Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een gold live abo genomen omdat ik de single player eigenlijk al wel gezien heb en het spel verschrikkelijk gaaf vind.
Wellicht komt het omdat ik altijd op de pc multiplayer heb gespeeld en moet wennen; maar ik vind het systeem in Halo 3 echt een verschrikking!
Wat ik vooral te suf vind is dat je na ieder potje eigenlijk weer met andere spelers in een nieuwe game terecht komt. Weer wachten op nieuwe spelers om te connecten, echt niet fijn. Ik kan me voorstellen dat je na wat team slayer potjes met dezelfde mensen wel fijne spelers hebt kunnen vinden, en dat je elkaar dan add als vriend. Maarja, hoe leer je uberhaupt mensen kennen op deze manier?
Ook nog zoiets: vanavond wilde ik om een beetje wegwijs te worden en een beetje te wennen aan halo 3 multiplayer even deathmatch spelen met bijvoorbeeld 12 man. Heel de tijd kwam ik oddball games terecht! En dan ook nog eens met 6 man tegelijk? En wat is er sowieso leuk aan een online shooter met de tegenstanders die op de radar verschijnen? En als ik zo eens terug lees door dit topic kun je niet op gametype/map/aantal spelers/etc selecteren cq. sorteren om een game naar keuze te selecteren.
Was het in voorgaande Halo games hetzelfde op live? Met matchmaking? Ik kan me zo slecht voorstellen dat zoveel mensen het fijn vinden om op deze manier online te gamen? Wat heeft deze game online zo leuk voor jullie gemaakt? Puur vanwege de mensen in je friendslist en de fijne spelers die zij weer kennen?
Morgen maar eens Forza 2 proberen.
Laatst bewerkt: 1 okt 2007