Verdonk richt 'Trots op Nederland' op

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 18 okt 2007.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Knap uitgezocht hoor, maar daar gaat het niet om. Een site die uitdraagt dat we trots moeten zijn op Nederland, en zelf niet eens een Nederlandse domeinnaam heeft, is toch knap stom.

2. Ashavan

Ashavan Guest

Inhoudelijk zinloos dus, net zoals elke andere reactie dusver. Er valt nog niets te bediscussieren mbt Verdonk en haar toekomstige partij. Vervolgens verzint men maar wat om te kunnen mierenneuken zodat er geforceerd iets geblaat kan worden.

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Erger dan de PVV kan dit in ieder geval niet worden :)

4. Shizzel

Shizzel Guest

"Hahaha, dit menen ze toch niet serieus? 80% gaat naar de belasting? Hahaha."

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    niets uitzoeken hoor, gewoon een whois! probeer alleen aan te geven dat het een reden heeft waarom het niet een nl is en dat mensen dus onterecht om de url lachen! _0/

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof men dat niet snapt....|:-

7. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De grap ging echt compleet aan je voorbij is het niet?

8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is allemaal heel leuk, maar Verdonk heeft zo'n neppe politieke persoonlijkheid dat een beetje weldenkend mens er binnen 3 tellen doorheen prikt. Bovendien werkt de manier waarop zij zich op sleeptouw laat nemen door een groep halvegare spindokters met dat trieste maar hilarische 'recht door zee' gedoe meer op mijn lachspieren dan op de vinger die uiteindelijk op het stemknopje mag drukken.

Verdonk heeft geen charisma, zeker geen persoonlijkheid, en is gewoon weer een quasi-controversieel product van Kay van de Linde. Heb je die foto gezien van Verdonk die aan het roer van een schip staat? Als je daarvan niet in een deuk ligt dan weet ik het ook niet meer.

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat meen je toch niet he?:9 Vindt het erg jammer dat ik nog geen 18 ben anders had Geert de vorige keer zeker een stem van mij gehad. PVV FTW!\o/

10. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig dat je nog geen 18 bent dan. :9

Laatst bewerkt: 19 okt 2007
  11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Geert is tenminste iemand die echt ziet hoe slecht het gaat met Nederland. Andere politici zouden eens een voorbeeld aan hem moeten nemen.

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Geert heeft zijn vizier op de moslims. En volgens hem zijn die mensen HET probleem van Nederland. Zonder hun zou nederland zeker het beste land van de wereld zijn. Please Geert spreekt nog eens niet beter Nederlands dan Aboutalib. Geert Wilders zijn partij had nog een niet een begroting laten maken voor zijn partij, hij wou het land besturen zonder een begroting, beetje amateur werk.

Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  13. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als alle moslims hier weg zijn gaat het vanzelf beter met Nederland.

14. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker kortzichtig,

maar toch is het goed dat er mensen als Geert Wilders en Rita Verdonk actief zijn in de politiek, ze zorgen tenminste voor wat actie, hoewel (vooral Wilders) nogal eens wat wil doordrijven met zijn rare gedachtegang :9

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Euh, en beargrumenteer dit nu eens kerel.....
    Die blaaskaak van een Wilders is alleen sterk met zijn uitspraken omdat hij wéét dat de controverse autochtoon-allochtoon op electoraal gebied altijd scoort....
    En het is Wilders er alleen om te doen om zijn politiek mandaatje te handhaven .

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Onderbouw je uitspraken of post niet. In tegenstelling tot de Nederlandse regering sta ik geen uitspraken toe van mensen die niks zinnigs te zeggen hebben.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Orcrist richt 'Trots op XBW' op :cool:

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Maar waarom zou ik wegmoeten? Ik ben nog nooit in aanraking met de politie geweest. Zit momenteel HBO en kan dus een bijdrage leveren aan de samenleving leveren. Dus alleen omdat ik geen varkensvlees eet en soms een moskee bezoek moet ik weg? Beetje raar mannetje ben jij :confused:

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hell yea! :cool: Zullen wel even laten zien hoe het moet. }:]

20. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0

Geert is iemand die nationalistische gevoelens wil doen herleven door Nederlanders een gevoel van ontevredenheid aan te praten, en de kortzichtige, ongenuanceerde meningen die mensen uit die waanideeën onttrekken gebruikt hij dan weer op populistische wijze om zijn partijprogramma (waar hij 0% van waar kan maken) te presenteren. Daarnaast kan hij vanwege zijn oppositieplek het zich permiteren een grote bek te hebben omdat hij, zolang hij niet in de regering zit, geen enkele bewijslast heeft. Dit heeft de regering wel, dus kunnen zij lang niet zo radicaal zijn als Wilders, wat Wilders op zijn beurt de gelegenheid geeft om zichzelf in een soort van paria-positie te plaatsen waarin hij claimt de enige te zijn die zijn 'mond open durft te trekken'.

Deel Deze Pagina