Waarom veranderen ze niet in een keer die hele 360, dus gelijk die 65NM CPU plus GPU plus nieuw moederbord erin gooien. Waarom doen ze nu eerst een andere CPU en pas over een jaar GPU. Ik dacht dat er in die Falcon modellen al een nieuw moederbord zat, klopt dit? Maar nu de belangrijkste vraag: Als ik over een paar dagen naar de Media Markt in Groningen ga, heb ik dan (grote) kans dat ik een witte premium 360 Falcon editie weet te bemachtigen?
De chip bestond nog niet toen de xbox 360 in productie ging je hebt dan nog geen een kans dat er een 65nm chip in zit
dat ga ik denk ik ook maar gwoon doen.. heb geen zin meer om te wachten of duurt het niet zo lang meer ?
Ik hou zou het niet weten..Ik hoor wel afentoe dat ze gezien szijn die Falcon bedoel ik dan. dus se worden al gemaakt maar of se al in nederland zijn weet ik dus niet.
in amerika is nu een nieuw pakket met forza 2 en ultimate alliance. in dit pakket is al wat vaker vernomen dat er een 65nm inzit. ik denk dat bij het volgende pakket (weet iemand wanneer die komt) dat daar een stuk meer falcons bij zitten.
Inderdaad lotnr 0734 Halo pack: DE 65nm Processor: De vernieuwde heatsink voor de 65nm proc. : Op topic:http://forums.xbox.com/47/14713652/ShowPost.aspx#14713652
Bought a Halo pack from MediaMarkt in Cruquius yesterday. TEAM: ADUE LOT No: 0736 Double bad news: not a 65 motherboard, and a Hitachi 79FL DVD drive :-(
Ik ben op dit moment ook een beetje aan het kijken naar een nieuwe xbox, mijn ouwe wil namelijk een vriend kopen, en ik wil de zwarte elite. Mijn vraag, weet iemand of daar al de 65nm chip in zit, en zijn er nog meer dingen om op te letten zodat me 360 zo stil mogelijk is. Ik kan trouwens wel wat zeggen over die grijze hd's. Een vriend van mij heeft in juli zo een supersize pakket gekocht en die heeft ook geen chrome rand, maar doorzichtig plastic, dus eigenlijk ook grijs.
K heb de nieuwe premium met de benq drive, hdmi en proc, maar wat moet ik merken op het gebied van proc?
minder energieverbruik en minder warmte en dus minder kans op de RROD. zoals je in het topic van forums.xbox.com kan lezen (zie eerste bericht van deze thread) zijn er nog geen elite xbox360's met falcon chipset
Great news, are you sure it's a 65nm ;-) ? Where did you buy it ? It would be nice if you could give us the Team details and lot #. I'm waiting for a Benq 65nm to be available to go and buy. Thx Ralph
My brother bought a halo 3 premium console (bundel version) (with HDMI) Team: ADUE LOt #: 0736 Drive: BenQ chip: ??
mijn vraag is welke dvd speler er in zit. dus welk serie nummer van het halo pakket is bijv samsung of benq. weet iemand dat? of verschilt dat ook per lotnummer
uitsluitsel Heren, Ik heb het volledige topic doorgelezen, maar voorzover ik er wijs uit wordt schreeuwt iedereen wat anders m.b.t. de release van de Falcon. Is er iemand die uitsluitsel kan geven of de Falcon al, in zeer kleine aantallen, verkrijgbaar is in NL? (iemand die het zeker weet en geen vaag vermoeden heeft). merci
hier bij mediamarkt alphen hebben ze wel team fdou met lot 0736 staan, en die zijn vorige week nieuw binnen gekomen kan alleen niet verzekeren of er een 65nm chip in zit maar hiervan schijnen de meeste er wel 1 te hebben
Is er al een nieuw combi pack aangekondigd? Ik zelf zit niet zo op Halo 3 te w8en namelijk, heb liever COD of PES erbij...
Aha, alleen snap ik dan niet waarom de moderator Fardo tegen iemand zei dat hij(of zij) geen kans had een falcon aan te treffen in de MM. Maargoed los van het bovenstaande Stel ik haal een premium 360 die (helaas) geen falcon is. Hoe zit het dan met de garantie die de MM/MS biedt. Ik heb gelezen dat MS 3 jaar garantie biedt op de consoles, maar gaat dat rechtstreeks met MS zelf of gewoon via de MM en hoe gemakkelijk gaat het inruilen van een defecte xbox in dat geval?