Bedankt voor de reacties en tips, sorry dat ik een beetje laat ben met mijn antwoord.
Stom ik ben nogal veel vergeten (ben donderdag weer voor het eerst in 2 maanden weer geweest) ik doe 2 oefeningen voor de rug (compound row 2 keer 16 herhalingen met 57 kg en nog een oefening waar ik de naam even neit meer van weet (ellebogen achter het gewicht zetten en dan naarachteren bewegen)
Maar over die pribiotica kuur heb je wel gelijk denk ik want ik heb de laatste tijd een erg lage weerstand: snel moe, gauw honger, slap. Dat merkte ik ook erg met fitnessen.
Ik volg dit schema wel elke training. Ik train nu een jaar lang ongeveer dit schema 1 keer per week. Op het begin zag ik echt heel veel resultaat maar het laatste halfjaar lijkt het of ik steeds minder voldoening krijg uit fitnessen.
Ik wil daarom ook 2 a 3 keer per week gaan trainen en wilde weten of iemand een goed schema weet, want ik trainn nu ook helemaaln niet men hele lichaam maar meer men benen, triceps, biceps volgens mij.
Ik wil 2 dagen gaan trainen (3 gaat denk ik net niet lukken).
Mijn leeftijd is 17 jaar, ik ben 1,85m lang, ik weeg nu 75 (ben de laatste tijd nogal aangekomen, mijn "normale gewicht" heeft altijd zo rond de 68-70 kg gezeten).
Vet percentage weet ik eigenlijk niet maar ik heb eigenlijk alleen vet bij men buik, waar je arm bij je oksel komt (naast je buitenste borstspieren) en een klein beetje bij men benen maar ik wielren ook dus het meeste vet zit bij men buik.
Wat ik kwa eiwitten, koolhydraten en vetten eet weet ik niet precies.
Dit is wat ik op een gemiddelde doordeweekse dag eet: s' ochtends 2 boterhammen met kaas/magere vleeswaren + groot glas melk, tussen de middag ook 2 boterhammen + 1 blikje fanta (dit is allemaal op school). Als ik thuis kom meestal wat chips of een stroopwafel en een appel/mandarijn/kiwi. 'S avonds meestal gekookte/gebakken aardappelen, groente (sperziebonen of worteljtes meestal) en een stuk vlees (saucijs, slavink, biefstuk, schnitzel etc.). Als toetje meestal van die optimel yoghurt.
En dan rond 9 uur meestal nog een snack (chips of een koek of een stuk fruit).
Meestal eet ik echt "Hollandse pot" maar zo af en toe (1 keer in de week meestal) macaroni of spaghetti.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt ik kan begrijpen dat het nogal onduidelijk is maar je had het over dat als je 2 keer per week wil trainen dat je een UB/LB schema wil volgen. Wat is dat precies, en is dat voor iedereen hetzelfde of moet je het voor jezelf naar eigen smaak aanpassen?
Laatst bewerkt: 6 okt 2007