Leerling (16) dood door steekpartij bij school

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door berenscheet, 11 okt 2007.

  1. omgpwnsorze

    omgpwnsorze Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit voor belachelijk forum :?
    ik dacht eerst, een forum met beetje gamenerds, maar wel relaxte mensen

    jezus wat veel rascistische stakkers zitten hier

    laterpaters
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel marrokanen en turken wonen er hier in nederland? zeker meer dan een miljoen. Ga jij me vertellen dat meer dan de helft van hun criminelen zijn? ga weg met je krantje.

    bewijs t eens.
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Jou moeten ze voor eeuwig bannen. \
    Bovendien ben je ook zo'n onwijze droplul dat je in deze kansloze post jezelf nog tegenspreekt. Met je grote smoelwerk zeg je hier 'Het zijn ALLEMAAL Turken en Marrokanen blablabla' en daarna zeg je dat als ze allemaal 30 worden ofzo dan allemaal Holleeders worden? (het is btw Holleeder, Mr. Racist.)
    Jij hebt geen enkel idee waar je over lult, hou dan gewoon je mond.

    Jij bent een onwetend persoon die met zijn ene oor tegen de luidspreker van de radio aanzit en waar het nieuws de andere kant weer uitkomt. Jij breit een verhaaltje van allemaal dingen die je opvangt. Want ja 'zij!' hebben het gedaan. Goede vriend, ga eensde straat op enzo en wordt wakker. Zoek een goede school met onderwijs of volg wat clinics/workshops oid. Ik hoop voor je dat je ons daar nog mee op de hoogte kan houden.

    @ GKID
    Merci.

    @ Kareem
    Check CBS.nl
    Ik zou niet spreken in getallen maar in procenten. Dit is gewoon een feit dat niet ontkend kan worden.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Probleem is dat veel van de allochtonen niet nadenken, als je in de metro ze per ongeluk duwt heb je welgeteld 2 seconden om sorry te zeggen anders heb je een mes in je rug bij wijze van spreken.

    Die haat die sommigen van die mensen hebben is niet te geloven, is het jaloezie? Is het verdriet? Ik weet het niet maar het is behoorlijk irritant.

    Hoe vaak zijn er problemen tussen autochtone mensen die fatsoenlijk worden uitgepraat? Best veel.
    Hoe vaak gebeurt het niet dat als een persoon uit die wijk, met die afkomst en die situatie meteen afreageren met geweld etc.

    Ik wil niet zeggen dat elke Turk of Marokkaan zo slecht is, dat doe ik niet want het zijn gewoonweg Nederlanders. Nederlanders in een achterstandswijk wel te verstaan. Wie van ons hier woont en leeft in die situatie? Niemand schat ik zo in. Ik ook niet. Ik kan er dan ook geen oplossing voor geven, of een verklaring voor dit gedrag. Ik kan wel mijn mening geven met argumenten, iets wat wel meer mensen hier moeten doen.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het probleem is? Dat mensen niet alles onthouden, ze onthouden alleen dingen die ze willen onthouden. Lees de krant maar is natuurlijk staan er allochtonen bij, maar ook genoeg autochtonen. Het enige verschil is dat mensen de gevallen met allochtonen onthouden en die met autochtonen vergeten.
    Waardoor mensen gaan doen alsof de enige mensen die geweldplegen allochtoon zijn. En het andere is dat Allochtonen vaak veel slechter geschoold zijn dan de gemiddelde Nederlander. En wonen in achterstands wijken. Waar ze met geweld in aanraking komen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Timmeh je begrijpt de goede jongen niet, autochtone Nederlanders begaan geen geweldsmisdrijven. Snap dat dan.

    oh oh oh
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hoezo bewijzen, ik weet toch zelf wat ik lees/op het nieuws zie?

    Qua aantallen zullen autochtonen vast meer misdrijven plegen maar in verhouding is het toch vrij zeker de allochtoon
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft echt niet helemaal in die richting met allochtonen te maken.
    Het heeft een reden dat die allochtonen niet nadenken. Ze zijn vaak arm, hebben laag onderwijs en worden allemaal bij elkaar gestopt in straten, daar worden ze toe gedwongen en gaan vaak stelen dan enzo. Er lopen gewoon heel veel Sjonnies van verschillende allochtonen volken rond die inderdaad niet nadenken. En als je dat dan met jongeren mixt... Pff, de huidige 'fopcultuur' een begrip waar ik ook een verband mee leg maar even geen zin heb om verder uit te leggen. Maar het is ook een feit dat allochtonen een lagere kans op de arbeid hebben allemaal oorzaken wat ik hier toch mee in verband stel waarom het iedere keer allochtonen zijn.
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Feitelijk gezien is de verhouding ongeveer gelijk.

    Zoals eerder aangegeven heb jij een selectief geheugen ik meen me te herinneren dat 2 dagen geleden een getuige bij de Holleeder zaak is omgekomen?
     
  10. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Feit:
    [SIZE=-1]
    Toch wel verontrustend naar mijn idee. Niet dat wij "nederlanders" allemaal zo goed zijn. Maar het komt júist door het kleinere aantal "marokkanen (jongeren)", dat het aantal registraties bij de politie zo groot maakt.

