1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

1. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga vanaf maandag ook even rond vragen in de winkels.. 18 okt is officele release data!

2. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nee er zijn nog 6 advanced maps wat volgens mij variaties zijn op degene die je tijdens de 19 tegenkomt. Tenminste dat is zo bij het eerste advanced level (even snel gekeken).

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze hadden er CounterStrike bij moeten doen, dan had het voor mij een must-buy geweest. Nu heb ik eigenlijk weinig interesse in het spel

4. EdgeNumber

EdgeNumber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn 19 puzzels waarbij je van de ene kant van het level naar de andere kant moet komen via een bepaalde manier. De advanced maps zijn 6 puzzels die je al eerder ben tegen gekomen, echter de manier waarop je naar de andere kant moet komen is anders.

5. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Krijgenwinkelketen zoals Dynabite en MM en Bart Smit ook maandag wel vracht? Dat de kans bestaat ze de game morgen in de winkel hebben?

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel beter zijn, maar denk het niet dat ie er morgen al is.
    ik zie wel wanneer, Dynabyte belt mij

7. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem al gevonden in een winkel?

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ben ookbenieuwd of ie al ergens te koop is!!!

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    So, maybe you find yourself without a copy of The Orange Box yet. Or, maybe you're at work (or school), unable to access your precious Xbox 360. What this means, of course, is that you are without Portal, and that just won't stand. So, we offer you this temporary solution: Portal: the Flash Version (click here for the full screen version). Created by some dedicated fans, it just might give you your Portal fix if you squint your eyes. We've already wasted far too much time today playing with it. A quick suggestion though: play this sucker with a real mouse. A touch pad will only get you so far before you are met with insurmountable frustration.

Now, if only you could open a real portal in your office wall.

^_^

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Grmbl ik had gister een leuk filmpje gemaakt van portal ... maar het geluid niet opgenomen .. dus doe ik het vanavond nog een keer .. hebben jellie ook wat leuks te zien .. Portal is een geweldig spel!!

11. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een beetje rond gebeld, maar geen enkele winkel heeft hem al.

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Waarom in hemelsnaam Counterstrike als Team Fortress 2 erin zit.

TF2 > CS, en niet zo’n klein beetje ook.

13. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit ervan gehoord dat smaken kunnen verschillen?
    Trouwens, de laatste keer dat ik keek was de CS community stukken groter dan die van TF...

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Daar heb ik volgens mij weleens van gehoord. :+

Maar dan nog zou ik het onbegrijpelijk hebben gevonden als CS er wel in had gezeten, TF2 is hetzelfde principe, maar dan veel beter.

En de TF community is toch vrij groot al, terwijl ie amper uit is. (op de PC dan)

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist HL2 EP2 uitgespeeld. Ook al zo kort. Net zoals Portal.... Begint het net een beetje leuk te worden, zie je de aftiteling... jammer hoor :'-(

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ach, dat vind ik nog niet eens zo erg nadat ik gisteren Oblivion ben gaan spelen. Soms heb je een lichter spel nodig om op adem te komen na een groot spel. Half Life 1 vond ik best lang, dat was soms akelig puzzelen. Half Life 2 lijkt me wel langer als je Episode I en II er ook nog bijrekent. ;):9

17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, dat is waar. Maar EP2 was niet vernieuwend. Had ik toch wel gehoopt, zoals nieuwe wapens enzo. Maar niets van dat, dat vind ik erg teleurstellend.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik ken zelfs Half Life 2 niet eens. Ik weet wel dat het begin van het spel erg sloom is, als je de uitbreidingen niet rekent. Ik heb Half Life 2 wel op de oude Xbox gezien en daar vond ik alles tot aan het begin van de actie er traag op gang komen. Kijk, zo hoef ik ook niet aan een game te beginnen of te eindigen, maar 100 achievements is natuurlijk wel een leuke uitdaging. ;):9

19. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het begin van hl2 is juist meesterlijk gedaan, zo denkt het grootste gedeelte er gelukkig over. Als het begin nou niks zou toevoegen aan het verhaal kan ik het nog enigzins begrijpen.

20. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    is de game nu al uit of nog niet?

Deel Deze Pagina