Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Komt omdat het zo'n enorm tof spel is dat het veel reacties oplevert. :thumbs:

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vind het ook erg tof spel maar niet zo gek dat het het enigste besproken spel is. De week voor puzzlequest kwam er geen arcade game en het spel van de week daarvoor is ook niet echt veel besproken op het forum.

Ben wel benieuwd wat er deze week komt

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Om lekker los te gaan over deze game kun je hier terecht:
    Puzzle Quest Topic :)

Ontopic; Weet iemand of er nog leuke co-op arcade games verschijnen?

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Every Extend Extra Extreme
    Speedball 2: Brutal Deluxe

Allebei 800 punten

Every Extend Extra Extreme lijkt me wel aardig.
    Volgens mij was dit spel van dezelfde makers als Lumines

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Hebbuh!

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Yaris is gratis te downloaden via Amerikaanse Live servers. Spel stelt ook geen zak voor, maar kost je toch niets. ;)
    Ook gratis picturepack erbij, die is nog wel geinig met maffe plaatjes. :+

En nog iets gratis voor Oblivion, een gratis kasteel. Die heb ik ook gedownload, maar weet nog niet of die ook op EU/PAL versie werkt.

7. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat Every Extend op de psp wat tegenviel. Ben er zelf wel benieuwd naar, zowiezo de demo checken.

8. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Las ook dat vanaf morgen Lumines blijvend verlaagd wordt van 1200MP naar 800MP.

9. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar!!!? Geweldig, die gaan we meteen aanschaffen dan. Extra packs blijven zeker wel dezelfde prijs? Maar goed dat ik dan nog geen microsoft points gehaald heb afgelopen maand, anders had ik deze zeker aangeschaft.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zag cijfers rond de 8 op de internationale sites, lijkt me niet zo verkeerd. Ik ga ook eerst de demo spelen, want ik weet niet hoelang dit leuk blijft

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Zeker goed nieuws, voor die prijs zeker de aanschaf waard. Ik heb ook gehoord dat ze twee skins weer gratis gaan maken.

Er komt ook een nieuwe level pack uit.... ben erg benieuwd hoe de nieuwe levels er uit gaan zien. :)

12. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Worms

Hebben mensen toevallig zin in een potje worms met ze 4-en. Kprobeer namelijk die achievement te krijgen, maar bijna niemand speelt het nog ranked. en moet je trouwens winnen voor die achievement?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hoeft niet te winnen. Volgen mij krijg je de achievement al als de game begint met 4 man dus je zou meteen kunnen quiten ;)

14. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmorgen de demo van speedball 2 gedownload, volgensmij wel leuk, maar ik moet er wel erg aan wennen (duurt bij mij steeds even voordat ik door heb wat mijn mannetje is).

Every Extend nog niet geprobeerd, dacht dat ik hem niet kon vinden, maar er begint nu lichtelijk iets te dagen dat er bij new arrivals een stond die e4 heette, dat zal hem wel geweest zijn dan.. Dadelijk nog maar eens bekjiken dan.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Every Extend Extra Extreme vond ik wel een beetje tegenvallen. De manier waarop je chains kon maken wist me niet echt te boeien. Gewoon iedere keer detonaten en dan de power ups pakken. En op mijn TV zijn de letters niet te lezen. Vast wel op een HDtv maar niet op mijn normale tv. Dan is Lumines toch een stuk leuker. Die gratis skin (Breeze) is weer een genot voor het oog. Een leuk nummer en een leuke clip zodat het weer een visueel spektakel is. Goed van ze dat ze dit gratis wegggeven :)

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Hoe is de nieuwe level pack? Kon de skin niet downloaden omdat mijn Gold membership is afgelopen. :mad:

Speedball2 was nog net zo leuk als vroeger. Alleen heb ik die al op de PC, dus hoef ik hem niet meer te op de 360.

Every Extend Extra Extreme viel in het begin tegen, om dezelfde reden als jij opnoemde. Toen ben ik eens even de uitleg bij het spel gaan lezen en pas daarna werd het stukken leuker. Punten scoren is namelijk niet moeilijk, maar punten scoren op de beat (en daar draait het om) is stukken lastiger en levert ook nog multipliers op ook. Die beat staat onderin afgebeeld en gaat continue in een balk op en neer. De beat gaat ook steeds sneller en daarmee worden de ontploffingen groter. Uiteindelijk had ik zelfs een chain van 1168. Ik moet zeggen, toch best vet spel. Maar ik heb maar 1000 XBLA punten over, dus level pack Lumines + E4 haal ik net niet jammer genoeg.

EDIT: Chain 1224! :D

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
  19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    En waar blijft SWOS nou dan? Daar wachten we al een dikke paar maand op!!

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb alleen die gratis skin gedownload, dus de Breeze skin. Die is erg leuk, als je tenminste ook de Heavenly Star skin kon waarderen ;) Die nieuwe skins in het Rock Holiday skin heb ik niet gekocht, ik vind dat te prijzig

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina