1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel:+

Is dat zo heeel gek taalgebruik dan? Ik lach pas als ik 'He bradas allesgu met de shittt' oid hoor zeggen8)

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    N0u d4N m0eT iK maAr aLs 33ntj3 PrAtEn

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is het BUZZA nu toch geluk om breeza weer in temake? We zijn toch 3 jaar verder :p.

4. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een heerlijk topic, ik kan hier echt smakelijk om lachen. Helaas komt deze shit nog regelmatig voor, maar het zal uiteindelijk toch dood bloeden. Ikzelf stoor me ook gigantisch aan het verneuken van taal het belachelijke taaltje wat ze onderelkaar spreken. Nu moet ik wel weer aan die super "CU2" page van Graveheart denken...echt, ik heb langs m'n stoel gelegen van het lachen toen ik dat zag :lol:

@ Biba, die "zomg" crap is net als "lolz" en "roflz" totale onzin...geen idee waar het voor staat, ik vind het maar dom :+

Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  5. Towel

Towel Guest

Haha biba jouwn stukje tekst is echt meesterlijk. Sites als superdudes moeten echt verwijderd worden. Ik snap niet hoe die pauperboys het leuk vinden om zo stoer mogelijk over te komen en kudos te verdienen. Het is zoooiets kuts. Kijk dat meisjes sugababes doen vind ik ook triest maar die jongetjes allemaal|:-. Bontkraagje, handje bij de kin, wangster kijkend, zo stoer en gevaar mogelijk kijken. En op de vraag "rook je?" antwoorde ze "nee man natuurlijk niet".....|:-

Hyves is het enigste wat k van al die onzin gebruik, en in het begin was ik er ook op tegen. Maar hyves onderscheidt zich in de andere in het feit dat dit meer voor oudere is waardoor er gelijk volwassener van het medium gebruik wordt gemaakt. Krabbellen of fotos kijken van iemand zn vakantie vind ik best leuk. Iemand met 150 vriende vind k ook al te bullshit, en helemaal die 300+... Maja dat zijn voornamelijk jongeren weer.... Beter gaat die jeugd wat meer naar buiten ipv het leven in de sociale online community.

Oke towel heeft gesproken, ik heb de pest aan breezer meisjes, aan de taal en aan die pauper superdude boys. Maarja ze bestaan, en het is alleen maar lachen om weer die fotos en zinnetjes.

Fijne avond!:b:

6. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Is het niet een fase? Althans dat hoop ik voor die meiden/jongens. Als je na je 21e nog zo doet zal ik raar opkijken. Lijkt me niet namelijk. Maargoed, je bent jong, wil ergens bij horen, dan doe je de gekste dingen denk ik.

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan zeggen wat je wil over ze maar ze hebben over het algemeen wel photoshop skills.

8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    vind je?

amateuristisch filter misbruik vind ik het

9. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Tja, het is gewoon een soort hype. Wie weet wat er nu in gaat komen. Die paris hondjes zie ik ook opeens overal opduiken. Wannabe Paris look-a-likes. Je broek in je schoenen, een grote riem, van die snowboats ofzo. sjaaltjes, megaoorbellen, het is elke keer iets anders. Gewoon lekker jezelf blijven is bijna onmogelijk als je jong bent lijkt het wel eens.

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn gewoon accesoires/dingen die in de mode zijn. is toch niks mis mee? Zie volwassenen vaak genoeg meedoen met deze dingen.

12. Towel

Towel Guest

Klopt maar die accesoires worden wel altijd gedragen door dit soort mensen waar we het reeds over hebben. Maar het gedrag stoort me inderdaad het meeste aan dit soort cultuur.

13. Ashavan

Ashavan Guest

En als je jezelf bent met kisten, camo broek, metal tshirt dan gaat iedereen lopen huilen dat je geen meeloper bent en maar eens "fatsoenlijke" kleren aan moet gaan doen :p

Nee dat oppervlakkige geneuzel van de meeste mensen is niks voor mij. Maar Iris kan dan zeggen dat via het fitness topic ik probeer te voldoen aan het lichaamsideaal ;) terwijl mijn persoonlijke motivatie eerder is een gezonder lijf te hebben en snellere tijden met karten te rijden. En het zo leuk ben gaan vinden dat ik meer massa wil :D

Dat hyves is wel apart. In het begin tegen verzet, maar via collega toch geregistreerd. Ben zo in contakt gekomen met wat underground bands die me op de hoogte houden waar ze spelen, katje uit asiel af en toe wat over posten voor de eigenaars er van....zwaar relaxed. Maar je hebt inderdaad mensen die overboard gaan en tig "vrienden" proberen te verzamelen.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2007
  14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    vind dat een beetje over één kamp scheren. ik doe ook vaak mee met dat soort dingen, maar ik gedraag absoluut niet zo (heb geen eens hyves). veel mensen voldoen wel aan wat jij daar beschrijft, maar veel ook niet weetje.

15. Iris

Leuk Bevonden:
    56

Er is ook niks mis mee. Naja kwa huisdieren betreft is het wel beetje zielig als ze er alleen voor de mode zijn maar neem aan dat ze wel goed te eten krijgen enzo :) Tijd geleden was de vis uit finding Nemo nog mode :+ Zelf heb ik ook een zwarte en witte vis omdat dat goed bij mijn kamer past :cool: Bij alle hokjes heb je wel uitzonderingen. Het nadeel zal alleen zijn dat er altijd wel hokjes blijven, het geroddel over mensen die anders dan jou en je netwerk zijn soms ook. Maargoed, dan krijg je weer een heel verhaal over samenlevingen en sociologie.

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    huisdieren ben ik wel met je eens. huisdieren vallen bij mij niet onder accesoires iig :p dat zijn levende dingen, maar ik doelde idd meer op mode-assecoires etc. hokjes zullen er altijd wel blijven omdat het "fijn" is ergens bij te horen. vind persoonlijk niet dat er iets mis mee is, zolang je maar jezelf blijft.

Deel Deze Pagina