HeavenShallBurn en bands als Caliban komen juist voort uit de hardcore scene... heb beide bands zien komen en gaan...
vooral die caliban zanger was in het begin(en later ook) mikpunt van spot... wij dachten altijd waar haalt die schriele het vandaan!?
Ben niet naar sick of it all in a'dam geweest, ook die heb ik al zoooo vaak gezien dat ik er niet zo lang voor wil reizen. Als ze ergens staan op een festival, dan ga ik zeker kijken want Lou is echt een super zanger, ook qua persoonlijkheid. Trouwens ook 1 van de weinige hardcore bands die volgens mij nog in vrijwel de complete originele setup spelen.
Ben zondag naar Gorilla Biscuits geweest in 013. DAMN.. oude school hardcore, dat ging er in als koek! 1e band was Justice, deze belgen spelen Old School ala Cro Mags.. kon mij niet overtuigen. 2e band was het duitse Waterdown, metalcore met een vleugje cleane zang.. mwah niet slecht maar 2 zangers is altijd een plus imo!
3e band was No Turning Back.. die gasten die zetten wel ff een showtje weg. Echt gewoon de nederlandse Terror... harde lompe old school met een vleugje new school.
PS iemand die links gecheckt van mijn maten!?
Klik om te vergroten...