Halo 3 console met 65nm chip

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Simba, 28 sep 2007.

  1. BlueEyedBandit

    BlueEyedBandit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom veranderen ze niet in een keer die hele 360, dus gelijk die 65NM CPU plus GPU plus nieuw moederbord erin gooien. Waarom doen ze nu eerst een andere CPU en pas over een jaar GPU. Ik dacht dat er in die Falcon modellen al een nieuw moederbord zat, klopt dit?

    Maar nu de belangrijkste vraag: Als ik over een paar dagen naar de Media Markt in Groningen ga, heb ik dan (grote) kans dat ik een witte premium 360 Falcon editie weet te bemachtigen?
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De chip bestond nog niet toen de xbox 360 in productie ging

    je hebt dan nog geen een kans dat er een 65nm chip in zit
     
  3. Hato

    Hato Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ga ik denk ik ook maar gwoon doen.. heb geen zin meer om te wachten :p of duurt het niet zo lang meer ?
     
  4. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou zou het niet weten..Ik hoor wel afentoe dat ze gezien szijn die Falcon bedoel ik dan. dus se worden al gemaakt maar of se al in nederland zijn weet ik dus niet.
     
  5. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    in amerika is nu een nieuw pakket met forza 2 en ultimate alliance. in dit pakket is al wat vaker vernomen dat er een 65nm inzit. ik denk dat bij het volgende pakket (weet iemand wanneer die komt) dat daar een stuk meer falcons bij zitten.
     
  6. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou de COD4 pak moeten zijn daar is ook al iets over bekend gemaakt een tijdje terug
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Pes2008 pakket komt er ook zeker...
     
  8. Looney-Crew

    Looney-Crew Punish and Enslave

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
  9. digitalfrog

    digitalfrog Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Bought a Halo pack from MediaMarkt in Cruquius yesterday.

    TEAM: ADUE
    LOT No: 0736

    Double bad news: not a 65 motherboard, and a Hitachi 79FL DVD drive :-(
     
  10. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op dit moment ook een beetje aan het kijken naar een nieuwe xbox, mijn ouwe wil namelijk een vriend kopen, en ik wil de zwarte elite.

    Mijn vraag, weet iemand of daar al de 65nm chip in zit, en zijn er nog meer dingen om op te letten zodat me 360 zo stil mogelijk is.

    Ik kan trouwens wel wat zeggen over die grijze hd's. Een vriend van mij heeft in juli zo een supersize pakket gekocht en die heeft ook geen chrome rand, maar doorzichtig plastic, dus eigenlijk ook grijs.
     
  11. Towel

    Towel Guest

    K heb de nieuwe premium met de benq drive, hdmi en proc, maar wat moet ik merken op het gebied van proc?
     
  12. RezzZ

    RezzZ Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    minder energieverbruik en minder warmte en dus minder kans op de RROD.

    zoals je in het topic van forums.xbox.com kan lezen (zie eerste bericht van deze thread) zijn er nog geen elite xbox360's met falcon chipset
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  13. digitalfrog

    digitalfrog Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Great news, are you sure it's a 65nm ;-) ?
    Where did you buy it ?
    It would be nice if you could give us the Team details and lot #. I'm waiting for a Benq 65nm to be available to go and buy.

    Thx

    Ralph
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  14. digitalfrog

    digitalfrog Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    no news ? Anyone ?
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    My brother bought a halo 3 premium console (bundel version) (with HDMI)
    Team: ADUE
    LOt #: 0736
    Drive: BenQ
    chip: ??
     
  16. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vraag is welke dvd speler er in zit. dus welk serie nummer van het halo pakket is bijv samsung of benq. weet iemand dat? of verschilt dat ook per lotnummer
     
  17. skurftkip

    skurftkip Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    uitsluitsel

    Heren,

    Ik heb het volledige topic doorgelezen, maar voorzover ik er wijs uit wordt schreeuwt iedereen wat anders m.b.t. de release van de Falcon. Is er iemand die uitsluitsel kan geven of de Falcon al, in zeer kleine aantallen, verkrijgbaar is in NL? (iemand die het zeker weet en geen vaag vermoeden heeft).

    merci
     
  18. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    hier bij mediamarkt alphen hebben ze wel team fdou met lot 0736 staan, en die zijn vorige week nieuw binnen gekomen

    kan alleen niet verzekeren of er een 65nm chip in zit
    maar hiervan schijnen de meeste er wel 1 te hebben
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er al een nieuw combi pack aangekondigd? Ik zelf zit niet zo op Halo 3 te w8en namelijk, heb liever COD of PES erbij...
     
  20. skurftkip

    skurftkip Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, alleen snap ik dan niet waarom de moderator Fardo tegen iemand zei dat hij(of zij) geen kans had een falcon aan te treffen in de MM.

    Maargoed los van het bovenstaande

    Stel ik haal een premium 360 die (helaas) geen falcon is. Hoe zit het dan met de garantie die de MM/MS biedt. Ik heb gelezen dat MS 3 jaar garantie biedt op de consoles, maar gaat dat rechtstreeks met MS zelf of gewoon via de MM en hoe gemakkelijk gaat het inruilen van een defecte xbox in dat geval?
     

Deel Deze Pagina