    En nog een keer, bedoel dit niet ten nadele van iedere marokkaan.


    [/SIZE]
    @;Gkid: maar dat is 't em nou juist. De mening :+. Maar verder snap ik die woede maar al te goed.
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo het houdt de gemoederen weer bezig merk ik alweer!

    't Wordt wel steeds jonger he?
    14 jaar... Gut... Ik zeg klauwtjes eraf! Lijfstraffen mogen wel weer eens.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    ECHT OPFOKKEN MET DIE SHIT OVER BUITENLANDERS NU!

    Die man die dood is heet Youssef en hij zat bij me in de klas sinds groep 4! Kwam pas nog op deze school en heb hem pas nog gesproken. Fucccck, kan niet gelofen.
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar klote man...

    Sterkte gozer!
    En dat namens iedereen hier denk ik wel!

    Meer kan ik je helaas ook niet bieden, behalve een luisterend oor in deze thread.
     
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Gecondoleerd man ..

    Ik kan hier gewoon echt niet bij, dat je het in je hoofd haalt dit soort dingen uit te halen. Ik wordt soms ook wel eens boos, maar zover laat ik het niet komen.
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleerd...


    Het is logisch dat er discussie ontstaat over het criminele gedrag van buitenlanders, dat gebeurt namelijk altijd na een dergelijk incident. Een paar mensen roepen ALLOCHTONEN ER UIT, en een paar mensen roepen OPTIEFTEN RACIST en hopla, de flame/discussie begint. Gelukkig zijn hier veel mensen die normaal discusieren en aankomen met feitelijke argumenten, maar je moet niet vergeten dat veel mensen het nieuws minder volgen, en alleen maar direct in contact komen met (semi) criminele buitenlanders. Ikzelf kom eigenlijk ook vrijwel nooit in aanraking met een allochtoon die iets goeds betekent voor mij. Wat ik wèl wekelijks meemaak zijn groepjes allochtonen die je uitdagend aankijken, af en toe is wat schreeuwen en gewoon bezig zijn met hinderlijk gedrag. Niet per se tegen mij, ik probeer ze volledig te vermijden, maar er is altijd wel iemand die ze een seconde te lang aankijkt. Hierdoor ontstaat bij veel mensen gewoon een te eenzijdig beeld, tel daar de (vaak) eenzijdige mediaberichten bij op en je krijgt een behoorlijk racistische houding tegenover buitenlanders.
     
  16. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleerd.

    Zaakjes ala holleeder zijn toch niet bepaald te vergelijken met dit. Ook niet op gebied van autochtoon allochtoon. Die kerels zitten toch wel vuistdiep in de onderwereld en drugshandel en lopen niet over het schoolplein.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    En mag ik vragen waar? Zelf woon ik namelijk ook in Eindhoven en heb niemand dat ooit zien proberen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2007
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zal ik je nog wat vertellen. Als een allochtoon die wat crimineels uitspookt wordt dus eerder in een krant uitgelicht dan een autochtoon. Dat is eenmaal zo. Het is blijkbaar ''interessanter'' als een allochtoon wat flikt dan een autochtoon. Hiermee creeërt men een nationaal debat, waar een idioot als Wilders gewoon weer netjes op inspeelt, en daardoor zieltjes wint.

    Goed, dit is nieuws wat sowieso wel volop in de media aandacht krijgt. Met of zonder allochtonen. Logisch. Maar let maar op hoeveel interessanter het is voor een medium om eerder delicten met allochtonen te belichten ipv delicten met autochtonen.

    En ja ik ken genoeg allochtonen. Turken, Marokkanen, Irakezen, Iraniërs en nog veel meer. En ik kon allemaal prima met ze opschieten. Dat waren ook geen criminelen nee. Dus om hier nou opeens moord en brand te schreeuwen dat alle buitenlanders moeten oprotten slaat nergens op. Bovendien is dat gewoonweg onmogelijk met de huidige generatie. Simpelweg omdat de huidige generatie allochtonen in bezit zijn van een Nederlands paspoort en hier zijn geboren. Dan ben je Nederlands staatsburger. Dus oprotten is dus onmogelijk. Al daar eens aan gedacht?

    Dus zeuren over oprotten buitenlanders heeft geen zin. Sowieso heeft elke vorm van extreme politieke voorkeur (links en rechts) geen zin. Als je daadwerkelijk nog ooit zoiets wil bewerkstelligen om alle allochtonen het land uit te schoppen, dan moet het land geleid worden door een dictator ala Adolf Hitler. En dat is nou juist wat we niet nodig hebben.

    Triest nieuws ook.

    @klq777: Fuck man, gecondoleerd.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    word
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, je post exact aan het einde van je bericht dingetjes die ik ook zei in mijn bericht boven die van jou, maar ja het posten gaat zo hard hier. Maar zo zit het ook volgens mij. Wij weten het dus, de regering ook. Die weten ook dondersgoed dat dit heel diep zit vanbinnen.
    Het zit hem in de wortels niet in de takken. De gewone arbeiders reageren zich weer op een onwetende manier af met loze kreten. Maar dan is de vraag of wij nou zo slim zijn of zij zo dom...
     

Deel Deze Pagina