MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey mannen, zit nu in China ben al een paar van die meizu spelers tegen gekomen.

Welke raden jullie aan, er is toch ook een nieuw model SL? Die ben ik nog niet tegengekomen. Zijn die dingen eigenlijk wel compatible met Vista? op hun site lees ik er niks over.

Gr.

Bas

Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    China?? Lache:cool:. Hoe duur zijn die Meizu's daar?

De SL is de platte versie van de M6. Deze dus:

Als er een leuk pijsje aan hangt, breng er dan ook een voor mij mee:thumbs::b:.

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik vind ze zo fijn. Het geluid komt veel beter tot zijn recht omdat het je je van het overig geluid afsluit. En ik krijg nooit last van me oren als ik ze in doe. Negen van de tien keer kan je ook de grote van de oordopjes varanderen.

Ga voor die in-ear zou ik zeggen

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Media Monkey misschien? Er is een gratis en versie waar je voor moet betalen. Ik geloof dat de gratis versie al genoeg kan. Of je moet de betaalversie ergens vandaan halen.

http://www.mediamonkey.com/index.htm

Anapod kan ook met iPod overweg.
    http://www.redchairsoftware.com/anapod/?r=ad

Ow, en ik zie dat de nieuwe Winamp ook met iPod weet te werken. :+
    www.winamp.com

Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  5. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0

Bedankt dat je het even heb opgezocht. :thumbs: ! Had al bijna de moed opgegeve dat ik hier nog een reactie kreeg.

Zal gelijk even gaan kijken wat het prettigste werkt ! :)

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Graag gedaan. Zelf vind ik Winamp erg fijn om mee te werken en gebruik dat programma ook voor het luisteren van muziek op de computer, blijkt dus nu ook bruikbaar voor mijn iPod. :D
    Media Monkey even gebruikt voor mijn Creative Zen, het programma lijkt erg op iTunes. Anapod nooit gebruikt.

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een paar enkele vragen over de Cowon D2. Ik heb deze al een tijd en begon me is af te vragen: Hoe kan het zijn dat ik bij sommige nummers het plaatje van het album zie aan de zijkant,en bij sommige niet?

En de laatste is het volgende: Moet je Divx filmpjes helemaal omzetten? Want ik heb het een keer gedaan maar het duurt ***domme 26 uur,niet dat ik veel kan verwachten van me pentium III ....

8. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ohhh kijk, hij heet dus nog steeds M6 aleen het is de platte versie. Voor zover ik gezien heb hebben ze alleen nog maar de platte versie. Hoe dik is die niet platte versie. Ik heb ze gezien voor 75 euro maar daar kan in China nog best veel vanaf.

Kan helaas niks voor je meenemen, heb mijn backpack al zo vol gestouwd dat ik zelf amper spullen meer kan kopen :+

Weet iemand of ik duidelijk op de buitenkant of doos kan zien dat het om de SL versie van de M6 gaat?

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    De SL heeft Play/Pause aan de voorkant in de touchknop zitten. Daar kun je het dus makkelijk aan herkennen. Meer gedetailleerde info vind je op meizu.hyves.nl. ;)

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, daar heb ik nog niets over kunnen vinden. Je weet misschien wel dat het hier door Dane-Elec wordt gergeld en ik denk dat het nog wel even gaat duren. Importeren is dan een betere optie, maar dan moet je wel rekening houden meestal hoge verzendkosten en eventuele invoerrechten (Douane).

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeggen jullie? Nu een M6 kopen, of wachten op de M6 SL? En heeft iemand een plaatje met de M6 vergeleken met de nieuwe Ipod Nano's.

13. boatfreak

boatfreak Guest

Ik heb de M6, en is echt een uberding. Perfect (naar mijn mening beter dan ipod) geluid, en mooie makkelijke interface. Ik heb ook nog staan twijfelen tussen wachten en de M6 gewoon nu kopen, en ben blij dat ik dat heb gedaan!

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een goeie vervanger voor de iPod mini? (geen iPod aub!)

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Meizu Mini Player, anyone? ;)

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ben ik ook de Meizu Club gejoined. Ik heb hem besteld bij miniheli, kreeg een superservice en ik kon hem op de verwachte dag ook aannemen. Toen ik mijn pakketje openmaakte viel het me op dat de Meizu echt supercompleet is. Van handleidingen en USB-kabels tot zelfs een beschermhoesje (die je bij de ipod nog moet kopen voor 30euro). Was echt zeer verrast dit erin te vinden, had ik niet op gerekend. Verder vind ik de interface er prima uit zien, het is een mooi ding om te zien. Ik heb er gelijk een hoop muziek op gegooid en ben wat gaan luisteren. Muziek is redelijk, ik had beter verwacht maar dit is niet te weiten aan de Meizu maar aan mijn nog niet ingespeelde EP-630's (vandaag nieuw). De enige nadelen die ik nu heb ondervonden is het touch pad. Ik moet mezelf hier echt nog in trainen want ik kan er echt weinig mee. Ook als ik door mijn nu 700 nummers wil scrollen krijg ik geen automatische versnelling zoals ik dit bij wel is bij bijv de Ipod. Is dit er gewoon niet of doe ik wat fout/zie ik iets over het hoofd? En is het aan te raden om mijn firmware nu up te daten?

Kortom, ik heb er goede ervaringen mee alleen ik moet hem nog even wat beter ontdekken ;).

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

Kijk ook even op www.meizume.com daar staat genoeg op.tips trucs and more!

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

Nieuwe Zune, nu nog hier uitbrengen!

19. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu in Shanghai, en kan helaas de SL versie nergens vinden. Ik ga volgende week naar Hong Kong mischien daar maar ff kijken.

Of zal ik gewoon die ouwe versie maar halen voor de zekerheid?

20. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Poe, die zune is wel redelijk lelijk zeg.. :|

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina