Bush waarschuwt voor 3e Wereldoorlog

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beyond The Grave, 18 okt 2007.

1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch belachelijk? Ik schrok hier best wel erg van. Laat jullie meningen weten!

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    als er iemand schuldig is aan een start van een 3e wereld oorlog is t bush wel

3. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bush is niet uit op oorlog en dat weet jij ook wel.
    Alleen het voorkomen is in Bush zijn woordenboek hetzelfde als geweld dus dat is iets minder.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo'n topic lokt allerlei wannabe antibush reacties uit. Maar inderdaad, als we eerlijk zijn is er een reële dreiging vanuit teheran momenteel. Het zou best wel eens tot een lelijke confrontatie uitkomen als Iran echt nucleaire wapens krijgt.
    Zelfde geldt voor Syrie, Libanon en in mindere maten Noord-Korea.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga meteen gasmaskers kopen en een schuilkelder graven.

Ik ben zo bang:'-(

Gatverdamme, doemdenkerij....

6. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog 1, en ik denk dat ik snel een boek ga schrijven over het eind van de wereld om snel nog ff een paar miljoen te verdienen.

Het enige gevaar dat ik hierin zie is dat de VS, Iran gaat platbombarderen met haar eigen kernwapens als ze denken dat de dreiging te groot wordt.

7. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, al die doemdenkerij.
    *nieuwe wapenwedloop dreigt*
    was ook een leuke van maandje of wat geleden.
    Door al dat gezeik, hoe cliché en "wannabe anti-bush" ook, kan ik die man niet meer serieus nemen. Hij denkt echt niet aan de Mensenrechten, wereldvrede e.d. Nu zeg ik niet dat het om geld of olie gaat. Maar als het om bijv. mensenrechten gaat zou hij Myanmar eens moeten binnenvallen. Of een ander willekeurig land uit de wereld waar de mensenrechten geschonden worden.

8. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... weet niet wat ik hier van moet denken... er zit natuurlijk wel wat waarheid achter het verhaal van Bush, maar hier in Nederland zal er wel geen oorlog uitbreken.
    Denk niet dat we hier bang voor hoeven zijn.

Edit: Even een vreselijke taalfout verwijderd:)

Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken wel andere landen die een groter gevaar vormen voor de wereldvrede...
    Hij heeft er nog maar een jaartje voor iig.
    Kunnen we Iran niet gewoon een paar ICBM's geven oid, dan durven ze(VS) meteen niks meer. ;)

10. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je beter de VS met wapens kan hebben dan Iran die lui zijn gestoord!

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wereld oorlog ... het is dan toch alleen tussen de VS en iran?

Moet hij er nu ook nog voor zorgen dat de rest van de wereld er zich mee moet bemoeien :confused:

12. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    boeieeee iedereen komt wel ns aan zn eind :p

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach en dan loopt Nederland zeker weer als een mak hondje met de VS mee, maargoed ik zou het dan ook niet een wereld oorlog noemen. Meer een conflict, conflict desert storm 2008

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Komt ook nog bij. Wat als Iran daadwerkelijk kernwapens maakt en er straks daadwerkelijk één op Israël laat donderen. Ja, dan gaat de USA hetzelfde doen op Teheran. Dat Iran het niet zo heeft op Israël is inmiddels wel duidelijk, maar zijn ze bereid om miljoenen levens op het spel te zetten om die haat om te ztten in daden?

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het moment dat Iran een werkende atoombom heeft valt Amerika Iran binnen. Iedereen zit nu de huidige president te bashen. Maar denk eens aan de meneer die aan de macht is in Iran. Dat ie Israel niet erkent boeit me niet. Wel de waarden en normen in dat land, vrijheid van menings uiting, dat je niet homoseksueel mag zijn (hij zegt dat het niet voor komt in zijn land, maar goed..) en dat soort dingen. Volgens mij slaan we iemand over.

Sowieso, waarom willen ze die atoomenergie? Omdat het goedkoper is? Ze krijgen het (via een klein draadje van moscow naar Teheran) tegen kostprijs van Rusland als ze dat willen. Besides, er is olie zat daar. Dus waarom willen ze dan toch dit. Think about that!?

16. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De VS zal niet in zijn eentje aan de oorlog beginnen. Zijn genoeg landen die de VS zullen steunen;) Dan heb je al gauw te maken met veel landen..

En door je 2e zin heb je meteen je antwoord eigenlijk al.. iedereen bemoeit zich er zometeen mee en voilà, daar heb je je wereldoorlog. Maargoed, valt nog te bezien, zo'n vaart zal het vast niet lopen.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    edit:

Ik zie het niet zo snel gebeuren, er zal vast wel een oorlog komen, maar een wereldoorlog zullen we niet zien.

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Komt denk ik omdat de oorlog daar op 1 plek is dat is niet te vergelijken met de 2de wereld oorlog! Maargoed ik ben te vredelievend om me druk te maken om dit nieuwsbericht, ik word denk ik maar hippie... of ik ben het al dat kan ook.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :cool: nieuwe hippie-tijd 8)

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En wie denk je dat iran volop gaat steunen als Bush het in zijn hoofd krijgt om iran aan te vallen.
    Of denk jij dan dat rusland en china stilzwijgend zullen gaan toekijken hoe hun olieleverancier onder de voet wordt gelopen....En dat zijn wel twee kernmachten met de nodige lange afstands-kernraketten.....
    En hou Israël liever maar in het oog, dat is namelijk ook een kernmacht,en die hebben in 1989 al de iraakse kernreactor in osirak platgebombardeerd en verleden maand is een syrische kerncentrale hetzelfde lot ondergaan....

Deel Deze Pagina