De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De arrogantie te denken dat 'ons' systeem (4-3-3 ) nog steeds functioneel is en het koste wat kost doordrukken. Dat is de hoofdreden, maar ook diverse uitspraken (dat Van Nistelrooij niet kan voetballen e.d.) van Cruijff en de houding van Van Basten zijn denigrerend en arrogant.

Opsouten met die handel. En dat zeg ik als ras-Ajacied.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    4-3-3 functioneert alleen als je er de juiste spelers voor hebt. En Nederland kent momenteel maar één echte vleugelspeler, en dat is Neerlants grootste stervende zwaan. Dan moet je niet het talent van spelers verkrachten om iemand op rechts te zetten. Babel, Van der Vaart of Van Persie als vleugelspeler? Zo spelen ze doorgaans nooit bij hun club, en waarom dan wel bij Oranje.

We hebben een rotzooi aan klasse middenvelders. Van Nistelrooy is de beste spits op dit moment en Van Persie is een moderne Bergkamp. Ik zeg: 4-4-2.

3. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah zoals boven, als je de juiste spelers hebt dan is 4-3-3 goed maar als ik kijk naar het potentieel wat er is...

--------Nistelrooij--v Persie---------
    ---------------Vd Vaart------------
    --Bronckhorst---Sneijder---Seedorf--
    De Cler--Hofland--Ooijer--Bhoularouz

Dan kies ik die kwaliteiten boven nederlandse potentiele wingers waarvan we er eigenlijk maar 1 hebben, Robben.

Die aanval met v/d Vaart erachter, is dodelijk. Maar niet te spreken over het controlerende middenveld. Balvaster dan die 3 wordt het niet. Dan heb je ook nog de schoten van Sneijder in huis.

En de verdediging, De Cler, Hofland, Ooijer en Bhoula zijn gewoon de beste verdedigers die we hebben.

En als je deze opstelling aanhoudt, dan spelen elk van die mannen ook nog eens in een positie welke ze gewend zijn en waarin ze een hoog rendement halen. Niet een Van Persie op linksbuiten en v/d Vaart rechts, slaat helemaal nergens op.

En dan wat je nog op de bank hebt die zeker niet slecht zijn:
    Drenthe, Koevermans, Robben om er even 3 te noemen die wat te weeg kunnen brengen bij een invalbeurt.

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Van der Vaart, Sneijder én Seedorf wordt een beetje veel van het goede. Controlerend? Eerder heel erg aanvallend. Van der Vaart zou ik wisselen met de Zeeuw en eigenlijk moet van Bommel ook gewoon op zo'n viermans middenveld, maar ja.. De Cler vind ik wel een goede suggestie, Hofland moet zich nog wel even bewijzen, bovendien vind ik dat Matthijsen het niet slecht doet. Maar goed, het belangrijkste is gewoon dat van Basten het niet tenminste een keer probeert..

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wordt wennen :eek:

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het is gewoon nog niet geprobeerd door van Basten. Wat boeit het dat het heel erg aanvallend is? Is een 4-3-3 formatie dan niet aanvallend? Als je een man hebt die achter dat trio (Seedorf, van der Vaart & Sneijder) staat die verdedigend en controlerend is ingesteld, dan zou ik niet weten waarom het niet zou werken. Het zijn nou ook niet bepaald allemaal spelers die er schijt aan hebben wat er gebeurd als ze de bal kwijt raken en dan geen zin hebben om mee te verdedigen. Vooral Sneijder heeft bepaald niet zo'n instelling. Ik vind het absoluut het proberen waard. En van Bommel blijft weg zolang van Basten er is, dus die kun je beter voorlopig vergeten. Met het huidige beschikbare materiaal is dit mogelijk. Wat betreft die opstelling van Kaap heb ik alleen liever dat Gio een linie naar achter zakt, en dat de Zeeuw op het middenveld komt te staan ofzo.

Ja dat, maar ik denk ook lelijk. Zo'n smerig blauw vlak staat total niet bij het rood-wit van Ajax, ben ik bang.

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Stond ABN-Amro er in Groen Geel op?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wordt wel wennen. Net zoals toen er Florius opstond bij die ene wedstrijd.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    het levert ajax wel een hele hoop centjes op:D

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op Ajax netwerk worden al wat mogelijkheden door sommige verzonnen:

Ach, het interesseert me niet zo veel. Na 3 wedstrijden ken je het al niet meer anders.

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, daar ben je zo aan gewend.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Leg eens uit. Het logo van ABN zelf is groen met geel, maar het de letters zijn in alle gevallen wit, zwart of grijs. Zo ook op het Ajax shirt altijd, en daarop zag je nooit het echte logo. Echter is bij Aegon dat blauwe vlak een geheel met de letters, waardoor het mij stug lijkt (het is wel mogelijk) dat ze dat weg gaan laten. Het zou kunnen dat ze het wit maken (zoals in die pics hierboven), dat blauwe vlak, maar er zijn genoeg clubs te noemen waarbij de shirtsponsor de originele kleuren van het logo heeft behouden. Dus jochie, vertel me eens wat er zo dom is aan mijn redenatie.:lol:

13. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dat het gewoon helemaal wit word.

Wat een klootzak is het toch ook...

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Smerige overtreding! Oprotten met Ooijer.

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Waarom zijn ze normaal niet zo fel, als ze een kwalificatie-duel spelen heb ik vaak het idee dat er 11 zoutzakken staan in plaats van een elftal dat wil winnen.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad. Heb 't altijd een gefrustreerde idioot gevonden, die Ooijer :mad:

Belachelijke overtreding...

18. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Afgrijselijk. Die schijtamerikanen moeten ook helemaal niet gaan voetballen joh. Laat ze er a.u.b. gewoon van af blijven. Voetbal is van 'de rest' van de wereld, van ons *)

Rusland - Engeland is nu trouwens live op Eurosport, voor degenen die het vergeten waren of niet wisten.

0-1 Rooney, heerlijke goal.

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    1) grasmat is kut
    2) keeper is slecht (1ste goal)
    3 ) veel te veel aandacht voor overtredingen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina