De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Aan gevoels kant vind ik het super grappig dat ajax heeft verloren van Dinamo Zagreb, maar ik hoor het niet te zijn.

Ach jah, feyenoord kent het gevoel. 1 jaar na de UEFA Cup.

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een regelrechte schande. Het kan toch niet zo zijn dat Ajax in Nederland overtuigend bovenaan staat en gelijkwaardig is aan PSV (net zoals vorig seizoen) en dat je jezelf Europees IEDERE keer voor lul zet.

Tuurlijk blessures blablabla. Allemaal gelul. Gewoon logisch nadenken en vanuit de organisatie voetballen. Waarom krijgt hun sterspeler Modric zoveel ruimte en krijgt hij niet binnen 5 minuten een "doodschop". Dat is professioneel voetbal en overleven. Niet een beetje half gaan verdedigen als al je verdedigers in de lappenmand zitten.

Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ajax is geen topclub meer is wat de commentator zei... daar heeft hij een punt. het lijkt erop dat er niet heel veel vertrouwen meer uit de jeugd kan worden gehaald...

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Dat kan inderdaad niet nee... :lol:
    Dat doet het ook niet nee...
    Nu niet iig

Ajax is zeker nog wel een topclub. Het bestuur is gewoon wel goed, miss heeft ie een dipje maar dat hebben er meerdere nu bij ajax. Ook de hoeveelheid geld van ajax is nogal niet normaal veel. Jeugd kan ik niks over zeggen want daar weet ik helemaal niks van.

En Ajax heeft ook dit seizoen weer goede spelers, waarvan nu een paar geblesseerd. Het is een dipje maar daar komt ajax, jammer genoeg, nog uit.

Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Inkoop/verkoop beleid heeft hiertoe geleid. Toppers verkocht, middenmoters/niveau daaronder ingekocht.
    Ajax is sowieso al lang geen topclub meer. Ben persoonlijk al jaren voorstander dan dan ajax eerst goed gaat prestere in de euefa cup, voordat ze aan de CL beginnen.

Maarja, het hele europese voetbal helpt hier natuurlijk ook niet bij. England, Italie, Spanje etc. hebben allemaal een veel groter budget, en daar draait het toch allemaal om.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee iedereen verwacht wel resultaten bij ajax ( waaronder ik ) maar wedstrijden tegen zulke landen zijn behoorlijk lastig door de kleine ruimtes etc.
    wat mij ook is opgevallen is dat dinamo zagreb 'opene' weer kracht had gevonden in de verlenging. Ik vermoed dat ze gewoon wat gas terug namen de laatste 20 minuten en als dat zo zou zijn dan noem ik dat nog eens profesioneel en kan ajax daar hopelijk van leren.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je mond spoelen.
    Ajax is de grootste topclub die nederland ooit gehad heeft en ooit zal hebben. De jeugd ligt eens in de zoveel tijd even stil bij Ajax, maar daarna komen er weer grote jongens het toneel op. Sarpong (denk ik) en nog een paar spelers van t 2e, zit veel toekomst in.
    Ajax geen topclub meer, flikker toch op.. We staan bovenaan de competitie, er is gewoon wat mis met de europese instelling. Al sinds koeman weg is..

9. berenscheet

berenscheet Guest

Twente 1-0:)..hopen dat zij dan wel doorgaan. Maar wat een schande zeg van Ajax..maar @ viktortje007 Ajax is zeker wel een topclub maar de laatste jaren draait het gewoon bagger en hebben ze gewoon pech als het om de belangrijkste wedstrijden gaat..hopelijk volgend jaar wel 2 clubs in de Champions league en ik denk zelf dat dat PSV en Feyenoord gaan worden want Ajax heeft nu al wel meer dan genoeg kansen gehad.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2007
  10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Groningen 0-1 voor in Firenze door Nevland :D

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Groningen _O_ Dat zou een stunt zijn :)

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En al weer 1-1 door Mutu.

13. berenscheet

berenscheet Guest

jammer..twente dan maar:9.

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    er zit te weinig potentie in ajax. er zijn maar een paar echt ervaren en goede spelers... het lijkt ook of somigge het niet uitmaakt of ze winnen of verliezen//

en Groningen heeft nu in iedergeval die uitgoal en een verlenging op zak:D

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    God wat is dit toch weer een trieste avond. Ik heb hier geen woorden voor. Ik ga echt geen excuses meer bedenken, want excuses vallen in het niets. Kan er weer een club bij in het illustere rijtje van Kopenhagen en Slavia Praag. Ajax is niet meer dan Europese middenmoot. Een ooit roemruchte club is het lachtertje van Europa geworden. En dat is allesbehalve om trots te zijn.

Goed, dat we die UEFA Cup daadwerkelijk zouden winnen was al een kleine kans (Bayern!), maar laten we dan tenminste waardig het toernooi verlaten, ipv een tegenstander waarvoor je normaal nog niet eens één kleur schijt eruit kan persen in plaats van de gebruikelijk zeven.

Ajax bedankt_0/

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, ze staan bovenaan. Als je ziet hoe ajax in de competitie speelt en dan toch nog bovenaan staat kan je ook zeggen dat de nederlandse competitie niks meer is. Ze spelen in Europa even slecht als in nederland. Alleen in nederland komen ze er mee weg.

17. berenscheet

berenscheet Guest

jammer N'Kufo rood en een gemiste penalty voor Twente...was wel de kans denk ik.

Dat slaat natuurlijk helemaal nergens het is het begin van het seizoen, maar 6 wedstrijden gespeeld en Ajax heeft nog niet echt tegen een topclub gespeeld (Feyenoord, PSV, Twente)..alleen AZ dan maar die kun je dit seizoen niet bepaald een topclub noemen..

Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2007
  18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    momenteel is ajax egt geen topclub.
    als je 12 jaar geleden de champions league wint betekend dat net dat je nu goed bent! als je verliest van Kopenhagen, Slavia Praag en dinamo zagreb ben je niet goed genoeg voor europa. over een paar jaar zal het waarschijnlijk wel weer anders zijn maar nu..

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax is een topclub.
    Ajax speelt gewoon niet lekker op dit moment, en is niet goed genoeg voor europa, absoluut waar. Maar dat maakt het niet minder topclub.
    Feyenoord is al die jaren ook een topclub gebleven.
    Juventus is toch ook niet ineens geen topclub meer omdat ze een jaartje 2e divisie speelde (totaal andere situatie, maar toch)

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    feyenoord is sinds 2002 contstant blijven dalen en was ook geen topclub. met de huidige selectie kunnen ze vogennd jaar waarschijnlijk gewoon weer makkelijk in europa meedoen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina