Leerling (16) dood door steekpartij bij school

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door berenscheet, 11 okt 2007.

  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is toch niet met een pen gestoken? er is een pen gegooid en daarna heeft de een de ander neergestoken, lees nergens dat het met een pen is gebeurd. Kan me ook niet voorstellen dat een pen zo diep door je huid komt.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met een pen kan je aardig diep komen lijkt me, als je goed uithaalt. En als je dan iets verkeerds raakt in de nek kan ook al iets ondieps fataal zijn...

    Dit vind echt wel klote... R.I.P
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat verwacht je van jongeren die er trots op zijn dat ze wapens hebben, patsen met hun messen en ruzie zoeken met iedereen die ze niet aanstaat? Die ooggetuigen op TV5 hadden het meer over de wraak die werd genomen op de dader dan over de jongen zelf. 'het was wel focked op voor zn ouders'. Ik snap niet dat jongeren uit dit (niet te ontkennen: ) buitenlandse milieu niet behandelt kunnen worden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zeker niet racistisch, maar iedereen weet echt wel om welke mensengroep het gaat bij dit incident. Hetzelfde had kunnen gebeuren bij Nederlandse voetbalhooligans oid, ook onbegrijpelijk dat die niet geholpen kunnen worden om in een beter milieu te belanden.
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Wat ik verwacht van die jongeren?



    Dat ze hun focking verstand is gebruiken :mad:
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee, de een gooide een pen op de andere, toen zijn ze het buiten gaan uitvechten. Toen trok die Turk een mes en stak hem.

    Dit zeggen ze tenminste in het filmpje van geenstijl.nl.
     
  6. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik op 538 er over hoorde, was het een ruzie om een pen, en dat de ruzie na de les buiten verder uit de hand liep. Het slachtoffer was in z'n nek gestoken met een mes.

    Wat ik niet begrijp? Dat de dader iemand van 14jaar is.
     
  7. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, sorry maar ik denk wat de meeste hier denken; het zijn toch écht altijd die allochtonen!

    en nee, ik ben geen neo nazie ofzo... alleen begin het wel HEEEEEEEEEEEL zat te worden, ik kan hier niet over treuren, laat ze maar allemaal oprotten naar hun woestijn!

    en JA! er zijn hier wat allochtonen op het forum en daar heb ik geen last van, integendeel ze komen slim over! maar het meeren deel verziekt het voor hun en dat is heel jammer!

    14 jaar... pff
     
  8. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    op mijn school ook al iemand dood gemaakt in mei dacht ik.

    waar moet dat heen=(

    MIGILLeS@
    heb je wel gelijk in vindt ik. maar niet alle allochtonen zijn natuurlijk zo mijn vader is directuur van gevangenis(hehe:+)
    maar 90% is daar allochtoon.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man je hebt een goed punt laten we dit doen goed plan chapeau echt brilliant dit
     
  10. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    die moordenaar van onze school was ook een allochtoon
    edit: dit had ik beter in me vorige post kunnen zette
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    OMG, waar gaat dit naar toe. Te erg...
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Op sommige mensen wil ik niet eens reageren, maar sommige autochtonen zijn net zo erg. Het eruit gooien van mensen die hier wonen doordat een er een paar de fout ingaan is net zo erg.

    Dit is heel triest vooral voor de familie van degene die is doodgestoken, vanavond en morgen begint voor hun het suikerfeest, enkel zullen hun rouwen om het verlies van hun familielid.

    Jammer genoeg beginnen zich hier steeds meer taferelen af te spelen die je voorheen enkel in de Verenigste Staten zou kunnen voorstellen, waar we dan ook lacherig over deden dat het alleen daar kan gebeuren. Na vandaag blijkt het weer dat de mensen overal hetzelfde zijn.
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Wat een zieke wereld dit... Jammer genoeg wéér allochtonen, en niet een keer Piet-Jan ofzo... En over een pen? Yeah right.
    Pff, de wereld is de laatste tijd niet meer normaal.
     
  14. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is hier nou kansloos? :+
    Diegene met een mening, of diegene die die mening niet respecteerd.

    Maar naar mijn idee begint met een opmerking als die van jou precies hetzelfde spelletje...

    Kijk, niet dat ik het met hem eens ben hoor, maar laten we ons op z'n minst houden aan de vrijheden en waarden die iedereen heeft hier :+.



    Tuurlijk, ik vind het ook afschuwelijk. Geen respect meer, jeugd is niet meer in de hand te houden. Toegenomen criminaliteit komt naar mijn idee MEDE dankzij video games en films (tv).

    Ja maar... ja maar... het ligt aan de ouders, kind zit niet goed in elkaar. En nog meer van dat soort excusen. Leuk en aardig, maar het gebeurd evengoed wel... Veel doe je er ook niet tegen.


    En de opmerking dat het vaak marrokanen en turken zijn, zou best kunnen kloppen! Er is gewoon veel "rivaliteit" tussen de 2 afkomsten. Ze maken elkaar zwart.
    En dat veel hooligans Haagse harries zijn, is precies zoiets :+.


    En ik denk ook dat dit soort "incidenten" zwaar gaat escaleren in de komende jaren.


    En tsjah, het is spijtig. En niet iedereen is het met me eens. En ik kan wel gaan zeggen "doe er iets aan". Maar dit houd je toch niet tegen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Klaar over die Allochtoon gezeur. Geen respect ? Van mij mag je haten wie je wilt, maar kom op een beetje respect kan toch wel inplaats van alleen maar zeggen klote allochtoon. Kom op.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  16. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik moet echt respecteren dat hij alle alochtonen het land wil uitzetten omdat er( ik wil niet zeggen een paar maar je weet wat ik bedoel ) sukkels tussen zitten.
    dat respecteer ik heel erg or|:-
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, sommige autochtonen zijn net zo erg.
    Toch spreken feiten hier in ons land over misdrijven in het algemeen, dat er meer allochtone mensen verdacht worden dan autochtone. (om in die termen te spreken) Meerdere allochtenen plegen misdrijven kun je eigenlijk gewoon zeggen. Dat zeggen de feiten. Jammer dat mensen dan toch kort door de bocht reageren en iedereen van die bevolkingsgroep het kwalijk neemt, en er inderdaad dus uit het land wil hebben of hen een dodelijke ziekte wenst oid. Natuurlijk speelt het massamedium 'media' hierbij een rol, die verheerlijken soms ook het feit dat mensen zich nog meer ergeren aan allochtonen...

    Tja, wij 'echte Nederlanders' ofzo met Germaanse voorvaderen ed hebben het zo makkelijk om te zeggen dat anderen op moeten rotten die hier niet vandaan komen. Waar komt iedereen vandaan? Iedereen komt verdomme uit zijn moeder als het goed is en meer niet, je moet gaan en staan waar je maar wilt. Ik zeg nogmaals dat mensen met zo'n botte verrotte instelling over de allochtonen ed alles nog maar verneukeriserender maken voor hen en voor onszelf.
     
  18. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    de meerderheid? bewijs het eens.
     
  19. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik zou zeggen lees de krant maar eens
     

Deel Deze Pagina