1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb je de start post doorgelezen wat snap je niet .. ik heb geen zin om antwoord te geven als iemand mij commando's geeft

je hebt een wireless router nodig + wireless adapter en dan kan je on-line ...

2. TriMeX

TriMeX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ jarno 120..

er zijn 100 w8tende voor u.
    en ten tweede.. wie denk je dat je bent om zo op deze manier om hulp te vragen. Fardo doet dit in zijn VRIJE TIJD... Hij kan ook net zo goed niet helpen.

tenslotte is er gewoon een 360 live hulplijn die je gratis kan bellen.._0/_0/

Hey fardo..

ik kwam erachter dat me kleure code niet goedwas van de utp kabel..

dus net ff opnieuw geprobeerd te knippen maar ik wordt er letterlijk gestoord van...

het is geen gewone utp kabel maar zoeen met folie erom en een extra ijzerdraadje erbij...

ik heb in me ict leventje wel meer dan 1000 kabels geknipt die eigenlijk allemaal in 1 x perfect waren... maar deze kabel werkt mij tegen ofzow...

tevens is het ook de eerste die ik knip met zo'n folie erom...

en nou heb ik helemaal geen link op me eigen pc zelfs geen internet meer -_-

kleurcode heb ik nou niet die de originele is zoals je hem vind op internet etc. maar wel 2 xpcies dezelfe.. dus een straight gemaakt. het moet toch ook wel een straight zijn of niet ?

Ik pak vanacht op het werk een test apparaatje mee om de kabel door te meten maar hij kan nu toch niet goed zijn want ik heb geen link op me router... hij knipper van uit naar aan..

Maar ik denk wel dat dit het probleem is..:mad:

Wordt dus om hulp vragen van iemand anders als het me niet gaat lukken... maar als ik nog meer moet gaan knippen blijft er dadelijkgeen kabel meer over... Ik heb al 5 stekkertjes verneukt..

Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  3. Zinu

Zinu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met het bestellen van Xbox Live via xbox.com? Je kunt daar nl. ook 1 maand nemen, en betalen via credit card. Krijg je dan een code of wordt het meteen bijgeschreven bij je gamertag waarmee je ingelogd bent op xbox.com?

En wat gebeurt er als je bv. Gold nog hebt lopen, en dan 1 jaar activeert? Komt dat er dan bij? (Bv., ik neem nu 3 maanden, en ik neem over 2 1/2 maand er 1 jaar bij), heb ik dan 1 jaar of gewoon 1 jaar+2 1/2 maand?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij moet er zo uit zien :)

T-568A Straight-Through Ethernet Cable

Naar mij weten gaat dat gewoon via je xbox 360 ... automatisch zonder problemen doe dat al jaren

wordt er gewoon bij geteld

5. Zinu

Zinu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar aangezien ik Internet veiliger vind dan een 360 en het typen gemakkelijker gaat doe ik dat denk ik liever via xbox.com. Is toch hetzelfde.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja (persoonlijk vind ik de 360 veiliger) live is een gesloten netwerk en ineternet een open netwerk. Maar goed het blijft een keuze :)

7. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets vreemds met mijn Xbox Live account. Ik wilde net Table Tennis opstarten en ik heb auto sign dus mijn Xbox zag meteen mijn username etc en ik logde in. Toen drukte ik op xbox Live in het menu van het spel en toen kreeg ik de melding dat ik een gameprofiel moet hebben waar het op enable staat maar dat heb ik! Mijn router etc staan allemaal goed ingesteld want was niet de eerste keer dat ik erop speelde. Hoop niet dat ik mijn accountje kwijtraak want heb er een aantal goede spelers op zitten etc, iemand die weet wat er aan de hand kan zijn?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    account recovery gaan gebruiken .. kijken of eht dan wel goed gaat

9. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al gedaan maar dan nog steeds die melding

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    waag probleem even de helpdesk bellen vrees ik

11. CocaBusiness

CocaBusiness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij marketplace staat bij mij dat hij enige tijd buiten gebruik is maar ik lees daar nergens iets over, kan dit kloppen of ligt het probleem bij mij?
    alvast bedankt

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    heey welke kabel of adapter heb ik nodig om 2 360's aan elkaar te krijgen om bijv met zn 8en te gamen op 2tv's?

13. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een premium pack gekocht bij de Intertoys, dan krijg je 1 maand gratis Xbox live gold , toch? Ik me aanmelden, etc etc maar ben nu xbox SILVER, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik Gold kan krijgen??????
    Misschien is het een domme vraag :)

Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gewoon de ethernetkabel.

Je moet de code invoeren die bij je Premium Pack inbegrepen zat.

15. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Nu komt het : Waar kan ik die code vinden?:confused: Ik ben een noobie, sorry als het domme vraag is;)

EDIT: Zie net dat het in een pakje zit van 1 van die 80 boekjes die je erbij hebt gekregen. Nog niet opengemaakt, en juist daarin zit ie ;) :D

Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt
    kan iemand dit bevestigen?
    :)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gewoon een ethernetkabel is voldoende .. de 360 kan namelijk zelf beslissen of hij cross gaat gebruiken

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    even snel een vraagje.
    weet iemand hoe ik mijn xbox live account aan een ander windows live ID kan koppelen?
    Het ID waar ie nu aan staat gekoppeld, gebruik ik namelijk niet meer.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat kan (nog) niet

20. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ha Fardo, wist je mijn probleem nog? :) Heb het inmiddels opgelost, na een WinSocketFix. Dat werkte! Nog bedankt. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina