De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm bij mij is het paardrijden in Oslo.

Of heb jij Eurosport 2 etc.?

edit: Ow het is afgelopen al. :+

2-1 wtf. 8)
    Lekker Hiddink, gouden wissel.

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Rofl, team waarvan ik geen een speler ken wint gewoon van Engeland met de 'grote' namen. Nu nog winnen van Andorra en Israel en dan ligt Engeland er gewoon uit 8)

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Weer lekker van Hiddink, had het wel verwacht. Rusland wordt vaak onderschat. Spelen echt goede spelers.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En hou de russische ploegen in de komende champions-league en in de uefacup ook maar in het oog,die gaan in die poules gensters slaan....
    Tegen de gemiddelde budgetten van de russische eerste klassers kunnen wij hier niet meer tegenop,noch in belgie ,noch in nederland....

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, binnekort hoort rusland echt bij de top competities. Het is nu al best hoog niveau, en zoals je zegt erg rijk allemaal daar. Met al die olie baronnen ala abramovich. Enige probleem is dat niet iedereen nog naar rusland wil, alleen voor het geld. Maar zodra de russische ploegen het wat beter gaan doen in de champions league zullen de westerse spelers ook naar rusland gaan, veel geld daar.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Rusland heeft gewoon een "Beckham" nodig in de competitie en dan komen de andere sterren ook wel

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Net als de MLS zeker? :+

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    1-0 :cool: alleen wat een slechte fout van die nummer 20 van Slovenië :lol:

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    vind dat nederland goed speelt, gaan er fel in (heb de vorige wedstrijden niet gezien.
    zak ijs voor de hamstring betekent niet veel goeds voor van der vaart, hopen voor hem een lichte verrekking

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Begin was idd goed, nu is het echt bagger:{

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze worden aan alle kanten uitgefloten..

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    logisch wat een bagger 2de helft , de eerste helft was best goed maar die 2de helft... =( gewoon niet om aan te zien.
    Voor mij 1 van de slechtste helft door Oranje gespeeld en dat is knap want dit oranje is al niet echt daverend.

13. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen voetbal zien

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Daar is onze pessimist weer. Rusland stelt vooralsnog geen reet voor. CSKA heeft een redelijke ploeg maar is net aan subtop. Spartak en Zenith stellen helemaal niks voor.

En er moet wel flink wat gebeuren willen toppers naar Rusland verhuizen. Het is daar afzien in de winter en echt een sfeervol land is het ook niet.

Ik denk ook dat het Russische voetbal in opkomst is maar zo'n vaart zal het allemaal niet lopen.

Nederland was weer zwak. Georgië heeft echter mijn avond helemaal opgefleurd _O_

Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog een samenvatting van Nederland-Slovenie?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zal wel binnenkort staan op Youtube. Ik kan iig nog niets vinden.

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
  18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Allemachtig wat een teringwedstrijd was het weer gisteren. Ach zo wordt het er altijd meestal gezelliger op als je met je maten aan het kijken bent. Een golf van cynisme wat door de kamer heen vloeide. Lekker juichen als we enigzins in de buurt van de goal kwamen.

Achja, we zijn tenminste zo goed als zeker nu. Onze grote vrienden uit Albanië hebben hun sportieve plicht gedaan en we hebben nog maar twee punten nodig. En winst tegen Luxemburg zou er toch eigenlijk wel in moeten zitten toch? Toch?

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Goed dat ik toch maar een DVD'tje heb gekeken inplaats van Oranje. Zo te horen weer drama ook al hebben ze gewonnen.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik noem mezelf liever een realist mijn beste.....
    Tegen de macht van het geld kan niemand op, al zeker niet meer in belgie .
    En in nederland begint het ook langzaam achteruit te gaan.
    Alleen al op het gebied van inkomsten wat tv contracten betreft lopen wij hier in beide landen al hopeloos achter op een groot deel van europa wegens té kleine afzetmarkt....
    Dat Ajax tweemaal op rij een champions-league ticketje mist had géén nederlander 10 jaar geleden durven dromen...Sterker nog, wie zoiets toen zei werd gelijk uitgelachen met de woorden "dat zal ons nooit gebeuren,een keer kan natuurlijk altijd,maar twee keer op rij,nou nee ,wij zijn ajax toch"...Maar nu is het echter wel een realiteit....
    Overigens hoe lang is het al geleden dat in deze periode al zoveel nederlandse clubs op europees niveau zijn uitgeschakeld....
    Voorlopig houdt PSV op champions-league niveau nog stand,maar de vraag is hoe lang houden ze dit nog vol aangezien de beste spelers jaar na jaar verdwijnen om de lokroep van het grote geld achterna te gaan....
    Noem mij gerust een pessimist mijn beste, en bekijken we binnen 10 jaar wel wie er het kortste bij is...Die vlaamse realist of die hollandse optimist....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina