Ik heb een 48, 46 en 42.
Zelf snap ik niet dat bungie nog steeds niet praat over hun levelsysteem. Hoe deze inelkaar zit, en antwoord op de vraag: waarom dit systeem?! Over een aantal weken zijn de meeste spelers 40+, niet omdat iedereen dan opeens goed is geworden, maar omdat levelup gaan TE snel gaat. 1 game winnen is 1, 2 of soms zelfs 3 levels up gaan. Om het nog vager te maken, soms drop je zelfs een level na een win! :{
Competitie gevoel van MM gaat er nu al vanaf als ik zie dat goede maten van me die redelijk ver onder mijn niveau spelen ondertussen ook al lvl 40 zijn. Leuk voor hen, en voor iedereen die dat ook gaat bereiken. Maar hier was MM niet voor bedoeld toch? Systeem van halo 2 was vele malen beter, voor en ook na de big update. Hier waren de beste spelers lv 40-50, goede spelers 30-40, de 'normale' spelers 20-30 en de beginners 0-20 (na de big update). Perfect toch?
Het is nu al de 3e keer dat ik hier op een forum over zeur, nu stop ik met zeuren en wacht af. Verder een leuk spel dat halo 3.. laatst weer een keer oldskool tot 5 uur snachs met wat gekken doorgespeeld, net als soms in halo 2, sick!! kan niet wachten op het moment dat mensen ook veel custom games gaan spelen.
EDIT: Wat BLACKHAWK EM zegt, heb ik ook meerdere malen gehad, gaat inderdaad helemaal nergens over....
Laatst bewerkt: 14 okt 2007