Haha ik heb nooit Zelda gespeeld, maar m'n moeder heeft een gamecube met The Twilight Princess erbij en dus ben ik er maar een keer aan begonnen.. Ik heb er nu meer dan 50 uur opzitten en volgens mij kom ik in de buurt van het einde..
Ik las dat mensen de game een tijdje speelden en dan weer ff lieten liggen... Geldt niet voor mij, ik ben bijna non-stop bezig geweest.. En ookal zit er veel herhaling of onzin in die je na een paar keer wel kent, vind ik het toch erg leuk.
Gaf nooit een moer om Zelda games, maar ik heb nu deze bijna uit en denk dat ik er nog niet klaar mee ben.
Leuke game!
Heb van de week bij een vriend ook even OoT gehaald (de moeilijkere versie zei hij) omdat iedereen daar altijd vol lof over is.. Dus als ik deze uit heb ga ik daar maar even mee aan de slag
BTW Moeilijkste tot nu toe vond ik het
Hot Springwater brengen bij die Goron. Wat een irritante zooi was dat zeg.. Moest elke keer opnieuw beginnen omdat ik m'n vat met water liet donderen. Haha. Maar de Tempels vallen inderdaad wel mee, hoewel ik ook aardig liep te klooien met die City in the Sky ^^
Klik om te vergroten...