Ik heb Portal inmiddels al uitgespeeld dus ik kan je wel helpen met dit stuk.
Plaats eerst een portal die de bal kan opvangen en daarna eentje die de bal precies kan afstoten naar de deur. Dan wacht je tot de bal door de portal word geschoten en dan plaats je snel een portal achter de knop en eentje op de muur en dan druk je door de muur op de knop zodat de deur opengaat en de bal kan worden opgevangen.
Ik weet niet of je nog hulp nodig heb bij de rest van het level maar als dat zo is vraag je het maar. Het laatste level is echt geniaal en erg makkelijk dus daar zal je geen hulp voor nodig hebben. Heb ook nog 2 advanced maps geprobeerd, de eerste was nog best moeilijk omdat de grond veranderd was in chemisch water maar hij was wel te doen en het tweede level was gewoon net zo simpel als hij al was. Bij het tweede level hadden ze alleen een overgang over chemisch water verwijderd maar je kon gewoon een portal aan de overkant plaatsen en eentje op de muur om er zo langs te komen. Vond het spel best kort maar het laatste level is gewoon fantastisch en de eerste advanced map is ook erg leuk dus dat maakt een hoop goed.
Laatst bewerkt: 18 okt 2007