Bush waarschuwt voor 3e Wereldoorlog

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beyond The Grave, 18 okt 2007.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En dat is erg omdat....jij pro-Bush bent zeker? :emo:

De enige agressor is Amerika met al z'n makke lammetje AKA bondgenoten en dat kutisraël waar 'wij' de Joden zelf neer hebben geplempt na de 2e wereldoorlog. Gek hè, dat de al aanwezige moslims in en om Israël boos worden als er een stel figuren in hun land wordt gedumpt die vervolgens met groot machtsvertoon (met Amerika als grote broer) hun land innemen en ze opsluiten in afgezette stukjes land?

De enige reden dat Bush dit nu aanhaalt is omdat ie alleen langer president van Amerika kan blijven als zijn land in oorlog is. Wat een toeval dat ie dit gaat roepen, een jaar voor z'n waarschijnlijke einde van het presidentsschap. En hij heeft een carrière in de wapenindustrie gehad, ook niet heel vreemd dat ie die markt nog even flink op scherp wil zetten.

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Neukennnnnnn :+ :emo:

Die wapenwedloop is btw al lang aan de gang. Dat het een keer fout gaat staat vast, meer een kwestie van wanneer.

Volgens mij hebben iran/irak/israël en weet ik veel welke al lang atoomwapens.. Sterker nog ik denk dat meer landen die wapens hebben dan je denkt. Zelfs Frankrijk heeft ze.

*koopt vast een dagboek.

Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  3. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    en dan nederland en Europa de vs helpen is gewoon de vs terugbetalen omdat ze Europa na de 2e wereld oorlog weer op de been geholpen hebben (eerst bevrijden toen marshal plan)

Het gaat allemaal om olie.....echt als er daaro geen olie te vinden was.. dan was dat gewoon een stukje traditioneel moslim landgoed zonder oorlog van buitenaf geweest.

Maar omdat Bush zo raar doet willen ze juist de rest van de wereld straffen. En dat maakt hun gevaarlijk met nucleaire troep.

[Edit]

Laat de hippie tijd maar komen! ik ben er klaar voor hahahah

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Dan moet ik maar snel m'n bankrekening plunderen, veel games kopen en veel vrouwen zwanger maken, ik moet m'n ras voortplanten!

Ghehe, nee. Het zou kunnen, maar ik zie het niet snel gebeuren.

5. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Achja shit happens

Kga me er nu niet druk om maken.

Mocht het toch zover komen dan had ik er toch niks aan kunnen doen...

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog niet eens gehad over iran;) geloof best dat er genoeg landen zijn die iran zullen steunen. Gaf alleen de situatie van de VS maar aan en dat was al duidelijk genoeg. Had er idd bij gekund dat van iran. Mocht het zover komen, dan betreft het in ieder geval een wereldoorlog. Zijn aardig wat landen als je dat zo ziet die erbij betrokken zijn/raken.

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, George Bush haalt zijn oeroude propagandatechnieken weer eens van stal. Is er voor de rest nog wat gebeurd vandaag?

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heel europa gaat met VS mee, en Rusland en China schrikken zich de tyfus en worden boos op t moment dat de VS er ook maar 1 kermisbommetje dropt.

VS & Europa vs. China, Rusland en Iran ofzo.
    Das behoorlijk wereld in mijn ogen.. ;)

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ach ,zolang de grote landen hun raketjes netjes op elkaar afschieten zitten wij nog een beetje veilig...tenzij ze naar goede oude gewoonte het op die slagvelden van vroeger willen uitvechten....en dan zijn wij het haasje....:+:b:

Maar je hebt gelijk,een idioot zoals Bush is in staat om het stomste uit te halen....

10. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Ach laat ook maar :{

Laatst bewerkt: 19 okt 2007
  11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik denk niet dat China en Rusland zo snel Iran zullen steunen met een oorlog tegen zowel de EU als Amerika... Dan verliezen ze namelijk veel meer dan alleen hun olie, ze maken nou niet echt een kans tegen VS + Europa

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    china gebruikt europa en vs als afzetmarkt voor hun snel groeiende economie. Daarbij is china het enige land dat daadwerkelijk contacten heeft met Noord korea (Noord korea is volledig geïsoleerd van de buitenwereld), en heeft heeft de VS ontzettend geholpen met het stoppen van noord korea's nucleaire plannen. China is verre van een vijand van europa en vs ;)

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    He, ik heb totaal geen idee van hoe de wereld in elkaar zit afgezien van de mijne :+ Ik lees dingen in dit topic, en oordeel dan. Daar maak ik een conclusie uit, en dat was dat ik het idee had dat mensen hier dachten dat China Iran wel zou steunen :+

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    China krijgt het grootste deel van hun olie van Iran, daarbij heeft China een van de sterkt opkomende legers van de wereld. Rusland levert kernenergie aan Iran, in ruil voor goedkope olie, zodat de Russen hun eigen olie duur kunnen verkopen aan Europese landen terwijl hun het met goedkope olie doen uit Iran. Iran wordt dus niet door de VS binnengevallen, onder geen woorwaarde, en de VN kan dat ook niet aangezien Rusland en China altijd hun veto zullen gebruiken. Als de VS Iran dus aanvalt krijg je dus mogelij een WW3 omdat zowel China en Rusland niet afhankelijk willen worden van een Iran onder leiding van de VS.

Dus als Bush een wereldoorlog wilt voorkomen moet hij gewoon Iran niet aanvallen, Iran valt hierdoor Isreal nooit aan (wat de Russen en Chinezen vast wel met de Iranezen hebben afgesproken) zodat Iran mooi kernwapens kan gaan maken en als die er zijn is er geen dreiging meer van welk land dan ook omdat je dan meteen een van de machtigste landen bent van de wereld (aangenomen het feit dat ze vast ook wel langeafstandraketten van Rusland hebben of krijgen).

Tamelijk complex en lastif voor de Amerikanen met hun campagne: 'make the world a better, piecefull place'.

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    mooie/goede reactie :)
    is er eigenlijk al iets bekend van het voorstel van poetin?

Laatst bewerkt: 19 okt 2007
  16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dit?

Rusland vernieuwt wapenarsenaal
    Door GEERT GROOT KOERKAMP

MOSKOU - Rusland neemt tegenmaatregelen als Washington de stationering van onderdelen voor een raketschild in Centraal-Europa doorzet.

Poetin. FOTO EPA
    Het land werkt hard aan nieuwe nucleaire en conventionele wapens.

Dat heeft president Poetin gezegd tijdens zijn jaarlijkse presentatie op de Russische radio en televisie. In ruim drie uur tijd beantwoordde hij ruim zestig vragen van burgers, uit een totaal van twee miljoen die hem waren gesteld via internet, sms en telefoon.

Volgens Poetin moet duidelijk worden of Iran en Noord-Korea daadwerkelijk een bedreiging vormen. Als het raketschild er toch komt, moet Rusland bij de bouw worden betrokken.

Rusland krijgt een modernere versie van de Topol-kernraket en, volgens Poetin, ‘volkomen nieuwe’ strategische raketten. Er komen nieuwe atoomonderzeeërs en met ingang van 2015 moet een hypermodern Soechoj-gevechtsvliegtuig operationeel zijn. ,,Onze plannen zijn grandioos,’’ zei Poetin. ,,En ze zijn absoluut uitvoerbaar.’’ Militaire experts zetten echter vraagtekens bij de haalbaarheid van de plannen.

Poetin maande de VS om een datum te noemen voor de terugtocht uit Irak. ,,Voor altijd een bezettingsmacht handhaven is onaanvaardbaar,’’ aldus de president.

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje kinderen die twee. Eerst een raketschild waarvan het doel mij volstrekt onduidelijk is, dan dreigementen van Rusland die weer allerlei nieuwe wapens verzinnen. Laten we hopen dat ze het dit keer via Alaska regelen allemaal, dan heeft Europa tenminste geen last van deze intercontinentale bitchfight.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ik denk dat ik maar eens op de zuidpool ga wonen. Geen last van de bitchfight tussen de VS en Rusland en binnen een aantal decennia ook nog eens tropisch warm :+

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat ze daar ook al knokken om welk deel van Antarctica tot welk land behoort?

Er is geen ontkomen aan. :+

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Dan weten ze meteen dat Antartica van mij is :+
    Hebben we dat ook weer geregeld.

Deel Deze Pagina