c3l WorLd[deel2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door gekinskedel, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djoenie c3l

    Djoenie c3l HLH DjoeNie

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    hey , ik wil ff zeggen dat ik het niet meer naar mijn zin heb in c3l ( dankzij essence) hij werd me op mijn zenuwen ;) dus .... als hij niet gaat . dan ga ik wel joh.... (Y) laterssss
    (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)
     
  2. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij zo Irritant dan? Ken hem best lang en vind hem wel chille gozer... Mja hoe is het met de clanmatches op verschillende teams? Halo3 al een team of nog niet?
     
  3. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Halo 3 is nog niet compleet!

    Djoenie vind hem irritant! Ik heb er weinig problemen mee!
     
  4. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 3 heeft no 2 mensen nodig, COD4 team ook maar i daarmee al hardt op weg
     
  5. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt idd gelijk er is dus een faker denk ik.. qG I EVil B U U bestaat maar deze ook dus welke is nou welke??
     
  6. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm... ik denk met qG want die komt soms online en die andere bijna niet meer!

    Dus kijk wat je zet:)
     
  7. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    evil buu heeft inderdaad nog zijn qG account ik speelde gister met hem en hij staat al lang in me friendlist
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    c3l dudes wha't's up
    Oja paas effe die Avatars
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  9. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon de foto van mij opslaan en dan bij gebruikersinstellingen via je PC uploaden!

    Goed om je weer terug te zien!

    Nano stuur ff je msn via een Privebericht of via xbox live.
     
  10. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha..die Ev1L B U U die vroeg mij of ik mee wou met hem en Locustgod naar zo'n toernooi! hahaha..die gozer denkt ut echt he :9
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  12. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Tss nog nooit van gehoord. Zeker voor de pc?
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit van unreal gehoord? Jeweet wel van unreal tournament? Nee? Hoe kan dat nu? :+

    Geen nood je krijgt een snelcursusje:

    Het is een game voor de ps3 - pc - xbox360. De game is van de makers van Gears of War. Naja eigenlijk is GoW van de makers van Unreal. ;) (Daarnaast is unreal bekent van de unreal engine/technoligy.)

    Het idee van de makers was ongeveer het volgende: de xbox 360 krijgt een tactische langzame game: GoW. De ps3 (- pc) krijgt een tijdje een exclusive van een snellere shooter. De 360 versie zou ongeveer een half jaar later komen. De ps3 versie zou nog dit jaar uitkomen. Alleen hij is vertraagd. En dus komen de titels tegelijkertijd uit. Voor zowel de 360 als de ps3 (als de pc).

    Unreal toernament opzich bestaat al langgggggger dan vandaag. Het is een game die eigenlijk gemaakt is voor de mp. Er zit ook altijd wel een aardige SP in, maar verwacht niet zo`n verhaal als in GoW. Maar toch zeker wel geinig. Unreal 3 heeft een beetje een grauwe stijl. Het is een snelle shooter met veel wapens en voertuigen. Ik heb horen zeggen dat er 30 multyplayer levels inzitten!!! (ik meen zelfs al dat al is bevestigd maar dat moet ik nog ff nakijken ergens)

    Ik zoek wel ff een trailer en wat meer info voor je op. :)

    1.) Hier op de site van epic kan je goed zien wat unreal betekent: http://www.epicgames.com/ Kijk in het menu en zie hoe lang unreal al bestaan. Van unreal tot unreal championship tot unreal 3
    2.) Xboxworld screens: http://archief.xboxworld.nl/game/1039/unreal-tournament-3/
    3.) Xboxworld topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=71975 Hier staan ook mooie screens en een paar filmpjes.

    Naja oordeel zelf:
    [gt]24282[/gt]
    [gt]24916[/gt]
    [gt]21492[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gestemd voor CoD4, Halo 3, GoW en PGR4 op de 360.
     
  15. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Ik ook:thumbs: cod 4!!!!!:thumbs:
     
  16. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Check de site dan van UT3:

    http://www.unrealtournament3.com/us/index.html

    Moet je is naar audio gaan en dan 'Killing Spree' of 'Prepare for battle', GENIETEN \o/
    Zet je geluid hard en check dan deze trailer:

    [gt]16552[/gt]

    w00t, zeker vet _O_

    Ik hoop dat er ook wel een paar kleine maps komen, voor 1v1 en 2v2 ofzo.
    Op de PC komt dat wel, maar laat ze alstublieft ook op de 360 komen 8)
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja echt he!! dit wordt groot! Dit wordt het echt helemaal. Ik vind het wel jammer van het wcg. Het is ergens wel logisch dat nu iedereen op halo enzo stemt. Maar je moet ook een beetje vooruit kijken. Kijk er zullen genoeg mensen zijn die halo lang blijven spelen. Maar lang niet iedereen blijft een jaar bij halo hangen.

    WCG game of niet ik ga unreal knallen :thumbs:

    Ik denk dat ik maar een oude unreal ga spele heb daar ineens helemaal zin in. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  18. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ziet er zeer goed uit. Weet iemand ook precies wanneer het uitkomt in November?
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Lezen wat ik typ gsus lezen ^^ Hij komt eerste/tweede kwartaal 2008. :)
     
  20. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik kan je bijna verzekeren dat het wel een 1v1 PC FPS wordt op de WCG08.
    Ik ga het denk wel op de 360 spelen, of ik moet ff een snelle PC kopen en dan ga ik het daarop spelen ;)

    Ik heb er ook wel zin in in ieder geval =)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina