komt het goed als mendes en simon terugkomen. en als je dan in zon kutperiode zit zit ook alles opeens tegen. ballen op de paal, ballen van de lijn gehaald, etc. ik probeer nu niet het dramatische spel van az te verdedigen.

alhoewel ik nu al vrees voor pacos de blabla donderdag.

Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je moet ook geluk hebben in het voetbal, maar het is gewoon zo dat AZ na 6 wedstrijden al zon grote achterstand heeft, 9 punten achterstand heb je echt niet zomaar weggewerkt. Maar we zullen zien, niets is zeker in het voetbal :). Een paar blessures en Feyenoord zit ook in de problemen.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Goed weekend voor Ajax: zelf ruim winnen (wel weer slecht spelen) en de concurrenten verliezen punten behalve Feyenoord.

Voor Inter tot nu toe ook een perfect weekend. Zelf gewonnen bij Roma en dus de eerste plek. Milan thuis 1-1 tegen Catania :lol: Die staan al weer 8 punten achter :lol: En dan vanavond nog Torino - Juve waar Recoba gaat schitteren *)

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ikzelf gewonnen, ajax gewonnen, psv gelijk, AZ verloren. top weekend:thumbs:

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die ouwe kan het nog wel hoor. :eek:
    [yt]n7DZTlfPke4[/yt]

Leuke eerste wedstrijd zo.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hehe, schitterend :thumbs:

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    veel publiek ook!

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    jah mooi doelpunt :). Ik heb tot nu toe ook top weekend :D: Ajax wint, ik zelf was vrij :mad:, psv gelijk, az verliest, barca wint nu nog alleen real verliezen :p

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Welke Real van de zoveel in Spanje? Real Mallorca?

10. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat is cocu niet, dat is coco!:)

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat jammer nou_0/

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Hoeveel punten heeft PSV voorgelopen op 020 vorig jaar? Aardig wat en dat was ook binnen no time ingelopen. Een slechte periode voor ons PSV en ajax en AZ is er weer bovenop.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    AZ is anders wel erbarmelijk slecht begonnen. Als je alleen van VVV en Excelsior weet te winnen, dan gaat het meespelen in de koppies. Let op mijn woorden: Het gaat dit seizoen helemaal niks worden met AZ.

14. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik denk er ook zo over... maar stel je voor dat het omslaat en ze gaan weer presteren... dan staat alles nog open voor AZ.

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk kan alles nog veranderen, maar ik zie het gewoon niet gebeuren. En dan zouden Feyenoord Ajax en PSV heel veel punten moeten verspelen, wat ook mogelijk is maar ik ook niet zo snel zie gebeuren. We zullen zien!

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Feyenoord had hetzelfde probleem vorig seizoen, ze kwamen in een negatieve spiraal en zijn daar dat seizoen nooit volledig uitgekomen.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    egt wel! er is er maar 1 met een wipneus;)
    heeft iemand trouwens een filmpje van de 0-1, de 1-1 en de 2-1 van Ajax - vvv?

18. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Getafe 0-1 Real Madrid. '66 Sergio Ramos.

Ben ik weer blij al zonden ze het weer niet uit vanwege die kut TV-rechten kwestie.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja joh, wat is dat voor een zielig gekloot elke week met Madrid?? :mad: Zit me iedere keer te verheugen op nog een wedstrijdje Sneijder en iedere keer zit ik weer voor Jan met de korte Lul voor de tv...

Torino - Juventus 0-1 93' Trezeguet

Ben benieuwd wie dit keer de Ferrari cadeau heeft gekregen. De vierde man voor de 5 minuten blessuretijd? Ik zei het al in de rust, en het komt iedere keer weer uit. Onvoorstelbaar. En Torino was nog beter ook...

Het probleem voor AZ is dat ze nu tegen drie ploegen moeten opboksen. Ajax, Feyenoord én PSV moeten dus in een mindere periode terecht komen terwijl AZ dan ineens alles moet winnen. Vorig jaar stond PSV alleen ver voor en stortten zij in. Toen konden Ajax en AZ bijkomen. Nu is het een hele andere situatie.

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Had gehoopt dat Juventus zou verliezen, zodat Fiorentia de nummer twee zou zijn na dit weekend, maar een derde plek is ook prima :). Trouwens, weer pas in blessuretijd, hoeveel punten hebben ze nu al gepakt in de slotfase? Voortaan maar geen blessuretijd meer als Juventus speelt :+8).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina