Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand zin om online te gaan knallen?
     
  2. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje: hoe krijg je die vette armors die ze alemaal online hebben?
     
  3. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Campaign uitspelen krijg je er al eentje dacht ik. Staat ook ergens een lijstje hier op het forum.
     
  4. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vaak FFA's op matchmaking Bijv Lone wolves, Rumble pit enz. Maar ik vind echt een gametype op FFA harstikke kut dat vaak voorkomt op Matchmaking. Dat is namelijk oddball, Ik heb eig niets tegen oddball ik vind het best wel leuk op Team en wat anders ofzo. maar op FFA hoef je de ball maar 1 minuut vast te houden en dat gaat egt fucking snel. En als je de ball eenmaal hebt komen er 2 gasten aan met assults in hun handen en dan word je kapot geschoten... Maar dat gebeurt echt elke keer je hebt weinig ruimte om ergens te schuilen. En als je dat toch hebt krijg je een granaat voor je hoofd en springt zo een gozer en slaat me voor mn Harses. Het is gewoon luck.

    BTW: Isolation is toch echt de slechste map van de game. Want het zit niet goed inelkaar.
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ohw wat een leuk spel!!! 2 keer achter elkaar gecheat worden en dan nog 1 keer winnen.... Wel debiel dat je na 10 keer winnen en 1 potje verliezen door cheaters 2 levels kwijt raakt:confused::confused:

    Nee het is duidelijk dat bungie TOTAAL NIETS geleerd heeft van deel 2 en het gewoon voor elkaar gekregen heeft weer een ****** systeem in elkaar te knutselen die dit super spel toch compleet verneuken voor iedereen!

    Ik ga dit iig niet meer spelen tot er weer customs komen die WEL leuk zijn.. Tot die tijd de groeten en invite me als jullie customs willen doen en gewoon wel om skill willen spelen ipv. gecheat worden!
     
  6. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    BLACKHAWK@

    Ga gewoon geen Ranked spelen das harstikke gay en er zitten weer cheaters weet ik. Had nog vandaag eentje maar dat was de eerste keer. Iemand in mn FL had eerst rank 8 op Team slayer. Volgende dag was hij level 33. Ik dacht WTF? Is deze gast echt een No-Lifer of zit ie keihard te cheaten. Ik vroeg het hem, en ja hoor hij zei dat hij een code had dat ie naar level 35 kon schieten. Dus ja
     
  7. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een gold live abo genomen omdat ik de single player eigenlijk al wel gezien heb en het spel verschrikkelijk gaaf vind.
    Wellicht komt het omdat ik altijd op de pc multiplayer heb gespeeld en moet wennen; maar ik vind het systeem in Halo 3 echt een verschrikking!

    Wat ik vooral te suf vind is dat je na ieder potje eigenlijk weer met andere spelers in een nieuwe game terecht komt. Weer wachten op nieuwe spelers om te connecten, echt niet fijn. Ik kan me voorstellen dat je na wat team slayer potjes met dezelfde mensen wel fijne spelers hebt kunnen vinden, en dat je elkaar dan add als vriend. Maarja, hoe leer je uberhaupt mensen kennen op deze manier?
    Ook nog zoiets: vanavond wilde ik om een beetje wegwijs te worden en een beetje te wennen aan halo 3 multiplayer even deathmatch spelen met bijvoorbeeld 12 man. Heel de tijd kwam ik oddball games terecht! En dan ook nog eens met 6 man tegelijk? En wat is er sowieso leuk aan een online shooter met de tegenstanders die op de radar verschijnen? En als ik zo eens terug lees door dit topic kun je niet op gametype/map/aantal spelers/etc selecteren cq. sorteren om een game naar keuze te selecteren.

    Was het in voorgaande Halo games hetzelfde op live? Met matchmaking? Ik kan me zo slecht voorstellen dat zoveel mensen het fijn vinden om op deze manier online te gamen? Wat heeft deze game online zo leuk voor jullie gemaakt? Puur vanwege de mensen in je friendslist en de fijne spelers die zij weer kennen?

    Morgen maar eens Forza 2 proberen.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    @Revenge

    Een code nog wel8)
     
  9. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja egt hij zei een code ofzo
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaters??? wij zijn level 44-44-45-40 en wij hebben in al onze potjes nog geen enkele cheaters tegen gehad
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heeft ie ook al in het Halo 3 Algemeen topic geplaatst.|:-


    Ik ben tot nu toe ook nog niet 1 cheater tegengekomen, en ook verdomd weinig quiters!:thumbs:
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Same here, ik ken ook niemand in mn vriendenlijst die er over hebben lopen klagen...
    Ik blijf de komende maanden hier nog wel zoet mee \o/
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Aanstellerij joh. Er zijn helemaal geen cheaters. Hij kan gewoon niet tegen zijn verlies en dan gaat hij dat soort smoesjes gebruiken.
     
  14. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan geloof je dat soort shit ook nog heh :lol:
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een keer iets mafs tegen gekomen. iedereen had lag. iedereen ging dood. niemand zag wie iedereen kilde. ik denk dat het door de lag kwam, want iedereen had 1 rood balkje en een iemand had alle balkjes groen. waarschijnlijk had hij gewoon een kutverbinding en was hij de host.
     
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ongeloofelijk gaaf vind ik het persoonlijk om via live te spelen, dan bedoel ik wel Co-Op :) want matches daar ben ik nog niet goed genoeg voor, wel 2 gespeeld en ging best aardig, 1 keer verloren en 1 keer gewonnen.
    Maar goed, samen met een oud klasgenoot het laatste level van Halo3 op legendary gespeeld
    vanaf het moment dat je net de Monitor hebt verslagen
    en het ging ook niet zozeer om de achievement (die je dan dus ook niet krijgt omdat je niet het hele level samen speelt) maar omdat hij graag het filmpje wou zien. Op een beetje lag na (mijn pc was druk aan het downloaden vrees ik voor World of Warcraft weer te herinstalleren) ging het fantastisch, ik heb zelden zoveel voldoening gehad bij het voltooien van een level als vanavond samen met hem.
    Wat online spelen betreft heeft Bungie het weer geflikt.
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    dat is niet de online functie, dat is zoals je zelf al zegt de co-op functie. Maar je hebt gelijk, Bungie heeft het zeker weer goed geflikt!
     
  18. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry maar als hij in Utrecht woont en ik in Almere dan is het toch via Xbox Live of zie ik dan iets verkeerd? :)
    Het is over Xbox Live dus lijkt mij bij de Live Experience te horen :) en uiteraard ging niet mijn hele post over de co-op.
    Maar goed, het blijft een heerlijk spel online, het eerste spel dat ik echt over Xbox Live enthousiast speel.
     
  19. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahahaha dat is JUIST leuk man... (misschien omdat ik dit ZOOOO vaak win:b:)
    hoe jij het verteld is de hele bedoeling :), vaak komt het ook voor dat je de "bal" maar 2 seconde hebt.

    wat wel jammer is dus dat je niet zelf je gamevariant kan kiezen
    want ik heb dat shotty snipers nu echt wel gezien, en quitten doe je ook niet want dat kost je -2 punten, dus zit je eigenlijk met tegenzin te spelen, dat moet veranderen
     
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook heel sterk dat er nu al cheaters zijn... Binnen een paar dagen kunnen hackertjes echt geen aimbot oid maken hoor. En met een code lukt het al helemaal niet, want dat zou betekenen dat Bungie deze functie in het spel heeft gestopt. Probeer gewoon eens bij verdachte mensen te checken welke games ze hebben gespeeld, en of de uitslagen daarvan een beetje realistisch zijn. Zo niet --> report.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina