1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat tegenspreken irriteert me ook echt mateloos, je weet nu al dat het niet bij het afgeslankte 40gig model blijft. Dit zou immers betekenen dat als je nu geen 60gig model zou kopen je nooit PS2 games zou kunnen spelen.

2. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een goede reden om NU een ps3 aan te schaffen dacht ik zo \o/:lol:_O_

3. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dat heb ik nu dan ook gedaan, maar ik voel me toch een beetje dom. Ik had gelezen dat die nieuwe geen WiFi zou hebben en dat is voor mij cruciaal. Ik dus hoppa naar de winkel en nog gauw een starter pack gekocht, want die zijn binnenkort wel op en dan heb je enkel nog het nieuwe model. Blijkt dat dat nieuwe model toch WiFi heeft en heb ik eigenlijk te vroeg een PS3 gekocht.

Te vroeg? Ja, want 499 euri vind ik nog steeds te veel, 399 is more like it. Vooruit ik heb er dan wel nog een extra controller bij en de 2 minst slechte PS3 games Resistance en Motorstorm. Minst slechte inderdaad, want goed vind ik beide ook weer niet. Dat geeft ook voor mij weer aan dat het te vroeg is om een PS3 te kopen. Ik wacht echt op Killzone en dat duurt nog wel (minstens) een jaar. Hopelijk heeft die PS3 dan niet nog 2 price drops achter de rug, want dan heb ik er echt te veel voor betaald.

Ach nou ja, in de komende jaren zullen er vast nog wel exclusieve games uitkomen voor de PS3 die het de aanschaf waard maken (hoewel dat voor mij persoonlijk op de PS2 nooit is gebeurd =( ) Duimen dat het geen GameCube wordt (persoonlijk mijn slechtstste aanschaf ooit, 1 game op (StarWars Rogue Squadron) en daarna nooit meer aangeraakt)

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Op Ratchet & Clank, Uncharted, Eye of Judgement en Folklore na, komt er verders niet zoveel meer uit dit jaar aan grote exclusieve games. Zijn volgens mij ook niet bepaald jouw type games. :eek: Nja, Haze misschien nog, maar ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Warhawk is wel erg vermakelijk, heeft wat weg van Battlefield. :)

5. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted is wel een game waar ik aan begin, maar die ik zelden uitspeel. Duurt te lang en te weinig adrenaline. Haze zou wel eens leuk voor mij kunnen zijn. UBI verkocht het aan mij als de Halo voor de PS3. Als dat zo is ga ik me er wel mee vermaken.

Ach ja, anders een blue ray erbij en controllers die ook in de handjes van mijn zoontje en dochters passen.

Hehehe, lekker dekadent: Xbox 360 voor mezelf en een PS3 voor m'n kids. Leuk voor erbij, zo'n PS3. hahaha }:]:b:

6. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, zou dat waar kunnen zijn? Of is het markteting? Doet me een beetje denken aan het Splintercell: conviction verhaaltje. :+

7. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Haha, inderdaad :+

Mwah, is niets anders dan marketing imo. Neem voor de grap eens een kijkje op 't officiƫle Playstation blog. Regelmatig kom je daar interviews met developers tegen, waar Sony elke keer de vraag stelt: "wat kan je op de PS3 doen wat je niet zou kunnen op andere consoles". De antwoorden die dan volgen zijn sappig pr-materiaal: dankzij de Cell, dankzij Blu-ray, dankzij......etc. Voorlopig ligt er nog geen PS3 game in de winkel, die niet zou kunnen draaien op de Xbox 360 hardware. Meer woorden dan daden tot zover. ;)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kijk dat doe ik dus ook :) ... Ik twijfel nog een beetje maar ja .. eye of judgement lijkt me wel een leuk spel ... misschien dat ik eerst een psp lite koop :eek:

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Timesplitters 4 aangekondigd _O_ (systemen nog niet bekend):

http://www.frd.co.uk/timesplitters4/videos.php

en dit is belangrijk nieuws voor Nintendo:

De PS3 versie is dus gecanceled en ze zijn voor de Wii gegaan. Eerste screen:

Dit gaat de Wii verkopen in Japan alleen maar nog meer boosten, aangezien dit een van de meest populaire games in het Verre Oosten is.

+

Sonic in Super Smash Bros Brawl:
    [gt]26202[/gt]

Laatst bewerkt: 10 okt 2007
  10. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mam... Wat eten we vandaag? :x

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach wat je ook kan doen is er niet uren achter zitten, en het beestje ook wat afkoeling geven dan hem non-stop aan hebben staan. Is een veel goedkopere oplossing lijkt mij... maarja

13. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je mag niet te lang gamen hoor daar gaat ie misschien wel stuk van............wat een onzin man.

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zit erover te denken om een PS3 te gaan kopen. Maar volgens mij zijn er nog niet genoeg spellen die echt de moeite waard zijn.
    Het gaat me puur om de games, dingen als een BR speler kunnen me niet schelen.
    Komen er binnenkort games die echt de moeite zijn?

15. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk erg subjectief. Wat voor spellen/genres vind je leuk?

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind er anders wel degelijk wat inzitten. Zal niet zeggen dat je op zou moeten passen als je een uurtje of wat achter elkaar gamed, maar ik zie sommige mensen in mijn Friends List soms halve dagen online zijn (al dan niet op afwezig) en dan denk ik bij mezelf waar het goed voor is ? Zet het ding toch gewoon uit als je er niet achter zit.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb twee jaar terug een nintendo 8 bit van weet ik veel hoe oud 48 uur achter elkaar aan gehad....moet toch gewoon kunnen?

En dat deze console tegenwoordig meer geavanceerd is en er daarom moeite mee zou hebben is ook onzin want er zijn genoeg lui die ook hun pc weken aanlaten en die staat toch ook niet vier keer per jaar bij het reparatiecentrum ;)

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De vraag of het moet kunnen en de vraag waarom het in godsnaam nodig is om een apparaat 48 uur achter elkaar aan te laten staan als je er toch niet achter zit, zijn echter twee totaal verschillende vraagstukken ;)

Mij boeit het verder geen reet hoor, hoe andere mensen met hun spullen omgaan :)

19. Gregg

Gregg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook een Ps3 gekocht voor 400 euro, voor naast mijn XBox. Het eerste dat me opvalt is dat er geen rumble is wanneer ik de demo van Sega Rally speel, of is dit een instelling?

20. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    De huidige PS3 controllers beschikken niet over een rumble functie. Vorig jaar was dat zo last-gen, maar in 't voorjaar van 2008 is 't bij Sony weer helemaal hot, dan komen ze hier met de DualShock 3, met rumble.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina