Zal ik je nog wat vertellen. Als een allochtoon die wat crimineels uitspookt wordt dus eerder in een krant uitgelicht dan een autochtoon. Dat is eenmaal zo. Het is blijkbaar ''interessanter'' als een allochtoon wat flikt dan een autochtoon. Hiermee creeërt men een nationaal debat, waar een idioot als Wilders gewoon weer netjes op inspeelt, en daardoor zieltjes wint.
Goed, dit is nieuws wat sowieso wel volop in de media aandacht krijgt. Met of zonder allochtonen. Logisch. Maar let maar op hoeveel interessanter het is voor een medium om eerder delicten met allochtonen te belichten ipv delicten met autochtonen.
En ja ik ken genoeg allochtonen. Turken, Marokkanen, Irakezen, Iraniërs en nog veel meer. En ik kon allemaal prima met ze opschieten. Dat waren ook geen criminelen nee. Dus om hier nou opeens moord en brand te schreeuwen dat alle buitenlanders moeten oprotten slaat nergens op. Bovendien is dat gewoonweg onmogelijk met de huidige generatie. Simpelweg omdat de huidige generatie allochtonen in bezit zijn van een Nederlands paspoort en hier zijn geboren. Dan ben je Nederlands staatsburger. Dus oprotten is dus onmogelijk. Al daar eens aan gedacht?
Dus zeuren over oprotten buitenlanders heeft geen zin. Sowieso heeft elke vorm van extreme politieke voorkeur (links en rechts) geen zin. Als je daadwerkelijk nog ooit zoiets wil bewerkstelligen om alle allochtonen het land uit te schoppen, dan moet het land geleid worden door een dictator ala Adolf Hitler. En dat is nou juist wat we niet nodig hebben.
Triest nieuws ook.
@klq777: Fuck man, gecondoleerd.
Laatst bewerkt: 11 okt 2007