Nee er zijn nog 6 advanced maps wat volgens mij variaties zijn op degene die je tijdens de 19 tegenkomt. Tenminste dat is zo bij het eerste advanced level (even snel gekeken).
Ze hadden er CounterStrike bij moeten doen, dan had het voor mij een must-buy geweest. Nu heb ik eigenlijk weinig interesse in het spel
er zijn 19 puzzels waarbij je van de ene kant van het level naar de andere kant moet komen via een bepaalde manier. De advanced maps zijn 6 puzzels die je al eerder ben tegen gekomen, echter de manier waarop je naar de andere kant moet komen is anders.
Krijgenwinkelketen zoals Dynabite en MM en Bart Smit ook maandag wel vracht? Dat de kans bestaat ze de game morgen in de winkel hebben?
So, maybe you find yourself without a copy of The Orange Box yet. Or, maybe you're at work (or school), unable to access your precious Xbox 360. What this means, of course, is that you are without Portal, and that just won't stand. So, we offer you this temporary solution: Portal: the Flash Version (click here for the full screen version). Created by some dedicated fans, it just might give you your Portal fix if you squint your eyes. We've already wasted far too much time today playing with it. A quick suggestion though: play this sucker with a real mouse. A touch pad will only get you so far before you are met with insurmountable frustration. Now, if only you could open a real portal in your office wall. ^_^
Grmbl ik had gister een leuk filmpje gemaakt van portal ... maar het geluid niet opgenomen .. dus doe ik het vanavond nog een keer .. hebben jellie ook wat leuks te zien .. Portal is een geweldig spel!!
Waarom in hemelsnaam Counterstrike als Team Fortress 2 erin zit. TF2 > CS, en niet zo’n klein beetje ook.
Ooit ervan gehoord dat smaken kunnen verschillen? Trouwens, de laatste keer dat ik keek was de CS community stukken groter dan die van TF...
Daar heb ik volgens mij weleens van gehoord. Maar dan nog zou ik het onbegrijpelijk hebben gevonden als CS er wel in had gezeten, TF2 is hetzelfde principe, maar dan veel beter. En de TF community is toch vrij groot al, terwijl ie amper uit is. (op de PC dan)
Zojuist HL2 EP2 uitgespeeld. Ook al zo kort. Net zoals Portal.... Begint het net een beetje leuk te worden, zie je de aftiteling... jammer hoor
Ach, dat vind ik nog niet eens zo erg nadat ik gisteren Oblivion ben gaan spelen. Soms heb je een lichter spel nodig om op adem te komen na een groot spel. Half Life 1 vond ik best lang, dat was soms akelig puzzelen. Half Life 2 lijkt me wel langer als je Episode I en II er ook nog bijrekent.
Ja ok, dat is waar. Maar EP2 was niet vernieuwend. Had ik toch wel gehoopt, zoals nieuwe wapens enzo. Maar niets van dat, dat vind ik erg teleurstellend.
Ik ken zelfs Half Life 2 niet eens. Ik weet wel dat het begin van het spel erg sloom is, als je de uitbreidingen niet rekent. Ik heb Half Life 2 wel op de oude Xbox gezien en daar vond ik alles tot aan het begin van de actie er traag op gang komen. Kijk, zo hoef ik ook niet aan een game te beginnen of te eindigen, maar 100 achievements is natuurlijk wel een leuke uitdaging.
Het begin van hl2 is juist meesterlijk gedaan, zo denkt het grootste gedeelte er gelukkig over. Als het begin nou niks zou toevoegen aan het verhaal kan ik het nog enigzins begrijpen.