De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de hele staf mag opdondere van mij

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ach...laat het hele bestuur dan maar gelijk oprotten. (of in ieder geval Jaakke, en Fontein)

Ik wed dat wij van XBW het nog beter kunnen! Zullen we met zijn allen een gezamenlijke sollicitatiebrief schrijven?

XBW als bestuur van Ajax.... :cool:

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    't Wereldje had weer een sterke :

• Cruijff: 'Alves is een matige voetballer.'
    Gudo Jansen

:lol:

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Een advocaat en een cricketfan in het bestuur van Ajax. Hoe triest wil je het hebben.

Clubmensen in het bestuur!

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Van Vak410.nl:

8)

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dida wordt waarschijnlijk gestraft voor zijn schwalbe, en terecht!

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet jij in het bestuur \o/

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat heeft youp van het hek geschreven.. stond in de krant pas.

9. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die is van youp van t hek toch?

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Bron?

Goede zaak als Dida bestraft wordt

Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vind t vrij laf allemaal van ten Cate.. trieste bende zo.. De laatste 6 jaar is het gemiddelde +- 16 maanden en dan kwam der weer een andere trainer. Als of dat schiet.

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ook geen voorstander van elke maand een nieuwe helpt helemaal niks. vind het ook laf dat ie zn team zo in de steek laat. wegwezen ten cate!!

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    *zucht*

:{

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt ook aan het bestuur niet aan de trainers, maar dat willen die neusjes in amsterdam niet begrijpen :)

16. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Als Ajax Van Gaal terug zou vragen, dan zou ie het nog doen ook volgens mij.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook wel, , maar in dit geval zoals ik het nu gezien heb op studio sport vind ik de manier waarop ook van Ten Cate niet netjes en bot gezegd : laf.

Doet niets af aan het feit dat dat hele bestuur op de schop moet als t aan mij zou liggen

18. berenscheet

berenscheet Guest

Zo te zien wordt Koster de nieuwe trainer.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Huh? Hij is toch weg? Je noemt het laf dat ie nu weggaat en dan zeg je dat ie weg moet? Beetje tegenstrijdig. 8)

Ach in de steek laten of niet, als je zo'n aanbieding krijgt kun je die moeilijk laten liggen. Zeker als je eerder gezegd hebt binnenkort te stoppen als trainer. Nadat Ajax er Europees uitvloog riepen vele dat ie weg moest. Nou, nu is ie weg, en is het ineens een verrader. Tjah.

Ben het wel met Derksen en Hugo Borst eens. Ajax heeft nu tot aan het volgend seizoen om alles een grondig te bekijken en keuzes te gaan maken. Nieuwe trainer? Nieuwe structuur? Wie blijft van het bestuur? Welke fouten zijn er gemaakt?
    Beetje zoals Feyenoord vorig seizoen alles van chaos naar orde heeft moeten brengen, is het nu de beurt aan Ajax.

Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  20. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Koster wordt adje-interim. Mogelijk tot het einde van het seizoen, misschien halverwege, maar Van Geel zei dat de ideale Ajax-coach momenteel niet beschikbaar was. Namen liet hij, uiteraard, in het midden.
    Maar de fout zit niet zozeer bij de trainer. Ja, natuurlijk heeft Ten Cate verkeerde dingen gedaan, mat als dieptepunt de twee voorronde Champions League uitschakelingen en de vroege exit tegen Dinamo, maar de fout zit hoger: het bestuur. Feyenoord heeft daar ook last van gehad, er werd lange tijd een onduidelijke koers gevaren en sinds dit jaar zit er weer lijn in. Er zit een idee achter en dat komt nu ook tot uiting. Bij Ajax heb ik nog steeds het idee dat er geen duidelijke richting achter zit. Wat bot gezegd: "we doen maar wat en we zien wel wat er op ons pad komt." Uiteraard zit het wat genuanceerder, maar het hangt allemaal als los zand aan elkaar.
    Ik ben bang dat de nieuwe trainer met hetzelfde probleem te maken gaat krijgen. Het zijn ook allemaal mensen zonder directe binding met de club.

Souvlaki.... :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina