1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8

Negatief auto-aim, das pas een idee! Dat je crosshair automatisch van je tegenstander wegbeweegt. Voor mensen die een spel met uitdaging zoeken :thumbs:

2. Jujulza

Jujulza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me logisch dat je er niks van merkt als je niet eens weet wat het is :')

3. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Moge allemaal.

Ik heb even een vraag over de Banshee. Ik zie veel mensen online een groene straal/bom droppen. Weet iemand hoe ik dit ook kan doen?

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    B Button, ben er ook pas achter gekomen.

5. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, zo even uitproberen. Is het trouwens effectief?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zou kunnen, heb het pas een keer gebruikt en die gast ging meteen dood. Wel moet je een paar seconde wachten tot dat je die laser weer kan schieten als je hem al hebt geschoten.

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Die groene kwak is iets effectiever dan de fuel rod gun

8. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Groene kwak 8) _O_

Online begin ik me toch heel erg te vervelen hiermee, big team battles laggen te erg bij mij. :mad:

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Serieus? Heb nergens last van.

10. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik meestal ook lag met Big Team Battle

Maar Multi-Team vind ik sowieso veel leuker, je hebt 6 tegenstanders (en anders kan je ook op je teamgenoot schieten als je niemand ziet) en veel minder lag :)

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, inderdaad. Ik ging met mijn guest (vrienden) spelen btb en zware lag toen ging ik multy team en was veel leuker:)
    ___
    Heb running riot gehaald :9 in ffa en meteen die achievement van killing frenzy

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Jup, vooral als je ze op Warthogs afvuurt.

13. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dus wel :+

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat voor een verbinding heb je dan? Mijn maten hebben namelijk ook geen problemen met Big Team Battles.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb zelfs al enorme lag met lone wolves 8) maarja mijn NAT staat ook op strict en ik deel me internet hier duss....
    moet ik maar eens gaan veranderen.

16. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor Skill-level hebben de mensen hier eigenlijk?

Ik ben net 22 geworden, vroeg me af wat de rest ongeveer is?

17. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    25 maar ik speel al geen halo 3 meer... pgr4 is veel vetter...

18. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat level systeem echt mega vet, verlies je 2 keer ga je 3 levels omlaag.. Win je daarna 25 potjes met een gemiddelde score van 50-20, ga je niets omhoog en verlies je daarna toevallig met 3 punten verschil en daal je weer 2 levels... Dus na 28 potjes waarvan ik er 3 verloor ben ik 5 levels omlaag.... Ik vind het zooooo tof werken:confused:

19. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 48, 46 en 42.

Zelf snap ik niet dat bungie nog steeds niet praat over hun levelsysteem. Hoe deze inelkaar zit, en antwoord op de vraag: waarom dit systeem?! Over een aantal weken zijn de meeste spelers 40+, niet omdat iedereen dan opeens goed is geworden, maar omdat levelup gaan TE snel gaat. 1 game winnen is 1, 2 of soms zelfs 3 levels up gaan. Om het nog vager te maken, soms drop je zelfs een level na een win! :{

Competitie gevoel van MM gaat er nu al vanaf als ik zie dat goede maten van me die redelijk ver onder mijn niveau spelen ondertussen ook al lvl 40 zijn. Leuk voor hen, en voor iedereen die dat ook gaat bereiken. Maar hier was MM niet voor bedoeld toch? Systeem van halo 2 was vele malen beter, voor en ook na de big update. Hier waren de beste spelers lv 40-50, goede spelers 30-40, de 'normale' spelers 20-30 en de beginners 0-20 (na de big update). Perfect toch?

Het is nu al de 3e keer dat ik hier op een forum over zeur, nu stop ik met zeuren en wacht af. Verder een leuk spel dat halo 3.. laatst weer een keer oldskool tot 5 uur snachs met wat gekken doorgespeeld, net als soms in halo 2, sick!! :cool: kan niet wachten op het moment dat mensen ook veel custom games gaan spelen.

EDIT: Wat BLACKHAWK EM zegt, heb ik ook meerdere malen gehad, gaat inderdaad helemaal nergens over....

Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  20. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Het systeem in halo2 werkte veel beter.... Jammer dat daar nog meer gecheat werd...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina