1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmorgen mailtje gehad dat ie verzonden is, morgen binnnen:)
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Saturn rotterdam zuidplein heeft em ook..60 euro. jullie kunnen em nog tot 21.00 halen :)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  3. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de bonnevooj naar Zwolle gegaan. MM, FRS en Van Leest hadden hem allemaal niet. Met nog een klein beetje hoop naar Mr. Bart Smit, en daar lag ie gelukkig!

    gogo gaming.
     
  4. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben eerst maar opnieuw begonnen met deel 2, daarna Episode 1 & 2.

    Halflife 2 ziet er absoluut heel mooi uit, in tegenstelling tot wat sommige reviewers vertellen.
    Vooral als je wat meer op kleine details let als kogels die door het water snijden en meer van dat soort dingen.
    Water en de weerspiegeling is bijna fotorealistisch.
    Ook leuk dat de graffity en krantenknipsels etc op muren eindelijk zichtbaar zijn.
    Het geluid is ook duidelijk verbeterd.

    Ook heel relaxed, als je op hard speelt is hij wel degelijk een heel stuk moeilijker dan de Xbox versie.

    Epi 1 & 2 zien er grafisch nog beter uit.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Echt zalig deze box, vooral Portal. Echter ben ik het er wel over eens dat Test Chamber 18, van de in totaal 19, echt kut is. Ik kom er met geen mogelijkheid door ongeveer halverwege nadat je 4 turrets boven giftig water hebt verslagen. Ik moet dan heel rap op een raar geplaatste knop drukken, deur openen, daarna omdraaien en vervolgens hopen dat een bolletje precies door die open deur gaat. Super XBW member Mirik zit al in 19/19 kamer, dus mocht die me kunnen helpen graag. ;):eek:
     
  6. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd, ik heb hem vandaag bij Bol.com besteld en hoop hem morgen of overmorgen te krijgen.
    Halflife 2 ep.1 heb ik heel vaak uitgespeeld op de xbox, echt een geweldige game! Ik ga ook daar meer beginnen zodra ik hem heb, even de graphics vergelijken met de oude versie :9

    Arjan
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Die vrouwlijke robot stem bij Portals is heerlijk om naar te luisteren :9:lol:_O_
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoor jullie alleen maar over Portal! Ben eigenlijk nieuwsgieriger naar HL en TF impressies.....
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Voor HL impressies kun je al naar reviews van 2004 terugduiken. Episode 1 is gemaakt in.... 2005 (of 2006?). Alleen Episode 2 en TF2 zijn nieuw.
     
  10. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, TF2 = _O_

    Net echt een lekker potje attack/defense gespeeld, alle 3 de points gepakt binnen no-time!

    Tis vet, sommige classes zijn wel erg wennen (kan zelf nog niet zo goed overweg met de Spy), maar wel goed uitgewerkt, als je team beetje goed verdeeld is qua classes, maakt het het spelen ook een stuk vetter.
     
  11. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Portal inmiddels al uitgespeeld dus ik kan je wel helpen met dit stuk.
    Plaats eerst een portal die de bal kan opvangen en daarna eentje die de bal precies kan afstoten naar de deur. Dan wacht je tot de bal door de portal word geschoten en dan plaats je snel een portal achter de knop en eentje op de muur en dan druk je door de muur op de knop zodat de deur opengaat en de bal kan worden opgevangen.
    Ik weet niet of je nog hulp nodig heb bij de rest van het level maar als dat zo is vraag je het maar. Het laatste level is echt geniaal en erg makkelijk dus daar zal je geen hulp voor nodig hebben. Heb ook nog 2 advanced maps geprobeerd, de eerste was nog best moeilijk omdat de grond veranderd was in chemisch water maar hij was wel te doen en het tweede level was gewoon net zo simpel als hij al was. Bij het tweede level hadden ze alleen een overgang over chemisch water verwijderd maar je kon gewoon een portal aan de overkant plaatsen en eentje op de muur om er zo langs te komen. Vond het spel best kort maar het laatste level is gewoon fantastisch en de eerste advanced map is ook erg leuk dus dat maakt een hoop goed.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand hem toevallig ontvangen van bij play-asia?
    Want op pagina met lijst games staat deze aangeduid als regio US NTSC, als je naar de details gaat van de game blijkt dat deze regio vrij is. Want ben serieus aan het twijfelen om hem hier te kopen of gewoon daar bestellen voor 42€ (+ dat ik een reductiebon heb van 5$) Zou dus een serieus koopjes kunnen zijn als die regio vrij is.
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de Asia versie in backorder staan. Die schijnt ook regiovrij te zijn. Een aantal hebben die versie al ontvangen. Helaas is ie al ruim anderhalve week niet leverbaar. :'-(
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker .. je moet ook goed samenwerken anders kom je echt niet ver !
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Proberen in een goede server te komen die niet lagged is ook wel handig zeg. Verder is TF2 geweldig. Als je het nog nooit gespeeld hebt zal het even wennen zijn met al die classes. Elke class is wel uniek.

    Was gister een potje Dustbowl (attackers team) aan het doen. totdat wij bij de laatste ronde waren. Die is zo moeilijk om te veroveren zeg. Je moet er ongeveer 10 sec opstaan om het te cappen, maar de tegenstander spawnen naast het caputerpoint. Het is bijna onmogelijk 8) Maar wel verslavend om het toch proberen te halen!
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    4 winkels gedaan om The Orange Box te vinden. Nergens hadden ze hem binnen.
    Waarom is er dan een "release datum"... :confused:
     
  17. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    p()rtal uitgespeeld wat een mooi en orgineel spel is dat.

    Ik had ook meteen het extra einde gevonden want ik vertrouwde het al niet met dat vuur
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    het zijn dus 2 games? HL2 Episode 2 en Team Fortress? Dus 2 games voor de prijs van 1 ?:)
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Portals net uitgespeeld, geweldig einde!

    Leuk nummer trouwens :9

    Nu beginnen aan Episode 2.

    HL2 en Episode One voor een paar maanden geleden uitgespeeld.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    4 Games toch?

    - HL Episode 1
    - HL Episode 2
    - Team Fortress
    - The Portal
     

Deel Deze Pagina