[Algemeen] Zippo's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cybermaxxx, 6 okt 2007.

1. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan je dus discuseren over jou nieuwe zippo aankoop.
    Ik zelf heb een playboy versie van de echte zippo in USA gekocht.

Ook voor mensen die vragen hebben over zippo's kunnen hier dus terecht :)

2. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste vraag is van mij zelf.
    Ik heb mijn zippo goed gevuld met zippo vloeistof, alleen is (volgensmij) m'n lontje aan z'n einde.

Moet ik dit vervangen, of zit er nog meer lont in de zippo zelf (dus moet ik het lontje doortrekken en afknippen?)

Ik hoor 't graag.
    Robin

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Waarom werkt een zippo wel goed bij wind?
    Is wel kut van gewone aanstekers dat je je handen helemaal om het vlammetje moet vouwen mo met een beetje wind je sigaret aan te kunnen steken.

4. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt volgensmij, omdat er een lontje met benzine(damp?) wordt
    doordrengt, en daardoor het lontje brand. Dit gaat niet zo makkelijk uit door de wind.. wel handig voor peuken indd..

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe het precies zit, maar m'n pa heeft er ook een, al 5 jaar, en zijn lontje verslijt niet. Die doet al 5 jaar met hetzelfde lontje en gebruikt hem regelmatig. Dus..

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb wel eens wat van die dingen op de Kermis gewonnen, zijn dat ook zippo's?

7. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze worden wel zippo's genoemd, maar die dingen zijn na 25 keer aansteken kapot..

/edit: niet de echte zippo's dus.. :)

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n kelinere zippo (was in de aanbieding :+), werkte uitstekend tot nu toe. Het wieltje loopt namelijk steeds vast op het vuursteentje. Weet iemand of je hier wat aan kunt doen?

9. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb wel een toffe. Het is een originele uit de vietnam oorlog. staat op Ba-Ria 64-65 met de tekst:
    yea through I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evill for I am the evilest son of a bitch in the valley.
    Op de anderen kant een kaartje van vietnam.

10. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem ook niet gebruiken als er geen vloeistof in zit ;). Anders zou je lontje niet snel moeten slijten.

Maar je kan gewoon aan die lont trekken, er zit meer in.

Goed spul trouwens zippo's, daar heb ik veel mee gespeeld inhet verleden :thumbs:

11. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat het vuursteentje niet gewoon op is?

12. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die doet 't nog gewoon goed ;)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gast op school vertelde vandaag toevallig nog dat die van hem vlam had gevat. Dat wattenspul aan de binnenkant was ook helemaal verschroeid. Misschien zat er bij hem te weinig vloeistof in, ofzo?

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook twee keer een Zippo gehad (originele)....allebei de keren wilde het wieltje na een paar weken al niet meer draaien en kon ik er niks meer mee. Ja teruggaan naar de winkel misschien, maar fuck it....voor zoveel geld wil ik een aansteker waar ik minstens een half jaar niet meer naar om hoef te kijken (bijvullen niet meegerekend uiteraard). Sindsdien heb ik de Zippo's en alles wat erop lijkt afgezworen. Wegwerpaanstekers ftw ! :)

Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Verbaast me. Je zou idd wel kwaliteit moeten hebben. Maar was het een echte zippo, of? M'n pa doet er al ondertussen 5 jaar mee, en nog nooit problemen mee gehad, en het lontje is nog even lang als dat ie hem kocht.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nooit problemeng gehad. Of je had een neppe of je had gewoon weinig geluk :p

17. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Zippo's voert levenslange gratis reparatie uit, dus je kan ze opsturen en worden ze gratis gerepareerd :) Daar staan ze ook zo bekend om.. de levenslange garantie!

Weet iemand al wat ik met mijn lontje moet doen? Hoe vervang je dit?

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik, maar ik ga geen aansteker opsturen :emo: Begrijp me niet verkeerd, het zijn best stijlvolle dingen maar ik heb er gewoon niet zo lang plezier van gehad. Het waren 100% zeker weten originele. Pech of niet, I'm done with it :)

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Net zit je te zeuren dat ze duur zijn en dat je zo snel kapotgingen, maar je wil ze niet repareren 8).

Dat is juist ook waarom ze zo duur zijn, de levenslange garantie.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nergens heb ik gezegd dat ik ze te duur vond, als ik ze te duur vond had ik ze niet gekocht (eentje trouwens, die andere heb ik gekregen). Maar dan verwacht je ook dat ze even meegaan, dat was niet het geval, dus teleurstelling. En ik ga geen aansteker opsturen, meer niet. Is het nu duidelijk ? :)

Laatst bewerkt: 8 okt 2007

Deel Deze Pagina