Heej Mike,
Humm, dit is eigenlijk dus een legitieme reden om ipv de 10'er een 12' te overwegen vanwege de frontfiring van de 12'
.
Ik woon/leef op zolder, betonnen vloer volgens mij, dus dan zou dat weinig problemen op moeten leveren.
Ik had eigenlijk nog een vraag. Ik overweeg een DV4001. Deze speler kan upscalen tot 1080p. Mijn scherm is maar 720p, dus dat is geen probleem, kan hij ook. Maar in het de dv4001 zit geen noemenswaardige scaler. Terwijl ik voor 130 euro meer op een dv6001 zit. De 6001 kan ook beter omgaan met CD's en beschikt over de bekende faroudja chip. Misschien dat deze speler de aanschaf van een CD5001 of iets dergelijks onnodig maakt, zoveel CD's heb ik niet.
Enige andere noemenswaardige verschillen die ik heb kunnen ontdekken tussen beide spelers zijn upsampling van CD's bij de 6001, gold plated aansluitingen, wat betere componenten en tot slotte een betere Audio DAC. Maar als ik al die verkoop onzin ertussen uit filter (los van het feit dat de 6001 gewoon een betere speler is) blijft alleen die faroudja over. De rest heb ik eigenlijk niet zo veel aan denk ik zelf.
Iemand van jullie een andere visie hierop?
MVG Marc
Klik om te vergroten...