Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt lekker, maar heb al een paar minpunten. Ik zie steeds een lijn lopen over het beeld, had ik ookal bij de demo. Alsof hij het gras nog moet laden dat is een beetje irritant. En die auto replays zijn verschrikkelijk! Gaat heel stotterig en houterig, dat was in PES 6 wel beter. Maar los van deze 2 punten heb ik nog nix te klagen.
     
  2. Achillias

    Achillias Guest

    Mijn 2e wedstrijd zit erop, PSV tegen Ajax.

    Korte impressie van deze wedstrijd.

    Gedurende de eerste 20 minuten werd ik zwaar onderdruk gezet door de spelers van PSV ze speelde voornamelijk pressie voetbal en het leek wel of al mijn ballen werden onderschept. Het werdt mijn al duidelijk, ik moet nog aardig wat wennen aan dit spel.

    Anyway in de 25ste minuut kwamen hun op voorsprong door een corner die verkeerd werdt weggebokst door mijn keeper stekelenburg. De bal belande in de voeten van Mendez en die twijfelde geen moment en haalde dus de tracker open op het rand van het strafschop gebied, de bal vloog langs al mijn verdedigers en de keeper heen en verdween laag de linker hoek in.

    Ik baalde als een stekker maar het gaf mij de moed om nog beter te spelen.

    En ja hoor eindelijk de 1-1 in de 34ste minuut, PSV verspeelde de bal op mijn helft en ik ging gelijk de counter aanval zoeken, zonder na te denken gaf ik een lob op mijn spits Huntelaar die de bal goed aannam en alleen op de keeper afging, ik speelde de keeper voorbij met een dubbele schaar maar net voordat ik er voorbij ging werd ik neergehaald.

    Strafschop!

    Zo koelbloedig dat Huntelaar is eiste hij de bal op en nam hem ook gewoon 1-1.

    In de overige 15 minuten gebeurde er niet zoveel.

    2e helft.

    Ajax nam voornamelijk het hef in handen, PSV was in geen vlagen of wegen te bekennen met als resultaat Ajax 60% balbezit PSV 40%

    De eerste 30 minuten resulteerde dat helaas niet in een doelpunt, maar je raad het al PSV zo effectief dat ze zijn scoren ze met hun eerste kans van de 2e helft de 2-1 binnen.

    Ik haal dus Vertonghen eruit en ga 4-2-4 spelen alles of niets..

    Pompen of verzuipen ;) kans na kans verprutste ik maar toch maakte ik in de 40ste minuut de 2-2 en wie anders dan onze grote Klaas Jan Huntelaar!!

    Nog 5 minuten te gaan, PSV groef zich zelf in en ging de laatste 5 minuten verdedigend spelen ze gokten waarschijnlijk op de verlenging. Ik zat te twijfelen, zal ik weer terug gaan met 4-3-3 of toch 4-2-4 aan houden.. ik koos voor het laatste en ja hoor 2-3!! Huntelaar breekt door gaat weer alleen op de keeper af met aan zijn zijde Kennedy Bakircioglu, wat zal ik doen wat zal ik doen dacht ik in mijn zelf toch de gok genomen en de bal afgespeeld op Kennedy die hem feilloos in de korte hoek plaatste.

    Het stadion was MUISSTIL en de manier hoe Kennedy het vierde was ook schitterend, rennend naar de spelers van de reservebank om daarom alom gezamelijk te vieren.


    JODUH JODUH JODUH JODUH

    De enige minpunt dat ik nu heb kunnen ontdekken is
    - Framedrop bij replays en als het te druk wordt rondom de 16.


    Anyway dit is een PES versie die ik laaaaaaaaaaaaaaaang zal gaan spelen.


    Geweldige spel is dit zeg
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2007
  3. Achillias

    Achillias Guest

    Jongens kunnen jullie je al registreren? bij mij geeft het een foutcode aan terwijl ik de code van het boekje in het scherm typ
     
  4. Achillias

    Achillias Guest

    Dat was er ook al in de de vorige edities van PES hoor, je kunt er alleen online in een ML competitie mee
    spelen.

    Niet in gewone wedstrijden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2007
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Jij moet het hier hebben over de PS3 versie :)
    Nee, die kan ik ook nog niet regstreren; hij zegt dat mijn registratie-code al in gebruik is. Dat zal de komende dagen wel veranderen als hij officieel mag worden verkocht.
     
  6. Achillias

    Achillias Guest

    Oo oke ik schrok al :)
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb hem nu ook, 1e wedstrijd gaat nu beginnen :)
     
  8. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik heb hem gehaald bij BM in Rotterdam Zuidplein...
    mensen die hem nog moeten halen kijk uit als ze het spel in het doosje doen want bij mij keek die man achter de kassa en hij zag dat er een dikke kras op zat en hij zij dat het al de 6de was ofzo.. dus gelukkig kijken ze bij BM of er een krasje opzit of iets anders... maar ik ga weer verder spelen*)
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand als er in maastricht een bart smit is ?
     
  10. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    woohooo pes2008 binnen laatste exemplaar bij eplaza op de binnenwegplein:D in rotterdam\o/\o/
     
  11. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nu wel shirtjes uit de broek laten in de edit mode??
     
  12. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke verhalen allemaal :).. gelukkig valt ie mee, dat was met het toendertijd met pes 6 wel anders ;)
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke mijn 1e in druk.

    Positief:

    - Speelsnelheid is super.
    - Niet het eeuwige zelf deuntje in het menu :).
    - Betere uitstraling in de league.
    - Gameplay heerlijk, afstandschoten voelen echt geweldig aan.
    - Commentaar is echt een verademing.

    Zal vast nog wel dingen vergeten zijn.

    Negatief:

    - Nog steeds die vervelende lijn op het gras net zoals in de demo.
    - Lange ballen van over de breedte gaan te snel. Terwijl gewone voorzetten wel op een normaal tempo worden voorgegeven.
    - Herhalingen lopen niet vloeiend.

    Jammer van die negatieve dingen, zijn volgens mij punten die niet voor hoeven te komen. Helaas.

    En ook nog ff een vraagje, waar kan je je speler individueel instellen? Verdediginder spelen of de richting waar die heen moet in de aanval?

    Kan het niet vinden :confused:. Alvast bedankt
     
  14. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    nu ben ik jaloers :p

    hoe zit het met het shirtje trekken ?
    en worden de broekjes ook vies ?
     
  15. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m ook...

    Waarom hapert de game zo gigantisch bij alle replays??

    Heb een paar wedstrijdjes gespeeld, maar ben nog verre van overtuigd!!
     
  16. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat haperen vind ik zo verschrikkelijk. Hoe kan je een game zo uitbrengen, dit kunnen ze niet over het hoofd hebben gezien! Beetje gemakzucht als je het mij vraagt, maar ja de game speelt voor de rest wel chill.
     
  17. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie van het beeld.., graphics enzo?
     
  18. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedroevend slecht... Behalve de gezichtsanimaties en de gelijkendheid van de gezichten, die is top! Voor de rest... Damn, het lijkt wel een 2005 game... Die grasmat.. Ik blijf ervan huilen!
     
  19. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook daarom vroeg ik het eigelijk want eerst dacht ik het licht aan me tv of me xbox is op dit mooie moment naar de klote
     
  20. berenscheet

    berenscheet Guest

    heb hem ook:D!!!
    net gehaald bij Bart Smit Geldrop.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina