Precies, dat heb ik nu dan ook gedaan, maar ik voel me toch een beetje dom. Ik had gelezen dat die nieuwe geen WiFi zou hebben en dat is voor mij cruciaal. Ik dus hoppa naar de winkel en nog gauw een starter pack gekocht, want die zijn binnenkort wel op en dan heb je enkel nog het nieuwe model. Blijkt dat dat nieuwe model toch WiFi heeft en heb ik eigenlijk te vroeg een PS3 gekocht.
Te vroeg? Ja, want 499 euri vind ik nog steeds te veel, 399 is more like it. Vooruit ik heb er dan wel nog een extra controller bij en de 2 minst slechte PS3 games Resistance en Motorstorm. Minst slechte inderdaad, want goed vind ik beide ook weer niet. Dat geeft ook voor mij weer aan dat het te vroeg is om een PS3 te kopen. Ik wacht echt op Killzone en dat duurt nog wel (minstens) een jaar. Hopelijk heeft die PS3 dan niet nog 2 price drops achter de rug, want dan heb ik er echt te veel voor betaald.
Ach nou ja, in de komende jaren zullen er vast nog wel exclusieve games uitkomen voor de PS3 die het de aanschaf waard maken (hoewel dat voor mij persoonlijk op de PS2 nooit is gebeurd
) Duimen dat het geen GameCube wordt (persoonlijk mijn slechtstste aanschaf ooit, 1 game op (StarWars Rogue Squadron) en daarna nooit meer aangeraakt)
Klik om te vergroten...