[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

1. Towel

Towel Guest

Kunne we die spoilers wegdoen? Ik weet niet waarom een gozer die nog heroes S2 moet kijken in deze topic zal rondneuzen. Niet erg logisch he? Het is USA, dus we kunnen praten wanneer het in usa uit is gezonden. Heb je het niet gezien dan kijk je hier niet. Is hetzelfde als in een cheatboek walktrough in spoilers zetten voor de mensen die het spelletje zonder walktrough willen doen\o/

Enfin, Heroes komt inderdaad wat onserieus over, maar ben nog wel erg benieuwd. Je moet toch iets kijke:d

2. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    *spoilers zonder spoilertag*
    Ik denk dat Hiro dat het mogelijk is dat Hiro uiteindelijk die Kensei zal worden ipv die brit (vond het ook een domme twist dat het een brit was.)

3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net begonnen met seizoen 2 kijken, maar wat is dit toch een vette serie!!!!

ps. die cheerleader (hayden panetierre) is echt TE lekker hor:p

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ook wel appart om te zien dat die brit dus ook al speciaal is aangezien hij net zo healt als die cheerleader.

5. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vond ik ook wel vaag... Had eerder verwacht dat ie gewoon dood zou gaan en dat hiro zijn plek over zou nemen.... definitief dan.

6. Shizzel

Shizzel Guest

Misschien even in spoiler zetten, sommigen moeten de episode(s) nog kijken. *zelf al gezien hoor.

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Pff, beter dan ep 01 maar nog steeds niet echt op niveau.

- Hiro als Kensei: vet hoe hij de vijanden totaal crushed zonder geweld :D
    - De gare brit, Kensei: beter, maar er zal wel iets lames gebeuren zoals dat hij na het hele Claire-heling achtige gebeuren, nu vol met zelfvertrouwen is en oppeens een heroïsche vechtmachine wordt :mad:
    - Claire, beetje freaky van die teen enzo en ik vind flyboy nog niet echt interresant ofzo, zit er een beetje bij zonder doel op het moment.
    - Peter: dit stuk is wel weer erg goed, beetje cliché maar daar valt mee te leven.

En.. Mr. Bennet is gewoon nog steeds de bom! :D

8. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    vond seizoen 1 echt heel goed.

en seizoen 2 is pas begonnen. .dusssss

alleen zoals een andere dude al poste op een ander forum

"i hope this series doesn't end in the line like "lost". Which was very good the first few seasons, but then the writers had no clue on what to do next.. but they had to.. for the money.. euhm for the fans!"

ps
    http://myspace.com/haydenpanettiere

enne waarom hebben wij niet zulke melk reclames..???
    http://www.zoei.nl/content/view/1563/8/

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Lost vind ik nog steeds de beste serie die er op dit moment is (of iig wat verder gaat). Ok seizoen 2 was wat minder, maar dat maakte seizoen 3 meer dan goed! Ook vind ik het begin van seizoen 2 van heroes lang niet zo slecht als het begin van het eerste seizoen (niet dat het begin toen zo slecht was, maar het boeide in het begin vrij weinig) en vind seizoen 2 nu al leuk. Je kan dat voorbeeld beter gebruiken bij Prison Break, want dat begon heel goed, en zelfs de eerste helft van seizoen 2 vond ik erg vet. maar toen liep alles in de stront, de laatste paar afleveringen boeide echt voor geen meter, en Seizoen 3 heb ik de eerste aflevering gekeken, maar vond het niks aan dus ben nu definitief gestopt.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Coole episode vond ik het wel, sfeertje zat er weer flink in. Ik kijk uit naar volgende week.

11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Yes, was weer een ouderwetse aflevering, alleen jammer dat Peter er niet in voorkwam...

Ik ben erg benieuwd hoe 't met Sylar en die broer en zus gaat aflopen. Ik heb een sterk vermoeden dat Sylar niet erg makkelijk hun krachten over zal kunnen nemen...

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    de dialoog is zo verschrikkelijk corny

"but I never want to see you get hurt"

ugh

13. Towel

Towel Guest

vind de gave van dat hamburgermeisje niet zo heel erg tof, en ik wist ook bij het worstelen op tv al wat er zou gebeuren. Erg leuk allemaal, kan nie wachten op volgende week!

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Vermakelijk maar erreg cliche, erg voorspelbaaren dat overgemoraliseerde new orleans gedoe kan ik echt niet hebben nu, ok het is erg wat er is gebeurt, maar daar is tog geen plaats voor in een serie zoals deze?

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hoop echt dat Sylar die tweeling genadeloos afslacht. :cool:

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oeh sadistisch mannetje dat je bent :+

Pfft eweka maand was afgelopen, duurt weer 20min voor ik kan downloaden 8)

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wooooow, het 2e seizoen is weer begonnen? Zal ff wat downloaden :)

18. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Die flying boy is niet verkeerd :eek:

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    die healing girl ook niet ;)

20. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Zij is idd super lekker!!!

Maa rik vind de serie echt super tof! Alleen jammer dat er te weinig in gegaan wordt op Peter, want dat is toch wel de meest interessante verhaallijn... Was in seizoen 1 ook al zo en ik hoopte dat in seizoen 2 alle karakters eindelijk samen zouden komen onder leiding van Peter om zo een episch gevecht met "het kwaad" aan te gaan... Maar dat valt tot nu toe nog wel tegen.. Ook vind ik die nieuwe heroes niet echt boeiend... Zijn allemaal een beetje saai, vooral dat meisje van die tv krachten.. Maar ik ben wel benieuwd naar hoe het verder zal gaan...

Deel Deze Pagina