[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.722
    Ik vond MM eigenlijk ook iets beter, hij was veel uitgebreider en ik vond hem zelfs nog meer sfeer hebben. Helaas was MM veeel te kort, met maar 4 dungeons.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja die sfeer mis ik gewoon in TTP. Het heeft gewoon niet meer de Zelda sfeer die andere delen ook hadden. Bij TWW had ik dat helemaal niet. Het speelde zoals Zelda maar het was kwa sfeer een hele andere game. Overigens vond ik die game ook erg matig, maar heb hem nog wel uitgespeeld. Ook daar werd het zeilen erin gedaan om de game langer te laten lijken.

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.722
    Ik vond TWW eerlijk gezegd echt goed. Die game had juist zoveel sfeer, helemaal door de graphics. Zo zie je maar dat smaken echt verschillen.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De dungeons vond ik wel leuk, maar het had kwa stijl er sfeer helemaal niks van Zelda weg hebben. Ook niet zijn uiterlijk etc. Daar heb ik me bij die game erg aan gestoord. Ik had niet het idee dat ik een Zelda game aan het spelen was.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik vind de muziek in TP minder. en de magie ook. er is niet echt de drang om de hele tijd door te spelen. ik heb nu slechts perioders gehad. dan speel je 1 week erg lang. en laat je het spel vervolgens 3 maanden links liggen...

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha ik heb nooit Zelda gespeeld, maar m'n moeder heeft een gamecube met The Twilight Princess erbij en dus ben ik er maar een keer aan begonnen.. Ik heb er nu meer dan 50 uur opzitten en volgens mij kom ik in de buurt van het einde..

Ik las dat mensen de game een tijdje speelden en dan weer ff lieten liggen... Geldt niet voor mij, ik ben bijna non-stop bezig geweest.. En ookal zit er veel herhaling of onzin in die je na een paar keer wel kent, vind ik het toch erg leuk.

Gaf nooit een moer om Zelda games, maar ik heb nu deze bijna uit en denk dat ik er nog niet klaar mee ben. :D Leuke game!

Heb van de week bij een vriend ook even OoT gehaald (de moeilijkere versie zei hij) omdat iedereen daar altijd vol lof over is.. Dus als ik deze uit heb ga ik daar maar even mee aan de slag :D

BTW Moeilijkste tot nu toe vond ik het Hot Springwater brengen bij die Goron. Wat een irritante zooi was dat zeg.. Moest elke keer opnieuw beginnen omdat ik m'n vat met water liet donderen. Haha. Maar de Tempels vallen inderdaad wel mee, hoewel ik ook aardig liep te klooien met die City in the Sky ^^

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het bij vele het geval is die nog nooit Zelda gespeeld heeft. Ik zelf als Zelda fan van het eerste uur (heb ook echt alle uitvoeringen thuis die er zijn) vind de laatste delen echt zwaar onder de maat. Durf het eigenlijk geen eens Zelda te noemen. Ik zou daarom ook eens de oudere Zelda's proberen. Die staan op een verzamel disk voor de gamecube.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.722
    Helaas staat A Link To The Past er niet op. Ik denk toch dat ik dat het beste deel uit de reeks vind.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die is idd geweldig. Weet nog steeds niet welke ik het beste vind. Zelda I, II of ALttP...

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Zelda II ook erg gaaf btw, de enige Zelda met een level-up systeempje en ook vanwege de moeilijkheidsgraad natuurlijk :+

Dus mensen die TP te makkelijk vinden, download Zelda II voor de NES en kom dan nog maar eens piepen dat je die te makkelijk vindt :D

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zelda I de 2x keer was ook best moeilijk. Kom je in de 2e dungeon al 8 van die blauwe ridders teggen die je meteen 3 hartjes damage doen en dan sta jij daar met je houten zwaard lol.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, klopt ja :D Heb die tweede quest ook nooit uitgespeeld eigenlijk :+

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar is dat nog steeds tof om te spelen na de nieuwere games (op de moeilijkheidsgraad na dan)?

15. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Niet echt *)

Het heeft wel een bepaalde charme, maar toch halen die oude retro games het niet bij de games van nu.
    Vind ik persoonlijk, tuurlijk is het leuk om weer even die sfeer in te ademen maar als ik bijvoorbeeld zelda of een andere game van de Snes of Nes speel dan ben ik er vrij snel klaar mee..
    Ik ben inmiddels 25 en ik heb ook ongeveer iedere Zelda game gespeeld en nog vele andere RPG's op de Snes en NES maar dat was toen en je moet wel met de tijd mee :)

16. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik merk vaak dat als je al gamed sinds een lange tijd je die oude shit wel digt.

maar als ik met iemand praat die pas sinds de xbox ofzo gamed zeggen ze vaak wat is dit voor een kutspel. hun mening neem ik sowieso niet serieus.

ik durf wel te wedden dat je oot & alttp zeker goede spellen zult vinden (behalve als je zo'n noob bent als hierboven beschreven).

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.722
    Ik weet zeker dat OOT en ALTTP leuk zijn om te spelen. Ik heb net weer ALTTP gedownload voor de Wii en ben meteen weer verslaafd. Wat een game _O_

18. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja je moet ermee opgegroeid zijn denk ik..
    Zoals ik zei ik game al vrij lang, een Ocarina of time is dan ook gewoon een goed spel.
    Maar de echte oudere games die gaan toch wel redelijk vervelen..

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind ze super. Nadeel is alleen dat je er in een dag makkelijk doorheen kan.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.722
    Nou... Redt je OOT of ALTTP in een dag?

Deel Deze Pagina