@ jarno 120..
er zijn 100 w8tende voor u.
en ten tweede.. wie denk je dat je bent om zo op deze manier om hulp te vragen. Fardo doet dit in zijn VRIJE TIJD... Hij kan ook net zo goed niet helpen.
tenslotte is er gewoon een 360 live hulplijn die je gratis kan bellen.._0/_0/
Hey fardo..
ik kwam erachter dat me kleure code niet goedwas van de utp kabel..
dus net ff opnieuw geprobeerd te knippen maar ik wordt er letterlijk gestoord van...
het is geen gewone utp kabel maar zoeen met folie erom en een extra ijzerdraadje erbij...
ik heb in me ict leventje wel meer dan 1000 kabels geknipt die eigenlijk allemaal in 1 x perfect waren... maar deze kabel werkt mij tegen ofzow...
tevens is het ook de eerste die ik knip met zo'n folie erom...
en nou heb ik helemaal geen link op me eigen pc zelfs geen internet meer -_-
kleurcode heb ik nou niet die de originele is zoals je hem vind op internet etc. maar wel 2 xpcies dezelfe.. dus een straight gemaakt. het moet toch ook wel een straight zijn of niet ?
Ik pak vanacht op het werk een test apparaatje mee om de kabel door te meten maar hij kan nu toch niet goed zijn want ik heb geen link op me router... hij knipper van uit naar aan..
Maar ik denk wel dat dit het probleem is..
Wordt dus om hulp vragen van iemand anders als het me niet gaat lukken... maar als ik nog meer moet gaan knippen blijft er dadelijkgeen kabel meer over... Ik heb al 5 stekkertjes verneukt..
Klik om te vergroten...